XXL Nutrition

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Gisteren twee pillen gepakt in de ochtend daarna anderhalf uur gefietst. Daarna voelde ik me niet echt lekker. Vandaag gewoon weer 1 gepakt en nu gewoon weer een goed gevoel. Het is toch best sterk spul. Ben benieuwd of het mij gaat helpen met cutten.

Precies hetzelfde gedaan als jou Winstrol ik geloofde niet echt in het spul maar toen ik er 2 nam in de ochtend stond ik strak tot 11 uur en daarna stortte ik in.

Ik heb 2 jaar geleden ook weleens clenbuterol gedaan maar ik vind venom mits je er 2 neemt toch wat heftiger. Ik ben nu al weer dik anderhalf jaar naturel bezig btw

Ja ook global approved , ik denk dat ik met de "hardcore versie" al helemaal niks zou eten meer;)

euhm ik wil ook een potje venom proberen. maar ik zit nu aan een vetpercentage van 28% ofzo. Veel zeggen dat het dan niet zal werken enzo. Is dat ook zo? of is het het proberen waard? al is het alleen maar om energie te verzamelen voor cardio? aangezien ik daar een pleurishekel aan heb.

euhm ik wil ook een potje venom proberen. maar ik zit nu aan een vetpercentage van 28% ofzo. Veel zeggen dat het dan niet zal werken enzo. Is dat ook zo? of is het het proberen waard? al is het alleen maar om energie te verzamelen voor cardio? aangezien ik daar een pleurishekel aan heb.

Is zeker de moeite waard. Ik weeg 100kg nu en neem 1 tablet per dag (20% vet btw) Is voor mij een extra motivatie om te trainen en het geeft extra energie en onderdrukt de eetlust. En aangezien het niet zo duur is 90 dagen met een potje zou je kunnen doen tenzei je er 2 per dag neemt. Ik ben in 2 weken nu 5 kilo afgevallen waarvan denk ik 3 a3.5 vet

Succes:D

zijn er verschillende soorten van ? bij muscletotaal is ie €54?

Is gewoon dezelfde venom hyperdrive. Deze man ken ik via de sportschool haal al jaren mijn sups bij hem ik ga altijd zelf naar hem toe maar hij kan het ook opsturen. Ik ken geen goedkopere aanbieders dan hem

Heb het vandaag binnengekregen maar op het potje staat *WARNING; : This Product is Hazardous to Accumulative Fat and Lethargy!*

Wat is Accumulative Fat en Lethargy?

• Topic Starter Topic Starter
vetaanzetting en moeheid (luiheid)

Fantastisch product. Na 1 pil voelde ik me al véél actiever, echt een wondermiddel. Als het zo blijft werken ben ik in een maand 10kg kwijt

In de Uk zijn de potte veel goedkoper. Check ebay bijvoorbeeld

is idd een goei spul, maar dan moet je wel die met hoodia hebben.
die ander doet geen fack bij mij :s

Audience: Consumers, Pharmacists
[Posted 01/27/2009] FDA notified consumers not to take Venom HYPERDRIVE 3.0, a product sold as a dietary supplement but containing sibutramine, an undeclared drug product and a controlled substance with risks for abuse or addiction. When present in a dietary supplement, it may harm unsuspecting consumers because sibutramine can substantially increase blood pressure and heart rate, and may present a significant risk for people with a history of heart disease, heart failure, irregular heart beats or stroke. The product was sold via distributors and in retail stores nationwide and was packaged in red plastic bottles containing 90 capsules each with the UPC# 094922534743. Consumers who have this product should stop taking it immediately and contact their health care professional if they have experienced any adverse effects.

he he..

ik heb de Nieuwe ..Hyperdrive 3.0+ (Venom staat er niet meer op)

2 potjes .. verleden week toegekomen.. voor binnen 2 à 3 weken te cutten
:)

Terug
Naar boven