AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pics staan in log ;)

Nu 90kg @ 184cm @ 14% ongeveer. Na 3,5 jaar trainen.

Is niet zo dat ik net begonnen ben, je zegt zelf dat het minimaal 5 jaar duurt. Als ik het volgend jaar haal heeft het inderdaad 5 jaar geduurd. Maar onmogelijk nah denk niet.

Dit is iig teveel Off-topic, excuses.

Veel succes met dit fysiek volgend jaar te behalen. Maar volgens mij is Verb echt nog wel een stuk groter als jij... niet lullig bedoeld hoor. Maargoed verras me volgend jaar;)

Veel succes met dit fysiek volgend jaar te behalen. Maar volgens mij is Verb echt nog wel een stuk groter als jij... niet lullig bedoeld hoor. Maargoed verras me volgend jaar;)

Idem, ze onderschatten het gewoon veel te zwaar. Massa is ook niet altijd zo moeilijk, het is eerder massa bij dat vp% die zo tricky is.

Pics staan in log ;)

Is niet zo dat ik net begonnen ben, je zegt zelf dat het minimaal 5 jaar duurt. Als ik het volgend jaar haal heeft het inderdaad 5 jaar geduurd. Maar onmogelijk nah denk niet.

Ik ook exact 3,5j training en sta nu op 1m78, 84kg ~12%.
Verb, ik hoop ooit jouw fysiek te bereiken :p gruwelijk gewoon!

Eww echt vies die ader - ziet er goed vol/ripped uit imo

dennisik jou fysiek mag je echt nog niet vergelijken met die van verb no offense

Ik vergelijk mezelf niet met hem, ik wil het graag bereiken. Is totaal wat anders.

Ik zou toch heroverwegen even de contest mee te pakken nu je toch in een cut zit. Sicke foto's.

Pics staan in log ;)

veel geluk om zo droog te staan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.789
1) Military press:

3x3x85kg

Damn, ging niet eens vlot... Lowcarb suckt!

2) Upright row:

3x10x70kg

3) Side raise:

3x10x20kg

4) Reverse fly:

3x10x15kg

5) CGBP:

3x10x100kg

Ging ook moeizaam.

6) Kickback:

3x10x25kg

Daarna een dik half uur met de fiets gereden.

Damn, ik ga vanaf nu mijn ego zwaar opzij mogen zetten :D

zou toch wel een flinke carb meal naar binne werken pre workout hehe
en ik zou tegen je vriendin zeggen dat je gedoemd bent om boven de 90 kg te blijven is imo niet te klein en niet te groot ;)
hoe hoog was je mp eigelijk op je top? 100+ toch

Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar waarom doe je niet mee aan de contest verb? je fysiek is sterk man, goede kansen :)

sterke cgbp trouwens

nu valt je krachtverlies me wel op trouwens - worden zware weken voor je, wetende wat voor gewicht je kan verzetten en dan genoegen moeten nemen met minder

• #2.793
zou toch wel een flinke carb meal naar binne werken pre workout hehe
en ik zou tegen je vriendin zeggen dat je gedoemd bent om boven de 90 kg te blijven is imo niet te klein en niet te groot ;)
hoe hoog was je mp eigelijk op je top? 100+ toch

Hehe, ik doe het al niet meer voor men vriendin :p Ze heeft al gezegd dat als ik niet wil afvallen, ik het ook niet meer hoef te doen voor haar :) Doe het puur voor mezelf nu. Binnen een dikke maand studeer ik af en als ik ga gaan solliciteren (voor een deftige job) wil ik een goede eerste indruk maken (en niet overkomen als een achterlijke bodybuilder ofzo).

100kg heb ik nooit gepressed. 95kg is denk ik het hoogste dat ik eens geprobeerd heb, maar denk dat er een paar weken geleden wel 100kg zou ingezeten hebben.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar waarom doe je niet mee aan de contest verb? je fysiek is sterk man, goede kansen :)

sterke cgbp trouwens

Heb geen zin/tijd om weer duizend x achterlijke vragen te moeten beantwoorden, en elke keer opnieuw te moeten ontkennen dat ik zou kuren... 'k Heb het gehad met al dat volk op dbb :) Het enige dat ik hier nog wil doen is men log bijhouden, waar toch enkel de vaste lezers reageren... En andere interessante logs lezen!

Hehe, ik doe het al niet meer voor men vriendin :p Ze heeft al gezegd dat als ik niet wil afvallen, ik het ook niet meer hoef te doen voor haar :) Doe het puur voor mezelf nu. Binnen een dikke maand studeer ik af en als ik ga gaan solliciteren (voor een deftige job) wil ik een goede eerste indruk maken (en niet overkomen als een achterlijke bodybuilder ofzo).

