AndroidHealthClinic

Vechten voor het vaderland?

Peiling Peiling Wat doe je?

• Totaal stemmers
    87
nederland mag wel wat meer proberen bij mij in de smaak te vallen, eerder offer ik mijn leven er niet voor op

Pff alsof ik voor dit land ga vechten, land zonder ruggegraat, opvangtehuis voor alle wie het economisch minder vergaat in het thuisland, land waar eigenvolk aan het langste eind trekt:rolleyes: ik sluit me wel aan bij de amerikanen ofzo:P

Ik denk dat je daar pas antwoord op kan geven als het eenmaal zover is ,denk dat er dan krachten vrijkomen waar je nu niks over kan zeggen.
Denk niet dat alle verzetshelden in de jaren veertig volmondig ja zouden zeggen als dit hen gevraagd werd voordat de invasie kwam in '40.

Ik denk dat iedereen zou vechten als hij zou weten dat er geen andere optie is. Meestal is vluchten de laatste hoop om er zonder kleerscheuren vanaf te komen. Het is juist die twijfel die je de das om doet. Natuurlijk kan dit ook goed uitpakken, en zit je ergens in een andere land naar eindeloos lange topics over Geert te lezen. Zucht...

Veilig wegduiken.

lekker in amerika of australie gaan wonen,

ik ga niet vechten voor dit islamitische regenachtige land.

Ik zou vechten, lijkt me wel is lachen beetje oorlogje spelen. Weet nog niet welke kant ik zou kiezen.

Vechten voor het behouden van de normen van de Westerse wereld is eigenlijk een betere stelling. Dan zullen waarschijnlijk toch meer mensen voor vechten kiezen.

Vechten?
Voor Berrie (Koning Albert II, voor de Nederlanders) zijn kloten zeker? Hahaha

Vechten voor het behouden van de normen van de Westerse wereld is eigenlijk een betere stelling. Dan zullen waarschijnlijk toch meer mensen voor vechten kiezen.

Iedereen vecht daarvoor, denk je dat we nu nog als communisten of moslims kunnen leven met al onze vrijheden.

Makkelijk spreken als er geen oorlog is.

Dit is internet.. elke toetsbordheldje die irl bang is voor zijn eigen schaduw zou hier vechten voor z'n vaderland ipv wegduiken.. maar ja.. of je daar nou echt wat aan heb is een tweede natuurlijk.

Verder een ietwat onzinnige vraagstelling aangezien hier (bijna) niemand een oorlog heeft meegemaakt.. gelukkig ook daar niet van maar je kan hier dus geen 'pijl op trekken'

Een land als nederland af laten pakken zonder bloed zit er voor mij niet in, ik hoop niet dat het gebeurd maar als het zover is zou ik moeten vechten, ja...moeten.

Waarom zou je iemand neer schieten die je niet kent, die net als jou voor iets moet vechten. Een man die een gelukkig leven had met vrouw en kinderen jaag jij een kogel door zijn hoofd.

Terug
Naar boven