AndroidHealthClinic

Vechten voor het vaderland?

Peiling Peiling Wat doe je?

• Totaal stemmers
    87
Voor machtsgeile ego trippers andere mensen doden of m'n eigen leven op het spel zetten.:roflol:

Waarom noemt men de opstandelingen in Irak terroristen?
Die mensen verdedigen hun land toch gewoon?

Waarom noemt men de opstandelingen in Irak terroristen?
Die mensen verdedigen hun land toch gewoon?

:roflol:

Dan zijn het wel de domste vrijheidsstrijders ooit. Als ze stopten met met zinloze moorden waren de Amerikanen allang weggeweest. Zij zijn juist de reden dat Amerika niet weg denkt te kunnen. Ze bestrijden trouwens net zo goed elkaar als de Amerikanen.

:roflol:

Dan zijn het wel de domste vrijheidsstrijders ooit. Als ze stopten met met zinloze moorden waren de Amerikanen allang weggeweest. Zij zijn juist de reden dat Amerika niet weg denkt te kunnen. Ze bestrijden trouwens net zo goed elkaar als de Amerikanen.

+1 , het zijn moordmachines zonder gevoelens die mensen uitmoorden, gewoon mensen, of het nou amerikanen zijn of hun eigen volk (kinderen, vrouwen, kerels)

Goede zaak die oorlog, allemaal afmaken dat tuig, als het nu niet gebeurd gebeurd het nooit en groeit het terrorisme alleen maar, laat dat land ook goed leefbaar zijn in de toekomst.Daar hebben die onschuldige mensen ook recht op net zoals wij hier zonder narigheid zitten.

Afmaken al dat Nederlandse tuig in Nederland.

Oeps mijn vorige plaatje doet het niet, ik vind het wel passen bij dit topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja echt hey:roflol:

+1 , het zijn moordmachines zonder gevoelens die mensen uitmoorden, gewoon mensen, of het nou amerikanen zijn of hun eigen volk (kinderen, vrouwen, kerels)

Goede zaak die oorlog, allemaal afmaken dat tuig, als het nu niet gebeurd gebeurd het nooit en groeit het terrorisme alleen maar, laat dat land ook goed leefbaar zijn in de toekomst.Daar hebben die onschuldige mensen ook recht op net zoals wij hier zonder narigheid zitten.

Spijtig dat het moet gezegd worden maar nu en dan is de wereld eens toe aan een zuivering om het afval eens vlug op te ruimen met name al de extremistische moslims die er ook hun hand niet voor omdraaien om gelijk wie af te maken allemaal in naam van hun geloof. Die hun puur achter hun geloof schuilen om zo ongestraft hun gruweldaden te kunnen rechtvaardigen bij de zwakbegaafden.

Geef mij maar zo'n rambogun en ik maai wel wat in het rond hoor!

Vechten tot de dood.

Als er ooit oorlog komt ga ik het leger in om mee te strijden aan het front.

Ik sterf liever op mijn voeten dan leven op mijn knieën, vechten dus.

vechten natuurlijk

heb er net de eerste week van mijn opleiding bij de landmacht opzitten, Moet er vanavond om 10 uur weer op de kazerne staan

het is zwaar, maar ik kan me niks anders verzinnen wat ik liever zou worden.

nu eerst nog 16 weken basisopleiding, en daarna de functie opleiding bij de pantserinfanterie ;)

Virenden!!!:D

We vechten aan het front idd!!

leuk topic!

ik zou vluchten natuurlijk, de wereld is zo toegankelijk geworden met de uitvinding van het vliegtuig etc., dat je echt overal naartoe kan ipv hier de held uit te hangen.

Waarom zou ik al de mooie tijden die ik nog moet beleven versmijten voor de hebzucht van enkele hoge pieten? Mn leven is mij zoveel meer waard dan dat.

leuk topic!

ik zou vluchten natuurlijk, de wereld is zo toegankelijk geworden met de uitvinding van het vliegtuig etc., dat je echt overal naartoe kan ipv hier de held uit te hangen.

Waarom zou ik al de mooie tijden die ik nog moet beleven versmijten voor de hebzucht van enkele hoge pieten? Mn leven is mij zoveel meer waard dan dat.

De eer! De glorie van het slagveld! Sterven voor je vaderland!
Gelukkig, er zijn nog enkele zelfzuchtige genen aanwezig op het board tussen alle Rambo's. 90% zal z'n broek waarschijnlijk knetter vol schijten. Tenminste, dat hoop ik wat betreft de geestelijke gezondheid van het board.
Dergelijke aanvaarding van de mogelijkheid van oorlog is belachelijk. We moeten niet nadenken óf we zouden vechten of niet, maar hoe we dit met alle mogelijke middelen kunnen voorkomen. Het zou in ieder geval een stap vooruit zijn voor de mens als soort, in plaats van ons te verlagen tot de rituelen van onze naaste broeders, de mensapen.

ik zou denk ik weglopen, zie er weinig heil in om voor dit land te sterven, zijn zat andere landen die veel mooier zijn. zowieso is territorium natuurlijk een onzinnig iets.

ik zou denk ik weglopen, zie er weinig heil in om voor dit land te sterven, zijn zat andere landen die veel mooier zijn. zowieso is territorium natuurlijk een onzinnig iets.

Ja hoor is heel onzinnig:rolleyes:

We zijn zeker ook allemaal broeders?

En de multiculturele samanleving is iets waar we allemaal aan mee moeten werken?

Ja hoor is heel onzinnig:rolleyes:

We zijn zeker ook allemaal broeders?

En de multiculturele samanleving is iets waar we allemaal aan mee moeten werken?
het boeit me vrij weinig, ik ga me niet druk maken om dingen waar ik geen last van heb, ik vind het Nederland dat ik dagelijks in mijn eigen omgeving zie prima en mocht het veranderen in een Nederland wat ik niet mooi vind ga ik wel naar een land waar het wel mooi is.

Terug
Naar boven