Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe is het toch makkelijk te doen? Genoeg supplementen die je helpen bij het binnenkrijgen van de benodigde voedingsstoffen.
Maarre.. kinderen? Is het verantwoord om die ook vegetarisch te laten leven?
Ik ben overigens de grootste vleeseter ooit. Geen maaltijd zonder vlees.
mij valt het op dat vegetariers vaak een ongezonde uitstraling hebben. Vale witte huid en weinig energie en relatief mager. Ik denk dat je als vegetarier voedingsstoffen tekort komt, tenzij je je dieet super uit gebalanceerd hebt...En dat zulle heus niet veel mensen doen
'Het is feest in de keuken, hij was niet te vreten die brandnetelburger'

De mens moet vlees eten omdat het vlees nodig heeft.
Wij zijn omnivoren zoals je aan onze tanden kan zien. Als we geen vlees nodig hadden dan waren we wel herbivoren geweest.
Stop dan ook onmiddelijk met alle zuivel en graanproducten. Ik ken nl. geen enkel beest dat nog aan de t**ten van zijn moeder zuigt op volwassen leeftijd of land gaat verbouwen.monsterargumentatieStop dan ook onmiddelijk met alle zuivel en graanproducten. Ik ken nl. geen enkel beest dat nog aan de t**ten van zijn moeder zuigt op volwassen leeftijd of land gaat verbouwen.
Over monsterargumentatie gesproken..monsterargumentatieStop dan ook onmiddelijk met alle zuivel en graanproducten. Ik ken nl. geen enkel beest dat nog aan de t**ten van zijn moeder zuigt op volwassen leeftijd of land gaat verbouwen.
als je maar niet van die soja shit gaat eten, want dat wordt verbouwd op ontgonnen oerwoudgrond...
ik eet gewoon een lekkere dikke biefstuk![]()
de mensheid is top of the foodchain, vegetariërs zijn het gewoon niet waard om een mens te zijn.
ook na al die gruwelijke filmpjes en documentaires blijf ik gewoon genieten van mij stukje vlees of vis.
de mensheid is top of the foodchain, vegetariërs zijn het gewoon niet waard om een mens te zijn.
ook na al die gruwelijke filmpjes en documentaires blijf ik gewoon genieten van mij stukje vlees of vis.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]de mensheid is top of the foodchain, vegetariërs zijn het gewoon niet waard om een mens te zijn.
Geen vlees is toch ongezond aangezien er stoffen zoals bepaalde eiwitten alleen in vlees en vis voorkomen en niet in planten en dergelijke?Ach tja vegetarisme. Ieder z'n eigen ding , de 1 eet plantjes de andere een steak.
Live and let live ,maar ga AUB niet verkondigen dat Vegetarisme beter voor je gezondheid is dan vlees eten. Als het dieet goed is samengesteld is het beide gezond.
Gelul altijd van die wereldverbeteraars......
Ach tja vegetarisme. Ieder z'n eigen ding , de 1 eet plantjes de andere een steak.
Live and let live ,maar ga AUB niet verkondigen dat Vegetarisme beter voor je gezondheid is dan vlees eten. Als het dieet goed is samengesteld is het beide gezond.
Gelul altijd van die wereldverbeteraars......