MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee klopt, maar een sollicitatie gesprek is meer dan alleen een eerste indruk. Het is een gesprek van meer dan 30 min, als je in die 30 minuten gewoon heel goed naar voren komt zal dat brede fysiek weinig uitmaken. Enkel als je ergens moet staan wat het bedrijf moet representeren mss.

Nee klopt, maar een sollicitatie gesprek is meer dan alleen een eerste indruk. Het is een gesprek van meer dan 30 min, als je in die 30 minuten gewoon heel goed naar voren komt zal dat brede fysiek weinig uitmaken. Enkel als je ergens moet staan wat het bedrijf moet representeren mss.

Ja daar heb je idd helemaal gelijk in! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.803
1) Frontsquat:

3x10x120kg

2) Calve raise:

3x20x150kg

3) SLDL:

3x10x110kg

4) Barbell curl:

3x10x50kg

5) Reverse bb curl:

3x10x40kg

6) Russian twist:

3x10x10kg

Alles langzaam en strikt. Daarna een half uur cardio op de hometrainer.

• #2.804
1) Pull up:

3x5xBW+20kg

2) BOR:

3x5x130kg

3) Deadlift:

3x10x130kg

Om wat extra kcal's te verbranden :D

4) Shrugs:

3x10x180kg

5) DB row:

3x10x85kg

Daarna een half uurtje chill gelopen.

ik zou gwoon stoppen met trainen als ik jouw was.

mss dat je dan eindelijk is paar gram afvalt :trollface:

Heel sterk man!
Hebben jullie db's van 85 kg? :eek:

Post eens wat foto's in een hemd ofzo. Dan kunnen wij ook beoordelen hoe buff je er in het echte leven bij loopt en of je je zoveel schrik moet maken om wat andere mensen van jou vinden als je je een beetje bedekt bekleedt.

• #2.809
Post eens wat foto's in een hemd ofzo. Dan kunnen wij ook beoordelen hoe buff je er in het echte leven bij loopt en of je je zoveel schrik moet maken om wat andere mensen van jou vinden als je je een beetje bedekt bekleedt.

Zal zelf wel oordelen ;) Doe het nu trouwens helemaal voor mezelf :) Wil echt eens een relatief smal lichaam hebben, kurkdroog, beetje als op die foto die 'tidus' vandaag gepost heeft. En als dan blijkt dat ik echt niet gelukkig kan worden met zo een lichaam (wat ik betwijfel :p ) dan weeg ik in no time terug +95kg.

Laatst bewerkt:

+1, wat een vraag ook.

Mijn uniform op het werk, geklede broek, hemt das etc zag ik er volgens een collega dus uit als een wielrenner lol.
Het is gewoon allemaal wat aan de grote kant, in mijn broek kan ik kwa middel nog makkelijk een halve keer bij, maar heb die maat nodig voor mijn boven benen.
Hemden zijn ook vrij wijd, als je niets te spannend draagt valt dat dus goed mee ;)

(niet dat ik een buffel ben, maar we komen toch telkens een stapje dichter).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven