StillStrong zei:
Niet voor asielzoekers, simpele.
Als je homo's uit Iran toelaat omdat ze daar afgemaakt worden dan kan je bezig blijven, waarom zou de ene mogen blijven en de rest niet, haal ineens heel de ellende van de wereld naar hier, slaat nergens op man.
Hier is de beschaving al doorgedrongen, daar niet, jammer, Nederland moet zich niet het lot van heel de wereldellende aantrekken.
Het land is VOL, ook voor asielzoekers.
Oh, en aub reageer weer niet met "idioot, je hele post slaat nergens op" dat liedje zijn we onderhand beu horen van jouw, wat niet links is slaat nergens op jaja sukkelaar ...
Wat is er vol aan dan, geef eens een ****ing concreet voorbeeld ipv dingen uit de lucht te grijpen, ik loop hier met een koe te discussieren. Gast, waar ben jij op achteruit gegaan? Zeg het eens, ben jij 19% belasting gaan betalen doordat er 20000 asielzoekers bij zijn gekomen, heb jij verstand van samenlevingen? Weet jij uberhaupt iets van het "wij" en "zij" gebeuren of is het alleen WIJ voor jou? Het probleem bij jou is dat jij het maar van 1 kant bekijkt.
Het land is vol, vol van wat? Vol van afgunst, vol van gierigheid? Vol van egoisime?? KEREL DIT IS NEDERLAND, jij verdient per dag een jaarloon van een afrikaantje. Wat zeurje?? Ga alsjeblieft wat boeken lezen misschien is the clash of civilization van samuel p. huntington iets voor je, kom dan even terug en discussieer op niveau.
Er zijn meer beschavingen dan de"westerse" beschaving, en wat is westers? De westerse beschaving is de enige beschaving die haar naam niet relateert aan haar cultuur/geloof, DUS, dit houdt dan niet in dat het westen de ENIGE beschaving is. Voor jou is het westen normaal, voor islamieten niet, voor budhisten niet, voor chinezen niet, voor japanners niet.
GEEF eens antwoord wat jij er op achteruit gaat als die homo's hierblijven, geef eens antwoord daar op. Als je mij weet te overtuigen zeg ik niks meer in deze hele discussie. Het probleem is dat jij er niet op achteruit gaat. Jij bent op de een of andere manier geindoctrineerd door een idealisme die niet bestaat. Nederland is een multiculturele samenleving, GET USED TO IT. Als je wil b**chen op moslims, b*ch dan op die criminele islamietjes die het leven voor andere vergallen, ga niet ander mans rechten in een hoekje schuiven of het weg proberen te praten.
Weet jij uberhaupt iets van iran, behalve dat ahmedinejad de lakens uitdeelt en dat het een islamitische staat is? Weet je iets wat de normen en waarden? Weet je iets van de wetten? Weet je iets van de beschaving daar?
Verplaats je eens in hun situatie.. nee echt, doe dat eens zonder er nu over heen te praten, wat als jij die homo was? Ohnee, daar voel je je te goed voor want je bent immers stillstrong, je kan alleen van buitenaf oordelen. Gezien jij een goed leven hebt, gezien je ouders jou normaal hebben kunnen opvoeden, geef eens een antwoord, hoe zou jij er overdenken als nederland zo'n regime had en jij zou homo zijn? Wat dan? Ga alsjeblieft geen simpel antwoord geven! Rcht waar ik snap verdomme niet dat ik nog antwoord geef hierop.
Geef eens een antwoord waarbij je niet je mening relateerd aan simpele gedachten of aan racisme of aan voorkeur voor je eigen vaderland, geef eens een mening die objectief is. Geef eens een ****ing klote mening van niveau. Echt waar ,je kan mij wel de heletijd gaan lopen quoten maar wat is je bijdrage

Dat je een potentiele diss hebt? Dat andere boardmembers meelachen met je? Do you see me caring? Je hebt genoeg posts gemaakt, geen enkele was van niveau, geen enkele had een bijdrage. GEEN EEN!!!! kerel, geen een, read!!!! none, nothing, niks, nakkes, nare, jonge(reclame)!
