MuscleMeat

Veiligheidswaarschuwing voor sporters: Neem geen voedingssupplement met DMAA

Alle pre workout boosters hebben we nog voldoende op voorraad. Producten met DMAA worden niet meer gemaakt en kunnen we dus ook niet meer inkopen. Op is in dit geval dus ook écht op!

Maximize Intense

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jack3d

NOX Pump Xtreme

Crack

het gaat niet om het verboden is maar of het slecht voor de gezondheid is. Heb bij de start van de hype al gepost wat voor rotzooi het is.
Ieder zijn ding.

Aan roken sterven jaarlijks meer mensen, ook verbieden dan maar.

helemaal voor!

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 17:26 ----------

en drank, sterven er ook genoeg aan.

Yep, ook helemaal voor!

Overigens heb ik nog nooit een PWO gebruikt, nooit het nut van ingezien. (behalve NR1 maar daar zit dit allemaal niet in).
Nu hoef ik het tenminste ook niet te ontwennen. :p

Lekker blijven kopen, er is amper onderzoek naar gedaan dus je weet nooit hoe dit op langer termijn uitpakt. Als hersenbloedingen enzo maar een begin zijn...

Vraag me wel af hoe ze hebben kunnen onderzoeken dat mensen van dit product hersenbloedingen hebben gekregen. Precies of die mensen hebben geen andere producten genomen of misschien hadden ze het ook wel gekregen zonder zo'n pwo te nemen.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 18:58 ----------

Overigens heb ik nog nooit een PWO gebruikt, nooit het nut van ingezien. (behalve NR1 maar daar zit dit allemaal niet in).
Nu hoef ik het tenminste ook niet te ontwennen. :p

Ik kan je verzekeren, eens je zo'n pwo met 1.3d gebruikt hebt, wil je bijna niet anders :)

Je krijgt echt een super gevoel, je hebt zoveel meer energie en je bent ook helemaal niet moe te krijgen. En je kan misschien zeggen dat je nu ook al genoeg energie hebt maar ik kan je zeggen dat dit echt nog een verschil is.

Aan roken sterven jaarlijks meer mensen, ook verbieden dan maar.

Lekker slim gozer, sigaretten worden ook niet aangeboden bij "health" shops die bepaalde claims toekennen aan een product.
Indien het kort op de markt zou zijn en men op voorhand wist wat roken aan schade zou leveren, zouden deze anno 2012 ook verboden worden. Dit nu nog doen is onuitvoerbaar.
De overheid heeft als taak te waken over de gezondheid van de burgers, omdat er helaas meer mensen rondlopen met jou IQ.
Vandaar dat de gezondheidszorg zo grote kostenpost is voor de samenleving

Laatst bewerkt:
Lekker slim gozer, sigaretten worden ook niet aangeboden bij "health" shops die bepaalde claims toekennen aan een product.
Indien het kort op de markt zou zijn en men op voorhand wist wat roken aan schade zou leveren, zouden deze anno 2012 ook verboden worden. Dit nu nog doen is onuitvoerbaar.
De overheid heeft als taak te waken over de gezondheid van de burgers, omdat er helaas meer mensen rondlopen met jou IQ.
Vandaar dat de gezondheidszorg zo grote kostenpost is voor de samenleving

Wel grappig dat je iemand zo op z'n IQ aanspreekt terwijl je het overduidelijke sarcasme uit zijn opmerking niet ziet :S:S

Ik heb in januari in ziekenhuis gelegen. Ik had een herseninfarct gehad. Mijn cholesterol was iets te hoog, dat kan zijn door de weightgainrrs en andere shakes, en icm die pre workout onstaat er hoge bloeddruk waardoor ik een herseninfarct had gehad. Ik slik nu.bloedverdunners en cholesterol verlagers. Ik had uitval in me rechter lichaam en me spraak was sloom. Maar godzijdank had ik een snelle herstel. Ik train nu zonder die zooi en soms een shake na het trainen. Ik vind het terecht dat het uit de markt gaat.

Je krijgt echt een super gevoel, je hebt zoveel meer energie en je bent ook helemaal niet moe te krijgen. En je kan misschien zeggen dat je nu ook al genoeg energie hebt maar ik kan je zeggen dat dit echt nog een verschil is.

Ik geloof je. Maar toch ga ik dit niet doen. Want eigenlijk is het dus best rotzooi en waarom zou ik daar aan wennen als ik zo ook lekker ga? :)

Gvd, hard is ook weg!

Ik heb in januari in ziekenhuis gelegen. Ik had een herseninfarct gehad. Mijn cholesterol was iets te hoog, dat kan zijn door de weightgainrrs en andere shakes, en icm die pre workout onstaat er hoge bloeddruk waardoor ik een herseninfarct had gehad. Ik slik nu.bloedverdunners en cholesterol verlagers. Ik had uitval in me rechter lichaam en me spraak was sloom. Maar godzijdank had ik een snelle herstel. Ik train nu zonder die zooi en soms een shake na het trainen. Ik vind het terecht dat het uit de markt gaat.

je moet ook geen 10 scoops nemen.:cool:

seems legit

Nu begrijp ik waarom B&F mijn review van Dexaprine die ik gisteren op de site van B&F had toegevoegd niet hebben geplaatst.

Ik had een negatieve ervaring met Dexaprine (halve tablet) in combinatie met Noxipro wanneer ik in de ochtend train, nog tijdens de warming-up kreeg ik een flinke crash en kon nog amper trainen. voelde me toen ook niet lekker. Later nog eens geprobeerd maar exact dezelfde reactie.

Nu zijn de produkten die deze stoffen bevatten zogenaamd uitverkocht, ik had eerlijk gezegd wel een waarschuwingsbericht van B&F verwacht. Nu heb ik vanmiddag nog een dubbele doses van die Noxitroep geslikt.

Nu begrijp ik waarom B&F mijn review van Dexaprine die ik gisteren op de site van B&F had toegevoegd niet hebben geplaatst.

Ik had een negatieve ervaring met Dexaprine (halve tablet) in combinatie met Noxipro wanneer ik in de ochtend train, nog tijdens de warming-up kreeg ik een flinke crash en kon nog amper trainen. voelde me toen ook niet lekker. Later nog eens geprobeerd maar exact dezelfde reactie.

Nu zijn de produkten die deze stoffen bevatten zogenaamd uitverkocht, ik had eerlijk gezegd wel een waarschuwingsbericht van B&F verwacht. Nu heb ik vanmiddag nog een dubbele doses van die Noxitroep geslikt.

dubbele dosis en 2 procuten met elkaar combineren die hetzelfde werken, slim bezig!

dubbele dosis en 2 procuten met elkaar combineren die hetzelfde werken, slim bezig!

De dubbele doses geld voor Noxipro, de Dexaprine heb ik niet meer gebruikt!

En wie heeft mij gezegd dat deze 2 produkten hetzelfde doen? Een vetverbrander en en pre-workout zijn voor mij verschillende produkten!???

er zitten de zelfde stoffen in

Nou dat staat ook lekker vermeld op de website, in hele kleine lettertjes kun je op het potje van Dexaprine iets lezen over 1.3 Dimetha... nog wat, er zitten idd een enkele stof in die overeenkomt met Noxipro maar daar houd het dan ook helemaal op. Dit was overigens niet echt duidelijk, en zeker niet bij aankoop! Maar ik had achteraf wel even mijn vergrootglas erbij mogen pakken voordat ik die Dexaprine ging gebruiken.

Terug
Naar boven