Fitness Seller

Vechten voor het vaderland?

Peiling Peiling Wat doe je?

• Totaal stemmers
    87
Ligt er maar helemaal aan of ik het er mee eens ben met een evt. te voeren oorlog dat ten 1e.
Dan ten 2e voor de ''gewone man'' die toch altijd al de dupe is wil ik wel vechten maar zeker niet voor het Koningshuis en ander elitair k-volk.

Ten tijde van de 2e Wereldoorlog waren de leden van het Koningshuis als 1e pleitte.
Terwijl het volk gebukt ging onder de NAZI terreur van Hitler-Duitsland
de schuilkelders die er bv.nu zijn zijn er niet voor het ''gewone volk'' maar voor de kapitaalkrachtigen,zoals ministers,hoge ambtenaren,captains of Industry etc. etc.
moet ik voor die uitvreters gaan vechten? zodat wanneer de strijd is afgelopen de hoge heertjes uit hun kelder kruipen en weer verder gaan met hun luxeleventje.
dacht het niet!

Sowieso laat ik me al niet ''hersenspoelen'' de vijand van Nederland (lees het Hypocriete Amerika;)) hoeft niet mijn vijand te zijn.

Laatst bewerkt:
Ligt er maar helemaal aan of ik het er mee eens ben met een evt. te voeren oorlog dat ten 1e.
Dan ten 2e voor de ''gewone man'' die toch altijd al de dupe is wil ik wel vechten maar zeker niet voor het Koningshuis en ander elitair k-volk.

Ten tijde van de 2e Wereldoorlog waren de leden van het Koningshuis als 1e pleitte.
de schuilkelders die er nu zijn zijn er niet voor het ''gewone volk'' maar voor de kapitaalkrachtigen,zoals ministers,hoge ambtenaren,captains of Industry etc. etc.

Sowieso laat ik me niet ''hersenspoelen'' de vijand van Nederland (lees het Hypocriete Amerika;)) hoeft niet mijn vijand te zijn.

Ze mogen van mij aanvallen, als ze in het westen beginnen.Als ze in utrecht zijn verzetten we ons met ons monsterleger

:D

aanvallen? laten we eerlijk zijn, de meeste moslims (want daar doelen jullie op toch?) stellen militair gezien geen ruk voor.

kijk jij wel eens naar andere posts?

de grootste misdaden worden wel door die groep ten uitvoer gebracht,niet?

ohhh waarom wordt het dan wel gefilmd? willen ze iets duidelijk meemaken imo.

zal aan je denken als ze je hoofd van je romp proberen te verwijderen, als je nog bij kennis bent en dat iets langer gaat duren dan dat waarop je hebt gehoopt,omdat het mes weer eens bot is

kijk jij wel eens naar andere posts?

de grootste misdaden worden wel door die groep ten uitvoer gebracht,
niet?ohhh waarom wordt het dan wel gefilmd? willen ze iets duidelijk meemaken imo.
haha, die paar bommetjes en onthoofdingen? de enige manier waarop ze met dat soort acties wat kunnen bereiken is door de samenleving te ontwrichten, want militair gezien stellen ze geen drol voor.

resultaat wat de 1e de beste idoot roept of verkondigd op het net,heb je kunnen zien wat maanden geleden (bin laden) ontwrichting v.d samenleving is vaak veel handiger...........

resultaat wat de 1e de beste idoot roept of verkondigd op het net,heb je kunnen zien wat maanden geleden (bin laden) ontwrichting v.d samenleving is vaak veel handiger...........
hoe zou je je land dan willen verdedigen tegen dat soort gasten? ze zullen ons nooit direct aanvallen, man tot man. daarvoor zijn ze gewoon te zwak, ze zullen proberen de samenleving te ontwrichten door aanslagen op strategische punten en angst te zaaien. welk effect dat heeft hangt voor een groot deel af van hoe wij erop reageren. tegen zo'n vorm van "oorlog" (zo kun je het eigenlijk niet noemen, er wordt immers niet tegen een "vijand" gevochten, maar tegen een stel lafaards die zich verschuilen tussen het volk) kun je je slecht tegen verdedigen, niet in de zin van met een wapen in de hand vechten voor vaderland.

Een landoorlog in Nederland :roflol: Misschien dat Iran wat Shahabs op onze kop dondert maar daar kan je je toch amper tegen verweren.

Nederland ligt strategisch er nou niet echt aantrekkelijk bij voor de meeste landen die ten oorlog zouden kunnen gaan tegen Europa of Nederland zelf. Misschien dat Rusland iets wil wagen maar die krijgen Georgie of Tsjetjenie er niet eens onder. Laat staan dat ze Europa via een blitzkrieg op de knieen kunnen krijgen.

Een landoorlog in Nederland :roflol: Misschien dat Iran wat Shahabs op onze kop dondert maar daar kan je je toch amper tegen verweren.

Nederland ligt strategisch er nou niet echt aantrekkelijk bij voor de meeste landen die ten oorlog zouden kunnen gaan tegen Europa of Nederland zelf. Misschien dat Rusland iets wil wagen maar die krijgen Georgie of Tsjetjenie er niet eens onder. Laat staan dat ze Europa via een blitzkrieg op de knieen kunnen krijgen.

Kom kom EricR, verpest het nu niet. Ze waren net zo lekker op weg met oorlogje spelen in hun hoofd. Blut und Boden!

Daar zijn we toch helemaal niet mee opgegroeid? B.v. de afghanen weten wat vechten voor het vaderland is, in WO2 waren we binnen een week om..

Vluchten/Onderduiken.

Je moet je afvragen, waar vecht ik dan voor?
Ik zou mijn biezen pakken. Heb weinig behoefte aan het gezeik. De dappere sterven als 1e en de losers blijven over en gaan verder met het doen waar ze nu ook mee bezig zijn. Het land naar de klote helpen. Nee ik ga er mooi vandoor:D

Denk vechten, als we tegen dan tenminste kogels in ons geweer kunnen steken ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er bestaat zoiets als de NAVO waar alle landen die erin zitten een overaankomst hebben als één van hen wordt aangevallen de rest direct ter hulp schiet. dagdagelijks staan er wereldwijd troepen klaar voor zo'n opdracht.

Vechten, I love guns! :D

vluchten en onderduiken natuurlijk

net zoals mijn grootouders deden in WO II, familietraditie !

je moet gek zijn om voor een ander zijn idealen je leven gaan te riskeren, het is al erg genoeg dat ik voor een baas moet werken :D

Terug
Naar boven