100kg heb ik nooit gepressed. 95kg is denk ik het hoogste dat ik eens geprobeerd heb, maar denk dat er een paar weken geleden wel 100kg zou ingezeten hebben.
Ik denk dat je met je huidige fysiek ook al overkomt als een(let op het zijn jouw eigen woorden) achterlijke bodybuilder

• #2.795
nu valt je krachtverlies me wel op trouwens - worden zware weken voor je, wetende wat voor gewicht je kan verzetten en dan genoegen moeten nemen met minder

Gaat idd klote worden hehe :D Maar zoooooo erg vind ik het nu ook weer niet eerlijk gezegd. Ga me nu eens echt op een kurkdroog, mooi fysiek richten. Wat ben ik uiteindelijk ook met die kracht, 'k heb helemaal geen wedstrijdambities. En de enige die ik mss zou willen overtreffen is mijn trainingspartner, maar die dikz*k blijft altijd een pak sterker dan ik goddamned :mad:

Er zijn miljoenen powerlifters, strongmen... met een lelijk fysiek die duizend x sterker zijn dan ik, maar als ik dan mag kiezen tussen hun fysiek en het mijne dan weet ik het wel :p

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Ik denk dat je met je huidige fysiek ook al overkomt als een(let op het zijn jouw eigen woorden) achterlijke bodybuilder

I know (heb ik al ondervonden ;) op school werd ik nooit echt serieus genomen door mijn klasgenootjes die een pak minder slim waren dan ik en veel meer moesten blokken om dezelfde ptn te halen... Maar dat kon me niet schelen, heb ook nooit moeite gedaan op school om het tegendeel te bewijzen. Maar nu het echte leven, op de werkvloer gaat beginnen, wil ik toch niet meer zo bekeken worden... Dat is ook de reden waarom ik een pak wil afvallen é :p Ik wil een fysiek dat er naakt ongelofelijk bruut uitziet, maar met een pull aan niet echt opvalt tussen doorsnee mensen.

Laatst bewerkt:
Ach dat zijn alleen maar vooroordelen en die heb je tenslotte zelf ook. Wel grappig dat je het tenslotte op een bodybuild forum zegt dat je er niet uit wilt zien als een achterlijke bodybuilder.

Ga je ook op een toyota prius forum neerzetten dat het allemaal t*ring hippies zijn?

Jij bent ook de gene met vooroordelen. Iets met maak de wereld schoner en begin bij jezelf.

Ach dat zijn alleen maar vooroordelen en die heb je tenslotte zelf ook. Wel grappig dat je het tenslotte op een bodybuild forum zegt dat je er niet uit wilt zien als een achterlijke bodybuilder.

Ga je ook op een toyota prius forum neerzetten dat het allemaal t*ring hippies zijn?

Jij bent ook de gene met vooroordelen. Iets met maak de wereld schoner en begin bij jezelf.

Hij vindt bodybuilders niet achterlijk, het zijn gewoon de vooroordelen die hij heeft ondervonden ;)
zo denk ik dat hij het bedoeld

• #2.798

Kijk dit is de reden waarom ik enkel nog in mijn eigen log reageer. Ik leef mijn leven zoals ik het wil, goed? :)

Als ik hier in mijn omgeving kijk, naar alle gasten uit alle faggotgyms hier, dan zijn dat allemaal achterlijke gasten die nog nooit gehoord hebben van voeding en squatten maar die wel volop kuren om op zaterdag de stoeren breden uit te hangen tijdens het uitgaan. Dus is het niet onlogisch dat de mensen mij ook zo bekijken, terwijl ik helemaal zo niet ben. Ik ben wel arrogant genoeg om te zeggen dat ik van een hoger niveau ben dan zulke gastjes, en dat ik daar helemaal niet mee geassocieerd wil worden.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Hij vindt bodybuilders niet achterlijk, het zijn gewoon de vooroordelen die hij heeft ondervonden ;)
zo denk ik dat hij het bedoeld

Idd, en zoals ik hierboven zeg: ik kan het de mensen niet kwalijk nemen als ik 99% van de mensen die in mijn omgeving powertrainen bekijk. (en dan heb ik het over irl, niet op dbb)

Was geen flame, en wat FreFF bedoelt dat bedoelde ik ook.

Je hebt uiteraard gelijk dat bodybuilden bij het merendeel van de mensen een slechte naam heeft. Maar wat ik wil zeggen is dat een goeie baas naar de kwaliteiten van iemand kijkt en niet naar hoe iemand eruit ziet oid. Daarnaast ben je alleen vrij breed, je hebt geen piercings, tattoos of gaten in je lichaam. Als je een goeie indruk achterlaat zal dit (hopelijk) geen probleem zijn. Wie weet kom je een baas tegen die ook dedicated in de gym bezig is, en tips van je wilt krijgen. Mooier dan dat kan het toch niet?

Was geen flame, en wat FreFF bedoelt dat bedoelde ik ook.

Je hebt uiteraard gelijk dat bodybuilden bij het merendeel van de mensen een slechte naam heeft. Maar wat ik wil zeggen is dat een goeie baas naar de kwaliteiten van iemand kijkt en niet naar hoe iemand eruit ziet oid. Daarnaast ben je alleen vrij breed, je hebt geen piercings, tattoos of gaten in je lichaam. Als je een goeie indruk achterlaat zal dit (hopelijk) geen probleem zijn. Wie weet kom je een baas tegen die ook dedicated in de gym bezig is, en tips van je wilt krijgen. Mooier dan dat kan het toch niet?

Dat zou idd moeten ja, maar wetenschappelijk is bewezen dat 95 % van de eerste indruk gebaseerd is op uiterlijk en de rest maar op wat men zegt zonder dat men er zich van bewust is. Dus ik snap wel dat dit meespeelt als reden dat hij wat wil veranderen. Maar toch vind ik het ook persoonlijk jammer dat hij het doet, om zijn lijf te willen minderen, maar ik denk eig persoonlijk niet dat het zal lukken :p zeker niet als hij zo blijft trainen als hij nu doet, voor mij geen probleem :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven