Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is internet.. elke toetsbordheldje die irl bang is voor zijn eigen schaduw zou hier vechten voor z'n vaderland ipv wegduiken.. maar ja.. of je daar nou echt wat aan heb is een tweede natuurlijk.
Verder een ietwat onzinnige vraagstelling aangezien hier (bijna) niemand een oorlog heeft meegemaakt.. gelukkig ook daar niet van maar je kan hier dus geen 'pijl op trekken'

Waar ben ik zeker van? dat niemand hier een echte oorlog heeft meegemaakt?

Heb jij in Uruzgan gezeten dan? of hebben de meesten die hier posten dat IRL meegemaakt? Sorry.. had het niet meteen door.. dan zal ik m'n mening moeten bijstellen.
Wij zijn toch kansloos, alsof de West Europese jeugd uit z'n decadente bad stapt om primitief de wapens op te pakken. Een uur zonder Iphone en we worden nerveus in onze motoriek.
Vanuit dat oogpunt zijn Oostblokkers, Balkan gangers en strijdende schaapsherders in het voordeel. Zij strijden, wij debatteren.
Heb jij in Uruzgan gezeten dan? of hebben de meesten die hier posten dat IRL meegemaakt? Sorry.. had het niet meteen door.. dan zal ik m'n mening moeten bijstellen.
Dit is internet.. elke toetsbordheldje die irl bang is voor zijn eigen schaduw zou hier vechten voor z'n vaderland ipv wegduiken.. maar ja.. of je daar nou echt wat aan heb is een tweede natuurlijk.
Verder een ietwat onzinnige vraagstelling aangezien hier (bijna) niemand een oorlog heeft meegemaakt.. gelukkig ook daar niet van maar je kan hier dus geen 'pijl op trekken'
Voor zover ik weet hebben enkele hier in een oorlog gezeten.
MacB heeft in Uruzgan gezeten hoor. Dus je weet duidelijk niet waar je over praat.

Grappige vent ben je, west europa is enorm sterk op militair gebied.Kijk eens naar engeland bijvoorbeeld.
Er zijn zeker wel jongeren die in staat zijn hun landen te verdedigen in nood.

Ik denk dat je daar pas antwoord op kan geven als het eenmaal zover is ,denk dat er dan krachten vrijkomen waar je nu niks over kan zeggen.
Denk niet dat alle verzetshelden in de jaren veertig volmondig ja zouden zeggen als dit hen gevraagd werd voordat de invasie kwam in '40.
Vechten?
Voor Berrie (Koning Albert II, voor de Nederlanders) zijn kloten zeker? Hahaha
Vechten denk ik. Niet omdat ik stoer ben, maar juist omdat ik een mietje ben:ik kan de stress van het vluchten niet aan. Ik moet het 'aan gaan'.
Dit is internet.. elke toetsbordheldje die irl bang is voor zijn eigen schaduw zou hier vechten voor z'n vaderland ipv wegduiken.. maar ja..
Waarom zou je iemand neer schieten die je niet kent, die net als jou voor iets moet vechten. Een man die een gelukkig leven had met vrouw en kinderen jaag jij een kogel door zijn hoofd.
Waar ben ik zeker van? dat niemand hier een echte oorlog heeft meegemaakt?
Oorlog hier is het startschot voor een bestaan in Canada als houthakker. Lekker in een blokhut met een vuurtje m'n leventje gadeslaan.
laatst zei je nog dat jij de eerste zou zijn die de wapens op zou pakken mocht er hier een aggressor binnenvallenElke soldaat is bang! En wie zegt van niet liegt of is een psychopaat. Wat doet het er trouwens toe dat je als individu bang bent? Samen sta je sterk toch? En het is zoals RougeMonkey zegt velen zouden liever aan het front zitten dan ergens te moeten onderduiken en je lot afwachten.
Ik vind ook niet dat je een oorlog moet meegemaakt hebben om op deze vraag te antwoorden. Dit is ook niet bedoeld als een 'Kijk-mij-een-stoere-patriot-zijn'-topic.