AndroidHealthClinic

verdomme stomme leg curl ea...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
We hebben nu nieuwe apparaten waaronder de Legcurl, ik daar op zitten en proberen voor mijn hams 4 setjes.

Het eerste setje ging niet goed want ik kon mijn benen op de neergaande beweging maar in een hoek van 90 graden terug brengen ??? Normaal kun je em nog eens zeg 20- 30 graden verder trekken voor een grote ROM en een voledige contractie in je hams wat zelfs wanneer je het goed doet en je gluts enigszins aanspant in een stukje glut trekt.

Maar de bewegingsbaan van dit apparataat was maar beperkt dus. DMV de constructie.

Ik vragen aan een fitness-instructeur bij ons en hij zei dat dit voor de veilig-heid was voor het merendeel van de klanten ???

Toen ben ik naar een multistationetje gelopen en heb daar '' single standing cable ham raises'' gedaan ??? ( cable op z'n laagst en met een riem je been naar achteren ( gebogen ) bewegen, om zo een contractie op je hams te krijgen, nou niet dus :mad: Het werkte ook niet...

Misschien dat er nog meer spul komt van dezelfde lijn en dan hoop ik op zo'n prolong -curl ( of hoe heet die ... liggende versie ... )

Nu zijn er naast de '' stiff deadlift '' volgens mij maar weinig specifieke enigszins isolerende oefeningen...

We oefeningen kan ik voor mijn hams doen, behalve eventuele compounds ?

Glute ham raises zijn super, geen isolatie echter.

romanian deadlifts

Sumo Deadlifts

Edit: ook geen isolatie though

oh nee dat is die romanian ook niet echt natuurlijk, maar ik vind em zelf wel lekker voor de hamstrings

Terug
Naar boven