Fitness Seller

veel last na injecteren

Lido is alleen hulpzaam als je pijn TIJDENS zetten heb,daar gaat 36 uur later geen liter tegen helpen

• Topic Starter Topic Starter
heb een uurtje geleden gezet. heb nu weer totaal geen last ondervonden. hopen dat het morgen avond weg blijft. ik laat wel wat weten.

Juist mocht het weer gebeuren en is er sprake van spierkneuzing; ga richting huisarts; deze zal je als hij of zij lief is wat diclofenac voorschrijven en binnen een dag trekt het bij. Wel zo fijn in verhouding tot nog 3/4 dagen hardcore met een zere kont doorlopen lijkt me.

Echter wat jullie beschrijven zijn typisch symptomen van jongens die de eerste paar test injecties in de bil zetten.

laat iemand anders injecteren,
gebruik je verschillende naalden ( 1 voor opzuigen en 1 voor injecteren)
goed de vloeistof inmasseren na de injects, je kan ook tijgerbalsem erna over je bil smeren.
warm je te injecteren vloeistof wat op in warm water.

• Topic Starter Topic Starter
heb nog steeds geen last. maar als de pijn gaat komen dan is het vanavond.
de test warm ik van te voren ook op. gebruik ook 2 naalden (opzuig/injectie) ontsmet alles met een apart alcohol doekje ( handen/vial/injectieplek) maar vorige keer trilde ik heel erg. injecteerde toen ook met 1 hand. nu heb ik met de ene hand de spuit vastgehouden zodat die goed stil en diep erin bleef, en met de andere langzaam geinjecteerd.
ik laat morge wel weer iets weten.

Probeer gewoon je been eens.
Kun je een stuk beter bij, dus minder bewegen en rare hoeken wringen.
Ook het ontspannen lukt een stuk beter, dan ook minder pijn.

En zoals meerdere al aangeven beginners geluk!!!!!!!
Word vast beter.

of gewoon je vriendin of iemand anders laten injecteren.
Ik vind trouwens in je been pijnlijker dan in de billen.

Als je een infectie zou hebben,merk je dat binnen 8 uur. Als je een reaktie op BA en BB zou hebben,merk je dat na een nacht. Tis gewoon waarschijnlijk door de gewenning vd stoffen waardoor je pijn hebt

Maar hij heeft nu pijn in z'n reet.
Miss voor hem net als voor mij pootjes beste optie.

per persoon verschillend.

Ik smeer gewoon bodylotion 2 - 3x per dag als ik last heb ... Pijn is volgende dag weg

Hehe +1 voor de bodylotion

naald is de goede maat, idd bij mijn eerste kuur had ik de eerste paar injects ook behoorlijk last van. je went er vanzelf aan. wat bij mij heel goed hielp was een warme douche nemen achteraf en dan zo warm mogelijk wat je verdragen kunt! straal goed een paar minuten op je achterste richten;)

Nee crap allemaal,jullie weten het niet.

STRIPDANSERES EN EEN LAPDANCE dat is het enige wat tegen auw auw in je kontje cq pootje helpt

bij mijn vorige kuur deed het mij ook erg zeer maar dat heb ik nu opgelost door hem 's ochtends te zetten en na een paar uur spierverwarmende balsem er op te strijken en dat herhaal ik dan een aantal keer. Reflex spray werkt ook heel goed maar daar kan je in nederland volgens mij niet aan komen

jawel bij mijn masseur

Ja dat heb je met bepaalde ug shit,ze lopen een week krom van de pijn en moeten allerlei pillen nemen om de pijn te onderdrukken.
En een onzin dat ze hier uitkramen waardoor het allemaal komt....
Gewoon dat merk niet meer nemen simpel en iets anders kiezen voor de volgende kuur....

pfffff bongo komt ff buurten. Heeft nix met HG of UG te maken.
Ken zat mensen wo ikzelf die last hebben van zowel HG als UG,als je iets komt schreeuwen,maak er dan iets zinnigs van.

Terug
Naar boven