Ik heb zo'n hekel aan mensen zoals jij. Je probeert op zo'n simpel niveau te discussieren. Het komt er op neer dat ik zeg ja maar het zit zo en zo, en jij zegt: ja maar het blijven stink allochtonen, ja potverdomme wat moet ik hier nou mee?Wil je discussieren ofniet?Zo niet post dan ergens anders wat van je troep en zorg er niet voor dat deze topics gesloten worden. Jij bent netzoals die allochtonen die het verzieken voor de goede allochtonen, je levert geen bijdrage. Je loopt te zeiken over allochtonen achter je pc, maar onder tussen ben je beste vrienden met mohammed op je werk tegen wie je niet eerlijk durft te zijn. Ondertussen doe je ALSOF. Ondertussen heb je nog NIETS gezegd wat van niveau blijkt te zijn. Snap je nu waarom ik je posts nergens op vindt slaan, je bent haast een cloon van die Martie, ook van die nietzeggende posts. Als je ziet hoe anderen hier reageren, dat snap ik nog enigzins. Dat van jou.... man o man daar is geen beginnen aan. Ik geloof dat er zat zijn die er zo over denken. KOM MET FEITEN, KOM MET CONCRETE VOORBEELDEN, KOM MET IETS WAAR IK IETS MEE KAN of andere board members. Het enige wat je tot nu toe gezegd hebt is dat je schijt hebt aan allochtonen en dat ze maar naar hun eigenland moeten gaan, kerel?? Wat doe je.
En what the **** is LINKS?! wie zegt dat ik links ben? Als ik zo over kom, wie heeft jou wijs gemaakt dat ik links ben? Frans bauer? hans van der tocht? Ik ben een realist, ik zie dingen zoals ze zijn. Ik ben niet blind, ik weet dat er problemen zijn met allochtonen maar om zo'n gedachte er aan over te houden,... dat is het niet eens waard. Vertel me eens, wat voor een vrienden heb jij? Wat voor een ouders heb je? Gescheiden? Of leven ze samen? Heb je broers of zussen? Is pure interesse. Nederland leeft al 40 jaar lang met een multiculturele samenleving, waarom ontstaan er nu pas problemen, wat zijn de oorzaken, wat zijn de gevolgen?
Om even terug te komen op die "simpele" post van je, het betreft hier iraniers DIE TERUG GESTUURD WORDEN NAAR IRAN, omdat volgens verdonk het homo-zijn geen geen gevaar vormt. Het betreft hier geen homo's die allemaal maar even snel naar nederland moeten komen.
MODS: please sluit dit topic niet totdat het ECHT te erg wordt. Jullie weten de grens te trekken, en jullie weten ook dat het er heet aan toe kan gaan. Zolang er geen persoonlijke bedreigingen zijn kan het nog wel open blijven toch?
Zal ik je eens een verrassing vertellen? Ik ben niet eens moslim, ik ben gewoon een nederlander die hier geboren is(wellicht buitenlandse ouders die gewoon katholiek zijn, maar dat maakt geen verschil) Zegt toch genoeg, kan je ook niet zeuren dat ik het opneem voor mijn "moslim" vriendjes, want die "moslim vriendjes" die ik heb, dat zijn er maar 3. Alle 3 hoog geschoold van HBO tot UNI. Dus kom alsjeblieft met wat STERKE maar dan ok ECHT sterke argumenten voordat je weer een post plaatst. En dan niet zo'n standaard neo-nazi post als VOL=VOL. Want wie ben jij? Een mensje die zich bedreigt voelt in zijn eigen omgeving, relax. Als je alles goed aanpakt hoef je je niet bedreigt te voelen.