Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat staat er los van.Als vegetarisme slecht zou zijn was de levensverwachting een stuk lager.
Dat staat er los van.
Vegetariërs letten meer op wat ze naar binnenwerken dan vleeseters dus krijgen ze zowiezo al veel minder rotzooi binnen.
Ik denk dat een vleeseter die evengoed op zijn voeding let als een vegetarier, gezonder zal zijn aangezien hij bepaalde bouwstoffen binnenkrijgt die de vegetariër niet binnenkrijgt.
Dierlijke eiwitten?Dat soort onderzoeken zijn al uitgevoerd en gecorrigeerd naar mogelijk levensverkortende zaken als roken, alcoholgebruik etc is de levensverwachting nog steeds minimaal gelijk.
Het is nou ook weer niet zo dat iedere vegetarier er een gezonde levensstijl op nahoudt. Genoeg vegetariers die juist helemaal niet zo gezond leven omdat ze een zeer eenzijdig voedingspatroon hebben. Wat vegetarisme nog niet ongezond maakt maar luie donders heb je overal.
Noem mij 1 bouwstof die een vegetarier niet binnenkrijgt dan? B12? Op volledige veganisten na geen probleem en zelfs als veganist valt er wel een mouw aan te passen in de vorm van supplementatie. Zoveel anders dan een multivit dagelijks of structureel innemen is dat niet.
Ken geen andere bouwstoffen of micronutrienten die een vegetatier mist.
Dat soort onderzoeken zijn al uitgevoerd en gecorrigeerd naar mogelijk levensverkortende zaken als roken, alcoholgebruik etc is de levensverwachting nog steeds minimaal gelijk.
Het is nou ook weer niet zo dat iedere vegetarier er een gezonde levensstijl op nahoudt. Genoeg vegetariers die juist helemaal niet zo gezond leven omdat ze een zeer eenzijdig voedingspatroon hebben. Wat vegetarisme nog niet ongezond maakt maar luie donders heb je overal.
Noem mij 1 bouwstof die een vegetarier niet binnenkrijgt dan? B12? Op volledige veganisten na geen probleem en zelfs als veganist valt er wel een mouw aan te passen in de vorm van supplementatie. Zoveel anders dan een multivit dagelijks of structureel innemen is dat niet.
Ken geen andere bouwstoffen of micronutrienten die een vegetatier mist.

.melk kaas eieren?

.wie zegt dat dan?
Dat is toch niet het eerte argument dat ik tegenkom van vegetariërs.
Marky die zegt toch dat zijn lichaam meteen een stuk beter voelt.....
Dat is subjectief.
Hij zegt nergens dat het ook daadwerkelijk gezonder is.
Hij zegt toch dat het vegetarisme een positieve werking op zijn lichaam heeft. Iets wat zeker niet op wetenschappelijke feiten berust. BS dus!PFFF gaan we mierenkenHij zegt toch dat het vegetarisme een positieve werking op zijn lichaam heeft. Iets wat zeker niet op wetenschappelijke feiten berust. BS dus!
Marky die zegt toch dat zijn lichaam meteen een stuk beter voelt.....
Hij kan zich toch beter voelen door vegetarisch te eten. Heeft niks met wetenschap te maken.
Dus probeer je er nou maar niet zo slap uit te lullen. Je post sloeg gewoon nergens op.
de mensheid is top of the foodchain, vegetariërs zijn het gewoon niet waard om een mens te zijn.
De kuikens die vermoord werden waren mannetjes omdat die geen eieren konden leggen.Wat maakt het in godsnaam uit of ik hier en daar wat vitamientjes zou missen, ik ga er niet van dood en vegetarisme hoort nu eenmaal bij een consequente levensstijl.
Genoeg huilebakken die hun emoties niet meer kunnen onderdrukken bij kapot gemalen kuikentjes, maar een half uur later wel weer een stuk vlees door hun strot stompen. Ofwel raken die beelden je niet en vreet je lekker verder, ofwel ga je all the way en dump je elke vleesconsumptie.