AndroidHealthClinic

Vechten voor het vaderland?

Peiling Peiling Wat doe je?

• Totaal stemmers
    87
he mijn lijfblad toevallig ook van jou?;)

is geen oorlog als in oorlog guerilla oorlog nee niets tegen te beginnen

btw vind je het ook zo jammer dat Eric R ons bekvechten torpedeerde?

??? ik ben iets minder online dan macB (:p) dus geef eens 'n hint waar dit over ging.

Er bestaat zoiets als de NAVO waar alle landen die erin zitten een overaankomst hebben als één van hen wordt aangevallen de rest direct ter hulp schiet. dagdagelijks staan er wereldwijd troepen klaar voor zo'n opdracht.

Dat is wel iets anders dan 'wij' die worden aangevallen. Nederland heeft wel een grote strategische waarde gelet op de haven van Rotterdam en de toegang tot een groot aantal van de Europese landen. Maar voor de landen die ooit een bedreiging kunnen gaan vormen is Nederland maar een stukje land dat 0,0 strategische waarde heeft. Of ze moeten eerst tig andere landen overlopen hebben, drie of vier miljoen troepen moeten wel genoeg zijn om vanuit Azie op te rukken naar Nederland.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel iets anders dan 'wij' die worden aangevallen. Nederland heeft wel een grote strategische waarde gelet op de haven van Rotterdam en de toegang tot een groot aantal van de Europese landen. Maar voor de landen die ooit een bedreiging kunnen gaan vormen is Nederland maar een stukje land dat 0,0 strategische waarde heeft. Of ze moeten eerst tig andere landen overlopen hebben, drie of vier miljoen troepen moeten wel genoeg zijn om vanuit Azie op te rukken naar Nederland.

Mijn vraag was natuurlijk hypothetisch, mijn voorbeeld was ook geen oorlog in enkel België en Nederland maar een 3de WO. (wat natuurlijk onwaarschijnlijk is)

In WO3 kan je maar beter een goede bunker gaan graven, je vermoeien met vechten voor je land is dan kostbare tijd verliezen. Ik heb het voordeel dat de Atlantikwall om de hoek ligt. Zou gelijk een paar van die bunkers een nieuw leven geven en wat verder uitbreiden.

• Topic Starter Topic Starter
In WO3 kan je maar beter een goede bunker gaan graven, je vermoeien met vechten voor je land is dan kostbare tijd verliezen. Ik heb het voordeel dat de Atlantikwall om de hoek ligt. Zou gelijk een paar van die bunkers een nieuw leven geven en wat verder uitbreiden.

Dan heb ik geluk, er staat hier een bunker op 50 meter. :)

Het is makkelijk om te zeggen dat je gaat vechten natuurlijk. De meeste mensen die dat hier zeggen schijten in hun broek als het moment daar zou zijn, denk ik. En je moet ook aan je gezin denken natuurlijk, als je kinderen hebt bijvoorbeeld, moet je wel voor ze kunnen zorgen en ik denk niet dat je jezelf dan de dood injaagt.

Mijn mening: uitslag van deze enquête is waardeloos, omdat je pas op het moment echt kan beslissen en je ware ik naar boven komt.

Ik vecht niet voor Nederland, de regering vecht ook niet voor de bevolking maar denkt alleen aan hun eigen portemonee

Terug
Naar boven