MuscleMeat

Veiligheidswaarschuwing voor sporters: Neem geen voedingssupplement met DMAA

Nou dat staat ook lekker vermeld op de website, in hele kleine lettertjes kun je op het potje van Dexaprine iets lezen over 1.3 Dimetha... nog wat, er zitten idd een enkele stof in die overeenkomt met Noxipro maar daar houd het dan ook helemaal op. Dit was overigens niet echt duidelijk, en zeker niet bij aankoop! Maar ik had achteraf wel even mijn vergrootglas erbij mogen pakken voordat ik die Dexaprine ging gebruiken.

Niet memmen, voor je dergelijke producten gebruikt, zou je je beter wat informeren over de ingrediënten en werking ervan. Overal op internet is te vinden dat methylhexaneamine een cruciaal ingrediënt is van Noxipro en Dexaprine. Dubbelop bij deze producten is meestal ook overkop :D

Nou dat staat ook lekker vermeld op de website, in hele kleine lettertjes kun je op het potje van Dexaprine iets lezen over 1.3 Dimetha... nog wat, er zitten idd een enkele stof in die overeenkomt met Noxipro maar daar houd het dan ook helemaal op. Dit was overigens niet echt duidelijk, en zeker niet bij aankoop! Maar ik had achteraf wel even mijn vergrootglas erbij mogen pakken voordat ik die Dexaprine ging gebruiken.
Gelukkig komt er nieuwe versie van dexaprine aan :D. En ja. dexa met 1,3dim pakken en dan no noxipro is niet slim he :p. maar van fouten moet je leren. Als je 1,3dim goed gebruikt (1dosering noxi, OF 1 pil dexaprine) kan er niet veel misgaan.
Overigens begrijp ik het wel waarom je beide nam. dubbele vetverbranding en goede pomp, is altijd mooi meegenomen.
misschien volgende keer: dexaprine (vetverbranding en energie) en agmatine (pomp) pakken ;)

Niet memmen, voor je dergelijke producten gebruikt, zou je je beter wat informeren over de ingrediënten en werking ervan. Overal op internet is te vinden dat methylhexaneamine een cruciaal ingrediënt is van Noxipro en Dexaprine. Dubbelop bij deze producten is meestal ook overkop :D
Het gaat erom dat bij degene die het verkoopt ook op de website hoort te staan wat er in zit!

Vandaag nog 2potten noxi besteld. :) Al deed 1 scoop niks, eerst volgende keer mik er 3 in.

Lol, hersenbloedingen gaat helemaal ver maar ik heb dit procuct al compleet afgeschreven toen bleek dat het wel eens een stimdick geeft.

Ik snap zowiezo niet waarom mensen deze zooi gebruiken. Ten eerste je gaat er slecht van slapen, ten tweede het bederft je eetlust, en ten derde je krijg daar alleen een beetje boots van, meer niet. Nadat ik een herseninfarct in januari heb gehad, heb ik het niet meer gebruikt en de kilo`s vliegen eraan :). Ik slaap nu veel beter en eet ook veel meer. Dus mensen eten en rust is het belangrijkste om te groeien. Dus neem een bak koffie of een caffeine pill voor het trainen. Mensen hier op dit forum beginnen nu al te janken dat die pre workout uit de markt gaan. En geloof mij ik denk dat op mijn sportschool nu veel minder boys aanwezig zullen zijn, zonder die 1.3 in hun pre workout haha.

Ik snap zowiezo niet waarom mensen deze zooi gebruiken. Ten eerste je gaat er slecht van slapen, ten tweede het bederft je eetlust, en ten derde je krijg daar alleen een beetje boots van, meer niet. Nadat ik een herseninfarct in januari heb gehad, heb ik het niet meer gebruikt en de kilo`s vliegen eraan :). Ik slaap nu veel beter en eet ook veel meer. Dus mensen eten en rust is het belangrijkste om te groeien. Dus neem een bak koffie of een caffeine pill voor het trainen. Mensen hier op dit forum beginnen nu al te janken dat die pre workout uit de markt gaan. En geloof mij ik denk dat op mijn sportschool nu veel minder boys aanwezig zullen zijn, zonder die 1.3 in hun pre workout haha.

Sterk staaltje overdrijven.
Ik slaap perfect na het trainen, eetlust is helemaal niet minder en ik krijg er niet alleen een 'beetje boost van'

Misschien werkt het niet voor jou? of zoek je een reden vanwege je hersenbloeding?
Als ik hele dagen bij de mac zit burgers te eten vliegen de kilo's er ook aan..

Laatst bewerkt:
Aan Balotelli:

-Ik slaap er niet slecht van
-Ik krijg al mijn eten gewoon degelijk binnen.
-Lekkere oppepper om gewoon hard te trainen.

Daarbij jij hebt het over caffeine, maar daar kan je misselijk (minder eten) van worden en tevens kan je slaap er onder lijden. Dus ja......

Slechte gebruikers heb je altijd, die overdoseren of diverse PWO's in een bekertje gooien en achterover kieperen.....

sinds ik dmaa neem heb ik de trainingen van men leven ..

