AndroidHealthClinic

VenceslaoOnofrio's vette log; CUTTEN

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
500 gram zie je niet. dat kan alleen als van meer plassen komen.

. Tot falen gaat niet helemaal alleen, want dan lig daar met de stang op mijn borst
Doe jezelf een plezier en koop/maak twee stevige schilders bokken. Een ongelukje is zo gebeurd!
Als je een half rack hebt met safeties kun je die misschien ook gebruiken op de bench (zo doe ik het).

Inmiddels is het woensdag. Maandagavond heb ik intensief 70 kilometer gefietst in zo'n 2 uur. Sommigen zullen dit teveel cardio vinden, maar het is een hobby die ik er maar wat graag naast bij doe. Dinsdagochtend veel lichter natuurlijk(1.5), maar dat komt omdat ik veel meer vocht ben verloren dan ik er aan heb gedronken.

Dinsdagavond naar de gym geweest. Ik startte de training om 21.00, dan begint het al wat rustiger te worden. Op aanraden van @RonnReeves direct zwaarder gaan trainen met minder herhalingen. Tot falen gaat niet helemaal alleen, want dan lig daar met de stang op mijn borst maar het kwam zeker in de buurt. Daarna fly's gedaan met dumbells. Daarna triceps en biceps getraind.

Waar dinsdagmorgen mijn gewicht niet representatief was nav het wielrennen op maandagavond is dit vanmorgen weer rechtgetrokken.

Gewicht: 94.5

Hieronder links mijn foto vanaf de start vorige week op 95 kilo. Rechts vanmorgen op 94.5. Nog steeds vet, maar mijn inziens toch iets minder vet dan vorige week. Mee eens?
Je ziet zeker iets, je bent op de goede weg!
Helaas is het waarschijnlijk voornamelijk vocht en maag-/darm vulling wat het zo zichtbaar maakt, al zal er zeker ook al wat vet verdampt zijn.

Goed bezig, train ze! :lifter:

Allemaal nog bedankt voor jullie comments. Ik ben meer gaan eten en zwaarder gaan trainen met minder herhalingen. Sinds mijn vorige post 5 keer krachttraining gedaan, op de racefiets gezeten en gezaalvoetbald.

De motivatie is er nog steeds (het zou wat wezen). Ik zit lekker in mijn vel, die zwemband is vreselijk, maar ook die zal verdwijnen.

Startgewicht 95
Actueel gewicht 92.9
Foto net na de training

Kleine toevoeging, aangespannen en buik ingehouden. Dat laatste ben ik wel gewend.
Wat is je kcal/macro pd op 93kg bw?

Meestal val je in de 1e weken veel af bij deze verhoudingen. de 3kg past eerder bij iemand die uit een leanbulk gaat cutten.

• Like
Waarderingen: ak
Wat bedoel je precies met 'de 3kg past eerder bij iemand die uit een leanbulk gaat cutten'? Bedoel je met je eerste zin dat een andere samenstelling van macro's beter is voor mij?
Precies wat ik zeg. met jouw fysiek en starten met trainen en afvallen zie je vaak meer kg verlies in de 1e weken.

Precies wat ik zeg. met jouw fysiek en starten met trainen en afvallen zie je vaak meer kg verlies in de 1e weken.
Ik denk dat hij het meest gebaat is bij een reset. Oververmoeid, maar dat voel je zelf dan niet, idem laag testosterongehalte. Check zijn 1ste post nog maar eens.

Ik denk dat hij het meest gebaat is bij een reset. Oververmoeid, maar dat voel je zelf dan niet, idem laag testosterongehalte. Check zijn 1ste post nog maar eens.
Lees mijn eerdere berichten ook even, dan weet je het al. Ik kraak hem niet af btw, maar dit gewichtsverlies had wel beter gekund. zeker als zijn doel is wat TT laat zien.
Als met al is het een resultaat waar hij op verder kan bouwen

Hoe ziet zo'n reset er uit en waar is dat precies goed voor? Laag testosterongehalte zou prima kunnen, wat is er aan te doen? Cutten lijkt me niet bevorderlijk maar is nu wel nodig.
Dat is een goeie vraag. Daarvoor weet ik niet genoeg over hoe je in deze situatie terecht bent gekomen.
Maar we hebben hier meer duursporters die het niet lukt om de omslag naar bodybuilding te maken. Misschien dat iemand hier iets meer over weet, of anders een coach.
Ik heb bv altijd mijn ochtend pols gemeten toen ik duursport deed, verhoging was meestal extra rust. Vermoeidheid opbouwen is niet moeilijk, maar het kwijt worden wel.

Cutten is niet bevorderlijk, klopt. Maar een laag vetpercentage is wel beter voor je eigen testosteron.
Misschien een goede coach eens vragen :dunno:

Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven