Fitness Seller

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

pffff, ik kon maar 1 Nederlandse shop vinden die het verkoopt...potje voor 63,90...aardige winstmarge

Je hebt die kunnen in een shop, de welke en waar kan ik ze verkrijgen? Aangezien ik niets thuis wil bestellen om een beetje discretie ( vrouw is niet voor die producten te vinden)

Je hebt die kunnen in een shop, de welke en waar kan ik ze verkrijgen? Aangezien ik niets thuis wil bestellen om een beetje discretie ( vrouw is niet voor die producten te vinden)

Grappig, ik krijg het potje gister binnen en het huist was te klein. Ze vond het rommel en ik had het absoluut niet nodig om vet te verliezen, want ik trainde al hard genoeg yada yada yada. Nu had ze hier e.e.a. aan reacties gelezen en vanochtend heeft ze zelf haar eerste capsule weggewerkt.

Les één m.b.t. vrouwen: het kan vriezen en het kan dooien.

Dit spul werkte wel goed bij me. Meer energie.

Vorig jaar was dit product erg "in" maar nu hoor je er vrij weinig meer van. Hoe komt dit? aangezien de reacties altijd grotendeels lovend waren.

• Topic Starter Topic Starter
De formule is veranderd

• Topic Starter Topic Starter
Weet ik niet, ik had 1 van de eerste versies gebruikt..ging er als een speer op! Beetje speed gevoel:p

de huidige doet zijn werk nog wel qua vetverlies, maar energie krijg je er niet meer van. In tegendeel, ik werd er erg tam van, geeft een beetje vreemd onaangenaam gevoel plus nog wat neveneffects

Als iemand weet waar ik deze (oude formule dus) nog ergens kan krijgen, houd ik me van harte aanbevolen.

Of iets vergelijkbaars? Heb echt die energie nodig voor in de cut, baal echt dat deze is veranderd ;(

Hallo,
mijn Venom is ook toegekomen.

Wat is nu beste manier van nemen?
De ene zegt alleen 's morgens, de andere 's morgens en 's middags.
Of 's morgens en voor de training.
Ik wil wel kunnen slapen want ik ben een slechte slaper.

Ik heb al verschillende malen AMP genomen. Vond dit geen slechte burner, maar had de indruk dat ik slecht sliep hierdoor. (nam er 2 's morgens en 2 om 16:30 voor de training)

GrtZzz

Als iemand weet waar ik deze (oude formule dus) nog ergens kan krijgen, houd ik me van harte aanbevolen.

Of iets vergelijkbaars? Heb echt die energie nodig voor in de cut, baal echt dat deze is veranderd ;(

UK, in Engeland hebben ze nog de 'echte' die hier niet meer verkocht mag worden.

Waar ligt dit dan aan?
Aan de hoodia die er in zit bijvoorbeeld?

Bij www.burnthefat.nl verkopen ze ook hyperdrive, kan iemand mij vertellen of deze nog wel werken?

Waar ligt dit dan aan?
Aan de hoodia die er in zit bijvoorbeeld?

Bij [Link niet meer beschikbaar] verkopen ze ook hyperdrive, kan iemand mij vertellen of deze nog wel werken?

De oude versie mag niet meer verkocht worden volgens mij (feel free to correct me if i'm wrong)

Heb deze morgen mijn eerste pil binnen samen met mijn eten.
Nu 3 uur later.
Ik moet zeggen dat ik hier weinig tot geen effect van heb.
Wat moet je precies voelen?
Mag ik bv 's morgens 1 nemen en dan 's middags?
ik train meestal om 17u. ervoor geen nemen zeker? ivm met de nachtrust?
Ik slaap nu al niet goed.

Mvg

lezen wat hierboven staat helpt.

werd er overdreven moe van), had het gevoel alsof ik de hele dag in een dip zat.. en klaarkomen voelt ook anders.

Ok vandaag 2dag.
Ik heb er wel een beter gevoel van vandaag.
Heb een hele lichte tinteling.
Vanmiddag na mijn eten nog 1 nemen.

GrtZzz

Ik snap niet dat jullie zoveel merken van die pillen, ik merk alleen dat ik meer dorst heb en veel meer zweet maar verder merk ik niets :S Ik neem er 2 's ochtends maar kdenk dat ik komende dagen 1tje 's ochtends en tje smiddags neem. Maybe dat ik er dan wat meer van merk.

Mickey86, ken jij nog een goed vergelijkbaar product ter vervanging van venom? Nu ik al deze negatieve posts hoor geloof ik er niet meer in ???

Terug
Naar boven