AndroidHealthClinic

Veel pijn na injecteren

goldenn

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal , ik ben al ong 8 weken bezig met mijn kuur. Ik injecteer al paar weken 4 maal in de Week en alleen in de billen. Tot nu toe ging dat altijd goed . Vrijdag heb ik voor het laatst gezet in de rechter bil en dat deed meteen al veel pijn daarna, maar geen bloed ofzo, ik dacht dat het wel weg zou trekken maar werd steeds erger, gisteren zo erg dat ik mijn bed zowat niet uit kwam . Nu doet het nog steeds zo pijn, lijkt wel als je spierpijn hebt alleen 20 maal zo ergeR, gewoon lopen gaat al lastig, kan dit komen omdat ik alleen maar in de billen zet en dus misschien overbelast heb die plek?? Injectie plek is wel goed verder dus daar ligt ook niet aan. Hoop dat iemand mij kan vertellen waardoor het kan komen.

Als het niet rood is en warm aanvoelt zal het gewoon pip zijn denk.
Dan voelt het als een erge blauwe plek.

Misschien eens afwisselen met quads, vind dit zelfs makkelijker dan glute.
Geen idee of het daaraan zal liggen.

Rouleren man. Als je maar 2 injectspots hebt moet je je kuur daarop aanpassen. 2x pw in dezelfde spier gaat een keer zeer doen, zoals je nu dus ondervind.

Klinkt als gewone pip inderdaad. Misschien heb je een zenuw ofzo aangetikt die een beetje geirriteerd is nu, zou gewoon ff de andere kant pakken of quads zoals hierboven al wordt aangeraden. Alhoewel ik zelf quads niet zo heel prettig vond, maar opzich te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik rouleer links en rechts glute elke keer, ik injecteer dan dus wel meer als 1 keer in zelfde spot per week, in de glute vind ik het fijnst om te injecteren. Misschien dat ik dan alles enanthaat ga zetten zodat ik wat minder hoef te prikken. Maar hopelijk trekt de pijn snel weg nu

Ja ik rouleer links en rechts glute elke keer, ik injecteer dan dus wel meer als 1 keer in zelfde spot per week, in de glute vind ik het fijnst om te injecteren. Misschien dat ik dan alles enanthaat ga zetten zodat ik wat minder hoef te prikken. Maar hopelijk trekt de pijn snel weg nu

Ik had ook extreme pip tijdje terug , weet nog wat voor hell dat was dus ik weet waar over je praat . Heb 4 weken geen benen kunnen trainen erdoor , slapen ging niet . Liep mank en moest overal rustig gaan zitten en opstaan , was heel erg . Toch trok het vanzelf weg en nu injecteer ik weer in me glutes alleen op een betere spot en nergens last van . Maak je geen zorgen , het gaat wel weg en zorg dat je injectie techniek beter word , dat speelt een grote rol

Ik had ook extreme pip tijdje terug , weet nog wat voor hell dat was dus ik weet waar over je praat . Heb 4 weken geen benen kunnen trainen erdoor , slapen ging niet . Liep mank en moest overal rustig gaan zitten en opstaan , was heel erg . Toch trok het vanzelf weg en nu injecteer ik weer in me glutes alleen op een betere spot en nergens last van . Maak je geen zorgen , het gaat wel weg en zorg dat je injectie techniek beter word , dat speelt een grote rol

Ja is echt een hell, ik kan me niet eens normaal omkleden,en loop ook mank, ik zeg tegen iedereen maar dat ik last van de rug heb die vragen waarom ik zo loop, nou gelukkig dat dan vanzelf wel weg trekt, ik zal ook inderdaad nog beter letten op de techniek en rustiger injecteren.

Ja is echt een hell, ik kan me niet eens normaal omkleden,en loop ook mank, ik zeg tegen iedereen maar dat ik last van de rug heb die vragen waarom ik zo loop, nou gelukkig dat dan vanzelf wel weg trekt, ik zal ook inderdaad nog beter letten op de techniek en rustiger injecteren.

Geloof het of niet ik sliep met sokken aan want als ik ze uitdeed kreeg ik ze niet meer om me voeten , zo erg was het . Dan nog me vriendin die me complimenteerde dat ik goed aant squatten was omdat me kont zo opgezwollen was en gaf ze een klap erop , auw die zal ik nooit meer vergeten :d . Bij z'n pip is het allemaal het echt niet waard , want als je amper nog kunt lopen heeft het geen zin . Maar zoals ik zei , injectie techniek is heel belangrijk , naald zo min mogelijk bewegen en op juiste plek . Dan ga je geen last hebben , weet ik zeker

Geloof het of niet ik sliep met sokken aan want als ik ze uitdeed kreeg ik ze niet meer om me voeten , zo erg was het . Dan nog me vriendin die me complimenteerde dat ik goed aant squatten was omdat me kont zo opgezwollen was en gaf ze een klap erop , auw die zal ik nooit meer vergeten :d . Bij z'n pip is het allemaal het echt niet waard , want als je amper nog kunt lopen heeft het geen zin . Maar zoals ik zei , injectie techniek is heel belangrijk , naald zo min mogelijk bewegen en op juiste plek . Dan ga je geen last hebben , weet ik zeker

Ja ik weet precies wat je bedoeld met aantrekken van sokken, echt een ramp, of op de wc zitten, voel me echt gewoon een invalide :d Maar wat sommige hier zeggen ga ik nu zeker vaker rouleren van spot

Wissel met je injectiespots. Meest gebruikte zijn glutes, quads en schouders. Laatste 2 zijn erg makkelijk zelf te doen.

Terug
Naar boven