insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor machtsgeile ego trippers andere mensen doden of m'n eigen leven op het spel zetten.![]()
Ik heb mijn legerdienst nog gedaan dus ik zal vechten en met veel plezier als het
tegen diegene zijn die ik in gedachte heb
Waarom noemt men de opstandelingen in Irak terroristen?
Die mensen verdedigen hun land toch gewoon?

Dan zijn het wel de domste vrijheidsstrijders ooit. Als ze stopten met met zinloze moorden waren de Amerikanen allang weggeweest. Zij zijn juist de reden dat Amerika niet weg denkt te kunnen. Ze bestrijden trouwens net zo goed elkaar als de Amerikanen.
+1 , het zijn moordmachines zonder gevoelens die mensen uitmoorden, gewoon mensen, of het nou amerikanen zijn of hun eigen volk (kinderen, vrouwen, kerels)
Goede zaak die oorlog, allemaal afmaken dat tuig, als het nu niet gebeurd gebeurd het nooit en groeit het terrorisme alleen maar, laat dat land ook goed leefbaar zijn in de toekomst.Daar hebben die onschuldige mensen ook recht op net zoals wij hier zonder narigheid zitten.
Geef mij maar zo'n rambogun en ik maai wel wat in het rond hoor!
Vechten tot de dood.
Als er ooit oorlog komt ga ik het leger in om mee te strijden aan het front.
Ik sterf liever op mijn voeten dan leven op mijn knieën, vechten dus.
vechten natuurlijk
heb er net de eerste week van mijn opleiding bij de landmacht opzitten, Moet er vanavond om 10 uur weer op de kazerne staan
het is zwaar, maar ik kan me niks anders verzinnen wat ik liever zou worden.
nu eerst nog 16 weken basisopleiding, en daarna de functie opleiding bij de pantserinfanterie![]()

Vechten?
Voor Berrie (Koning Albert II, voor de Nederlanders) zijn kloten zeker? Hahaha
vechten voor Albert zeker?Waarom noemt men de opstandelingen in Irak terroristen?
Die mensen verdedigen hun land toch gewoon?
leuk topic!
ik zou vluchten natuurlijk, de wereld is zo toegankelijk geworden met de uitvinding van het vliegtuig etc., dat je echt overal naartoe kan ipv hier de held uit te hangen.
Waarom zou ik al de mooie tijden die ik nog moet beleven versmijten voor de hebzucht van enkele hoge pieten? Mn leven is mij zoveel meer waard dan dat.
ik zou denk ik weglopen, zie er weinig heil in om voor dit land te sterven, zijn zat andere landen die veel mooier zijn. zowieso is territorium natuurlijk een onzinnig iets.
ik zou denk ik weglopen, zie er weinig heil in om voor dit land te sterven, zijn zat andere landen die veel mooier zijn. zowieso is territorium natuurlijk een onzinnig iets.

het boeit me vrij weinig, ik ga me niet druk maken om dingen waar ik geen last van heb, ik vind het Nederland dat ik dagelijks in mijn eigen omgeving zie prima en mocht het veranderen in een Nederland wat ik niet mooi vind ga ik wel naar een land waar het wel mooi is.Ja hoor is heel onzinnig
We zijn zeker ook allemaal broeders?
En de multiculturele samanleving is iets waar we allemaal aan mee moeten werken?