Fitness Seller

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Ik vind t ook een beetje tegenvallen, aangezien de reviews goed waren.

bij 3 tegelijk nog geen effect. kan beter 1 bak koffie nemen!!!

Ik herinner me nog dat ik destijds een sample zakje van dit product had ontvangen, maar merkte er niet veel van. Dit zou dan al na de formule verandering geweest zijn als ik de eerste posts in deze thread lees ;)

De UK versie vind ik dan nog wel erg interessant, hoeveel ben je dan kwijt en waar kun je hiervoor terecht?

Ik herinner me nog dat ik destijds een sample zakje van dit product had ontvangen, maar merkte er niet veel van. Dit zou dan al na de formule verandering geweest zijn als ik de eerste posts in deze thread lees ;)

De UK versie vind ik dan nog wel erg interessant, hoeveel ben je dan kwijt en waar kun je hiervoor terecht?

net mijn pakketje gekrijgen uit de usa met venom hyperdrive waar wel hoodia chinensis in zit.weet niet of het een lichte vorm van hoodia is of zo.weet ook niet of ik een link mag posten van een site dus doe ik dat niet voor de zekerheid.waar ik het besteld heb.

Laatst bewerkt:
die pillen zijn goed voor de energie... maar na 3 dagen ben ik gestopt het te gebruiken.. ik kreeg opeens super erge overdreven last van aambeien... :S ik ging denken en denken en denken... en toen zag ik met toeval op het potje staan: "Rode Peper-extract". De pillen veroorzaken bij mij extreme aambeien... bah bah... probeer ze nu iemand anders aan te smeren eigenlijk... zonde van het geld... :$
Als iemand ze wil hebben voor 39.99???
pm dan...

net mijn pakketje gekrijgen uit de usa met venom hyperdrive waar wel hoodia chinensis in zit.weet niet of het een lichte vorm van hoodia is of zo.weet ook niet of ik een link mag posten van een site dus doe ik dat niet voor de zekerheid.waar ik het besteld heb.

Hoodia Gordonii Concentrate bedoel je denk ik. ;)

Heb ook een potje besteld uit Amerika.

En het potje is ook nog ongeschonden aangekomen. :D

Gebruik het nu voor de 2e dag (1 capsule na het ontbijt).
Het werkt wel lekker, effect houdt wel lang aan, maar is geen vervelend gevoel.
Voel me niet extreem opgefokt of nerveus en kon in de avond wel gewoon slapen.

Gisteren uitgebrobeerd.

Echt verkeerd spul, wou om 2 uur gaan slapen heb tot 7 uur door het huis overactief aan het rondwandelen geweest.

Daarna 3 uurtjes geslapen en voel de werking nu smiddags nog altijd.

Waar heb je het besteld?

Als iemand bestellinkje doet via BB.com ... :)

Dat zijn dus gewoon nog de oude, utrechter?

Welke oude je precies bedoeld weet ik niet, misschien bedoel je deze Alri Venom Hyperdrive?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze verkopen ze nu (weet niet wat het verschil is, maar ze knallen goed ;)):

venom-hyperdrive-220.jpg

+8 uur lang energie.
Heb er eens 2 genomen samen met wat groene thee extract (natuurlijke caffeine) en wat losse caffeine, effect was onderhand te vergelijken met amfetamine.

Ja, dat klinkt inderdaad als de oude :p inderdaad een amfetamine gevoel, toch maar eens een potje bestellen daar.. Bedankt ;)

Je zal er zeker geen spijt van krijgen. ;)

Twee dagen geleden besteld, net bericht van bb.com, product is discontinued bij hun.

Wel een tijd geleden dat hierop is gereageerd maarja ik waag het erop..!!!

Venom Hyperdrive is dus een tijd geleden en vernieuwd..
Een ingredient dat Hoodia heette is eruit gehaald..!! Nu zie ik op de site's XXL en B&F het ingredient er niet meer inzetten, maar ik had iets gelezen over dat ze het in Engeland nog wel verkopen..

Nu heb ik een site gevonden waar het ingredient nog wel inzit, maar weet niet of dat nou het goeie product is..!! Zou iemand mij daarmee willen helpen :P
http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/497/hyperdrive_3_0_

Is dit de ooh zoo populaire Venom Hyperdrive..
Die afgekeurde in NL en Amerika?

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven