silver sky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo Dbb'ers,
Eerst nam ik altijd 6 boterhammen mee naar het werk(12sneedsjes), hiermee was voldaan en geen honger meer. Ik heb de laatste tijd steeds meer honger en neem ook al meer boterhammen mee. Maar nog steeds een lichtelijk honger gevoel. Ik heb bruinbrood+2pl. kipfilet.
Nou is mijn vraag: Hoe komt het dat het honger gevoel steeds erger wordt
?
Ik heb trouwens s'morgens een goed ontbijt(2 kommen vol met brinta, iets meer dan een kwart pak ong. 125 gram/ontbijt).
Mijn vetpercentage is overigens wel al een stuk gezakt, ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben. Ik heb over mijn werkdag 3 broodmaaltijden verdeeld, zit op een kantoorbaan en verbrand dus niet zo heel veel.
Alvast bedankt
Eerst nam ik altijd 6 boterhammen mee naar het werk(12sneedsjes), hiermee was voldaan en geen honger meer. Ik heb de laatste tijd steeds meer honger en neem ook al meer boterhammen mee. Maar nog steeds een lichtelijk honger gevoel. Ik heb bruinbrood+2pl. kipfilet.
Nou is mijn vraag: Hoe komt het dat het honger gevoel steeds erger wordt
?Ik heb trouwens s'morgens een goed ontbijt(2 kommen vol met brinta, iets meer dan een kwart pak ong. 125 gram/ontbijt).
Mijn vetpercentage is overigens wel al een stuk gezakt, ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben. Ik heb over mijn werkdag 3 broodmaaltijden verdeeld, zit op een kantoorbaan en verbrand dus niet zo heel veel.
Alvast bedankt
Laatst bewerkt:

...