Tsjah, 1.3 is nu niks voor niks verboden in bijna alle landen. Dus het brengt zeker wel gevaren mee met je gezondheid. En ik ben heel blij dat het nu verboden is :D. Dus ben wel benieuwd hoe jullie gaan trainen zonder die zooi. En met aankomen bedoel ik niet fulltime mac, maar droge spiermassa. Gewoon goed voedingsschemamaken en af en toe cardio, dan kom je al heel end. Die pre workouts met 1.3, zit allemaal tussen de oren.

En ik ben uitgebreid onderzocht, en enige verklaring is die 1.3 want daar krijg je een hele hoge bloeddruk van, als het niet gevaarlijk zou zijn zou het toch niet verboden worden ;).

En ik lees hier op dit forum dat best wel veel gasten last hebben van die 1.3 zooi, dus jullie zijn mischien die 1% die geen bijwerkingen hebben.

Tsjah, 1.3 is nu niks voor niks verboden in bijna alle landen. Dus het brengt zeker wel gevaren mee met je gezondheid. En ik ben heel blij dat het nu verboden is :D. Dus ben wel benieuwd hoe jullie gaan trainen zonder die zooi. En met aankomen bedoel ik niet fulltime mac, maar droge spiermassa. Gewoon goed voedingsschemamaken en af en toe cardio, dan kom je al heel end. Die pre workouts met 1.3, zit allemaal tussen de oren.

En ik ben uitgebreid onderzocht, en enige verklaring is die 1.3 want daar krijg je een hele hoge bloeddruk van, als het niet gevaarlijk zou zijn zou het toch niet verboden worden ;).

En ik lees hier op dit forum dat best wel veel gasten last hebben van die 1.3 zooi, dus jullie zijn mischien die 1% die geen bijwerkingen hebben.

Met 1 gram AAS in de week.. :trollfacex:

Dat iets verboden is in alle landen maakt het aanzich niet meteen slecht. Het kan ook door talloze mensen verkeerd gebruikt worden, ander verhaal....

Wat gebruikte jij dan ? Hoelang en hoeveel ? Hield je je aan de aanbevolen hoeveelheden ?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook een apart spulletje, zeker bij een te grote dosis voelt het niet natuurlijk. Maar zolang je het beheerst doet zoals ik denk ik doe.. (pwo's gebruiken met weinig 1.3 en geen grote hoeveelheden maar een balans in hoeveelheid PWO en 'goede training')

De gebruikers van 1.3 zijn op dit forum denk ik ruimer vertegenwoordigd dan op andere fora dus dat dan hier precies die 1% zit...neh....
Maar ik snap je afkeer als jij ervan overtuigd bent geraakt dat het jou heeft geschaad, alleen vind ik dat er tot op heden weinig goede argumenten van jou komen.

Laatst bewerkt:

Mocht het me allemaal niet meer lukken zal ik jouw om een compleet schema vragen en je tips en trucs ok? ;)

sterk staaltje overdrijven.
Ik slaap perfect na het trainen, eetlust is helemaal niet minder en ik krijg er niet alleen een 'beetje boost van'

misschien werkt het niet voor jou? Of zoek je een reden vanwege je hersenbloeding?
Als ik hele dagen bij de mac zit burgers te eten vliegen de kilo's er ook aan..

+1

Hier in vlaanderen blijft dmaa voorlopig te bestellen.
Maar ze zullen wel snel Nederland volgen zoals altijd :)

Dat is ook de zeik hiermee.. Iemand krijgt wat en ze gaan testen waardoor het gekomen is. Komen dan nu toevallig 1,3 dy tegen en het word gelijk verboden.

Ik rook persoonlijk niet. Denk dat een potje maxmize intense beter voor je is dan is een volle cafe of discotheek waar je lekker 8000 sigaretjes mee kan roken.

Ik slaap er goed mee
Kan er goed mee trainen
En krijg er idd dikke boost van.

Heb Maximaze intest ook un hele tijd gebruikt.. nooit last van gehad.. Tuurlijk kan je bij overdosisen mischien schade toebrengen. Maar drink een fles johny walker leeg of weet ik wat.. Zul je lichaam ook een flinke opnaaier van krijgen.

Beetje commericeel lucht dit..

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 13:31 ----------

P.S. voordak dadelijk dik commentaar krijgt. Kan idd zijn dat mensen door verkeerd gebruik hier schade van hebben geleden. Dus begrijp me niet verkeerd

Mike van mij krijg je een goed voedingschema, en voor jou gratis omdat je zo lief vraagt.

En ik nam een normaal dosering van 1 schep noxi. Mijn arts heeft een brief geschreven aan NVWA wat er allemaal met mij gebeurd is . En ben echt blij dat 1.3 uit de markt gaat. Want ik ben begonnen toen crack pas op de markt kwam was geloof ik in 2010, dus zolang bestaan die pre workouts met 1.3 niet zo. Dus ze zijn binnen 2 jaar weer uit de markt :D .

Voortaan geen last van boys in de gym, die als een gek door de gym rennen haha.

Shiiitt eerst de efedrine uit de stacker, en nu dmaa uit pre workouts... Ze maken het trainen wel moeilijker voor ons... Trolololol:lifter:

Tja totdet ze dadelijk erachter komen dat je van beta alanine dunne stront krijgt en uitdroogt en daardoor 6 mensen doodgaan ergens.. Word dat ook allemaal verboden.

Hebben we niks meer.. Kunnen we dan allemaal naar de AAS sectie hier haha!

komt er nog een soort van vervanger ofzo voor DMAA?

Terug
Naar boven