MuscleMeat

Veel schuim

Mister Ecto

Novice
Waardering
0
Wanneer ik mijn whey vermeng met een drankje in een shakebeker (bijv. 200 ml), dan zit uiteindelijk de shakebeker tot bovenaan vol met schuim. Duurt zeker 10 min. ofzo voordat dit wegtrekt. Iemand tips wat ik hier aan kan doen want het drinkt niet echt chill weg :P

Wanneer ik mijn whey vermeng met een drankje in een shakebeker (bijv. 200 ml), dan zit uiteindelijk de shakebeker tot bovenaan vol met schuim. Duurt zeker 10 min. ofzo voordat dit wegtrekt. Iemand tips wat ik hier aan kan doen want het drinkt niet echt chill weg :P

Misschien is je whey niet instant (?). Je zou het kunnen mengen met water. Als het goed is schuimt het dan iets minder. Wat voor 'drankje' gebruik je?

meng je het met bier ofzo

wat doe je erbij, melk water of cola?

• Topic Starter Topic Starter
Nouja met water erbij moet ik zowat kotsen zo smerig :P . Het is de natural smaak van Powersupplements. De chocola en vanille heb ik ook al geprobeerd met water maar dat is ook smerig. Ik meng het nu met multivitamine, met melk schuimt het ook verschrikkelijk

Ik deed wel eens een druppel olijfolie erin. Vraag me niet hoe, maar het hielp enigszins. Die naturel van Powersupplements is inderdaad niet te pruimen..

Bij mij schuimt ie niet in de melk. Dan is het ook goed te drinken. Maar naturel neem je ook alleen voor het hogere eiwitpercentage of omdat het helemaal puur natuur is. ;)
Shakes die lekker zijn in water bevatten meestal veel koolhydraten en vetten, daarom smaken ze in water beter.

Ik deed wel eens een druppel olijfolie erin. Vraag me niet hoe, maar het hielp enigszins. Die naturel van Powersupplements is inderdaad niet te pruimen..

Naturel is voor de die hards he :rolleyes: Er zal geen enkel merk whey naturel zijn die 'lekker' is, daar hebben ze de smaakaroma's voor uitgevonden.. Desalniettemin is naturel de best verkochte 'smaak'. Veel mensen geven meer om 'puur natuur' dan om smaak. :)

of gewoon je shake 10 minuten eerder klaarmaken :D

Naturel is voor de die hards he :rolleyes: Er zal geen enkel merk whey naturel zijn die 'lekker' is, daar hebben ze de smaakaroma's voor uitgevonden.. Desalniettemin is naturel de best verkochte 'smaak'. Veel mensen geven meer om 'puur natuur' dan om smaak. :)

hoe is dat nu mogelijk:s

ik doe het voor de prijs. had verlede week een pot choco whey gekregen van iemand die stopte. zaten nog een paar schepjes in en man heeft dat gesmaakt. naturel is om van te kotsen, maarjah bij bulkpwders ook goedkoop!

Voeg er wat lecithine aan toe en het schuimen is weg.

Cool! De Wheytender

Terug
Naar boven