AndroidHealthClinic

Verdonk en haar IND vrienden

dubbel door traagheid

DBC01 zei:
Je scoort gewoon met anti-Verdonk leuzen in 2006, altijd wel publiek voor.

En wat de denken van anti-allochtoon leuzen?

Ontopic: het maakt voor veel mensen gewoon niet uit hoeveel fouten Verdonk maak, als ze maar hard optreedt tegen allochtonen. Ik vraag me af of Wouter Bos hier ook zo verdedigd zou worden na het maken van dezelfde fouten.

Corazon zei:

Ontopic: het maakt voor veel mensen gewoon niet uit hoeveel fouten Verdonk maak, als ze maar hard optreedt tegen allochtonen. Ik vraag me af of Wouter Bos hier ook zo verdedigd zou worden na het maken van dezelfde fouten.

Wouter Bos neemt geen beslissingen dus die zal niet snel fouten maken.

Corazon zei:

Als ze ook tegen één allochtoon (bijv. Mohammed B.) waren gericht, zou de vergelijking op gaan. Je vergelijkt nu een politica met een bevolkingsgroep.

Nergens ter wereld zijn er zoveel maatschappelijk problemen met allochtonen als in ons land. Kijk je naar andere landen dan zie je dat Marokkanen in elk Europees land voor rotzooi zorgen. Dat is geen verzinsel, dat is een feit. Praat met politiemensen uit Frankrijk, Duitsland, Spanje en Belgie. Overal dezelfde verhalen. Dan praat je niet meer over 'anti-leuzen'maar over een beweging, een teken van de tijd, iets dat bestaat en veroorzaakt is door de mensen zelf. Ik zeg altijd: Back up your shit. Werkt altijd. Wil jij rellen dan ku je dat doen maar de consequenties die volgen moet je voor lief nemen.

Dus niet eerst elkaar aan gaan steken in steden en over de grens, spullen van anderen in de fik steken, met kransen gaan voetballen op Dodenherdenking en mensen de huizen uit treiteren en dan ineens gaan janken als er maatregelen tegen jouw groepje komen bedacht door een strenge politica. Back up your shit!

Rob G zei:
Wouter Bos neemt geen beslissingen dus die zal niet snel fouten maken.

Daarom is Bos de keuze van de allochtonen. Daadwerkelijke maatregelen tegen misstanden veroorzaakt door de Nieuwe Nederlander komen in deze partij nooit door de stemmingen, zeker niet met een oververtegenwoordiging aan allochtonen in de partij, die trouwens niet eens weten hoe een kiesstelsel werkt en hoe een gemeenteraad wordt geinstalleerd :roflol:

Lang leve de voorkeursstemmen! :thumbs:

DBC01 zei:
Als ze ook tegen één allochtoon (bijv. Mohammed B.) waren gericht, zou de vergelijking op gaan. Je vergelijkt nu een politica met een bevolkingsgroep.
Hoezo gaat de vergelijking ineens niet op als het niet om een bepaald persoon gaat? Het is gewoon een feit dat er snel meegeluld wordt met alle kritiek op allochtonen (ook al zijn ze niet goed onderbouwd).

DBC01 zei:
Nergens ter wereld zijn er zoveel maatschappelijk problemen met allochtonen als in ons land. Kijk je naar andere landen dan zie je dat Marokkanen in elk Europees land voor rotzooi zorgen. Dat is geen verzinsel, dat is een feit. Praat met politiemensen uit Frankrijk, Duitsland, Spanje en Belgie. Overal dezelfde verhalen. Dan praat je niet meer over 'anti-leuzen'maar over een beweging, een teken van de tijd, iets dat bestaat en veroorzaakt is door de mensen zelf. Ik zeg altijd: Back up your shit. Werkt altijd. Wil jij rellen dan ku je dat doen maar de consequenties die volgen moet je voor lief nemen.

Dus niet eerst elkaar aan gaan steken in steden en over de grens, spullen van anderen in de fik steken, met kransen gaan voetballen op Dodenherdenking en mensen de huizen uit treiteren en dan ineens gaan janken als er maatregelen tegen jouw groepje komen bedacht door een strenge politica. Back up your shit!

Ik zie de relevantie niet echt van dit verhaaltje, maar laat ik er toch maar op ingaan. Denk je nou echt dat de maatregelen van Verdonk genomen worden tegen de mensen die jij opnoemt in je verhaaltje? De mensen die rellen daar wordt geen reet tegen gedaan, want dat zijn inmiddels Nederlandse burgers.

Terug
Naar boven