MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

@sanca
Kan je nu al vertellen dat venom hyperdrive wel heftig is. Hiervoor had is hydroxycut hardcore gebuikt 6 capsulles en voelde er niet heel veel van. Maar van venom hyperdriver (2 per dag), lijkt wel potverdomme dak de hele dag heb gesnoven of zo zonder het euforisch gevoel maar het zure gevoel ervan.

Nja denk dat het een teken is dat het goed z'n werk doet.

@sanca
Kan je nu al vertellen dat venom hyperdrive wel heftig is. Hiervoor had is hydroxycut hardcore gebuikt 6 capsulles en voelde er niet heel veel van. Maar van venom hyperdriver (2 per dag), lijkt wel potverdomme dak de hele dag heb gesnoven of zo zonder het euforisch gevoel maar het zure gevoel ervan.

Nja denk dat het een teken is dat het goed z'n werk doet.

dat denk ik ook :D
ik moet wel erbij zeggen dat ik JW en BAM nu heb besteld, venom wou ik erna proberen

klinkt goed!!!! Ik heb laatst Hydroxycut Hardcore gebruikt, ondrukt m`n eetlust wel.. etc.. OF ik er écht veel droger van werd weet ik niet, ik was keihard op dieet en deed 5x per week 30min cardio op lege maag. Maar ik Nam er 4 in op lege maag, 15 min later kleine maaltijd.. en ben toen ff gaan slapen.. ik wil welles iets waar ik wakker van blijf!

Ik heb ooit eens AMP geprobeerd en werkte wel lekker.
Hydroxycut en lipo 6 deden weinig bij mij.
Onlangs heb ik hot rox geprobeerd en was er wel voor te vinden. Zo goed dat ik hot rox extreme heb besteld (om te proberen).
Maar na wat ik hier las heb ik ook maar Venom besteld om deze ook eens te kunnen beleven :D .

mijn eetlust daalt
kan slecht naar wc
en als ik veel neem ligt men maag overhoop
zweet er goed van

en je moet niet vergeten te vermelden dat het echt moeite kost om rustig te blijven zitten!

Heb het besteld, net binnen, maar er zit geen Hoodia gordonii in?? Wel zo'n merkje met GLOBAL APROVED??

Laatst bewerkt:
ik ben net begonnen met mijn hot rox extreme te nemen (eerste 2 vandaag). Ik voel er weinig van, behalve dat ik nu nog meer zweet. Dit belooft voor mijn aikido straks.

op die site staat dat redline sterker is dan dit spul???

kan je dit gewoon in amerika bestellen? of krijg je dan problemen met dat hoodia ofzo? ik las iets dat de douane daar niet zo blij mee is..

zijn er ook potjes zonder dat?

en als de douane het merkt, wordt dan heel het pakket ingehouden of halen ze gewoon het betreffende potje eruit?

Ik heb begin deze week een potje binnen gekregen (bodybuilding.com)
Heeft wel 1,5 week bij de douane gelegen en de doos was wel open geweest.
Mijne heeft dus wel Hoodia maar is er gewoon door gekomen.

Vanmorgen voor de 2e keer gebruikt. Gister dus voor t eerst en was echt helemaal HYPER.
Vandaag was t effect al een stuk minder...kijk t nog een paar dagen aan en anders ga ik eens 2 tegelijk proberen :D Vond t gister namelijk wel heel erg lekker en heb echt MEGAGOED getraind :wl:

Ik ook!

Heb 'm via 'burn the fat' (NL) online winkel gekocht en zit ook die hoodia in..

Gebruik nu enkele dagen 1 cap en voel me echt wel heerlijk de ganse dag!
Na het eten soms eens een dipje maar daar geef ik niet om..

De trainingen gaan inderdaad super!

Vanaf volgende week ofzo 1 smorgens en 1 voor de training :D

ik gebruik sinds gister ook hyperdrive in de cut, met hoodia (bb.com).

ochtend 1 en rond 12-1 uur 1tje.....merk nou niet echt een energy boost ofzo. cardio gaat wel gewoon goed en ben ook niet moe. maar had er meer van verwacht.
wat hij wel goed doet is de honger stillen :D dus ik ben er nog wel tevree mee

Terug
Naar boven