- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
True, maar het zou toch wel leuker zijn om m'n pr's van toen te laten zien ipv wat er van overgebloven isWe gaan toch alleen een beetje voor de gezelligheid trainen?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar het zou toch wel leuker zijn om m'n pr's van toen te laten zien ipv wat er van overgebloven isWe gaan toch alleen een beetje voor de gezelligheid trainen?![]()

Mij boeit het niet (ik weet niet of dat helpt?True, maar het zou toch wel leuker zijn om m'n pr's van toen te laten zien ipv wat er van overgebloven is![]()
)Mij ook niet, maar dat helpt echt helemaal niks denk..

Eigenlijk alleen maar beter maar maakt mij niks uitDRINGEND
DE SHIKI SUSHI HAD ALLEEN OM 17.30U NOG PLEK. VINDT IEMAND HET EEN PROBLEEM OM ALLES EEN UUR EERDER TE PLANNEN? DUS TRAINEN VAN 15.00-17.00U EN ETEN DUS OM 17.30U.
No problemo, ik pas me aan!DRINGEND
DE SHIKI SUSHI HAD ALLEEN OM 17.30U NOG PLEK. VINDT IEMAND HET EEN PROBLEEM OM ALLES EEN UUR EERDER TE PLANNEN? DUS TRAINEN VAN 15.00-17.00U EN ETEN DUS OM 17.30U.
Met ouwehoeren erbij wel..Heb geen 2uur nodig om te trainen, ben er denk rond 15:15-15:30 dan.

Misschien wordt ie dan eindelijk eens grootSmorgens in jou gym een training ,smiddags bij fox nog een training?![]()

Ik ook, 09:00 uur.Met ouwehoeren erbij wel..
Voor mij ook geen probleem. Kunnen we niet s'ochtends al trainen..want dat is deze autist gewend..![]()
Is dit voor @FoxGym ook goed?DRINGEND