MuscleMeat

Verdonk is nu anti-moslim geworden..weg met homo moslims

Lauw zei:
@ Dj Phreak: best erg dat Verdonk (schijnbaar) zo naief is dat te geloven. ik bedoel de feiten liegen er niet om. De 2 jongetjes van Corazon zijn foto zijn betrapt op aan elkaar friemelen en zijn toen opgehangen. Dat was in 2005, dus misschien is er wel veel veranderd.... :rolleyes:
Ieder buirgerpikkie op dit forum die denkt het beter te weten dan de daarvoor bestemde instantie lult hoogstvermoedelijk uit zijn/haar nek.

Maar dan nog begrijpt niemand het punt wat ik probeerde te maken, namelijk: als je het met deze beslissingen niet eens bent, dan moet je niet over Verdonk zeiken. Zij krijgt haar gegevens vanuit een bron die zij wel MOET vertrouwen. Ze heeft geen andere keus, tenzij ze echt voor iedereen een uitzondering moet gaan maken... en dan doet ze het volgens iedereen hier óók weer niet goed. Kortom: zeiken op Verdonk is een beetje te makkelijk.

Homer17 zei:
Hmm dit ga je niet menen?
Ik heb op straat (dus wie weet wat ze in dungeons wel niet doen) gezien dat ze een grote groep jongeren zweepslagen gaven tot bloedens toe... Meisjes sneeën in voeten maakten omdat hun gewaad te kort was.
Begin nou niet met dat heilige gedoe, want das gewoon onzin! Het gaat er gewoon hard aan toe daar, lui worden daar 100% zeker afgemaakt.
Jij bent dus een homo die jarenlang (en recent) in Iran heeft gewoond?

En btw, sinds wanneer ben ik een nobody uit de polder :rolleyes:
Geef eens een goede reden waarom jij (en de rest hier, inclusief ik) dat niet zijn?

Lees eens wat interessante achtergrondverhalen over Iran.
Het land waar voor de rijke jeugd XTC, coke en drank mákkelijk te krijgen is, waar elke avond feestjes worden gehouden, waar alles kan maar wél achter gesloten deuren. Waar coïtus-change operaties bij decreet van Khomeini zijn TOEGESTAAN. Waar AIDS en h**ren gewoon bestaan net als hier.

Ja kerel, zo zwart/wit is het niet altijd als sommigen je willen voorspiegelen.

De titel van dit topic slaat nergens op.

Alsof homo-moslims eruit gepikt worden en teruggestuurd omdat ze homo-moslim zijn?

Iedereen is gewoon gelijk voor de wet, als er reden genoeg is om aan te nemen dat het veilig is om asielzoekers terug te sturen, dan KAN de minister geen uitzonderingen per geval gaan maken. Zelfs al zou ze dat willen, het is onmogelijk wettelijk gezien en ze heeft er ook de tijd niet voor om elk gevalletje apart te bekijken.

"je moet wat aids verspreiden voor je dbc kan infecteren"

so true dbc, iran is raar man, maar het is echt een rijk land, helaas verscheurd door extremisten/geloof

dj_phreak zei:
Ieder buirgerpikkie op dit forum die denkt het beter te weten dan de daarvoor bestemde instantie lult hoogstvermoedelijk uit zijn/haar nek.

Maar dan nog begrijpt niemand het punt wat ik probeerde te maken, namelijk: als je het met deze beslissingen niet eens bent, dan moet je niet over Verdonk zeiken. Zij krijgt haar gegevens vanuit een bron die zij wel MOET vertrouwen. Ze heeft geen andere keus, tenzij ze echt voor iedereen een uitzondering moet gaan maken... en dan doet ze het volgens iedereen hier óók weer niet goed. Kortom: zeiken op Verdonk is een beetje te makkelijk.

Agree!

DBC01 zei:
Lees eens wat interessante achtergrondverhalen over Iran.
Het land waar voor de rijke jeugd XTC, coke en drank mákkelijk te krijgen is, waar elke avond feestjes worden gehouden, waar alles kan maar wél achter gesloten deuren. Waar coïtus-change operaties bij decreet van Khomeini zijn TOEGESTAAN. Waar AIDS en h**ren gewoon bestaan net als hier.

Ja kerel, zo zwart/wit is het niet altijd als sommigen je willen voorspiegelen.
Doel je hier nou op mij ???

En btw, het gaat er echt erg aan toe met dat AIDS gebeuren, in de bazaar in downtown Teheran werden 5 jaar terug iets van 4 clans (groepen met tig aanhangers) opgepakt die gewoon AIDS ampullen in voorbij gangers spoten.
Kleine kindjes van 8+ jaar die aan de kant van de straat kauwgum verkopen, verkoper tegelijkertijd coke en opium etc... Ze krijgen gewoon zelf een lading ingespoten in de ochtend, kunnen ze ook weer vooruit.

Dj_phreak, jij woont in NL... Ben jij wel eens in Iran geweest? Ken jij bekenden die in Iran wonen? Je kunt nou wel heel lief verdonk en kornuiten gaan geloven... Maar er gebeuren tig dingen die gewoon in de doofpot gaan of wel in de media komen, maar er dan toch niemand iets tegen kan doen.

Dat is overal ter wereld zo, kerel. Zelfs in het o-zo heilige Amerika.
Als iemand jou vóór de ontdekking van al die CIA vluchten hier in Europa daar op had gewezen zou jij het echt wel geweigerd hebben te geloven.

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Zo weer een paar belastingcentjes bespaard :rolleyes:

Ik heb weleens filmpjes gezien van jongens van 18 die opgehangen werden omdat ze homo waren, misschien moet ik ze maar eens naar Verdonk mailen. Maar goed regels zijn regels he :kots:

050722_7128_iraansedoodstrafvoltrekking3.jpg

Deze jongens kunnen vrolijk verder met hun leven in Iran.

deze fotos had ik al eens gezien...kreeg er een brok in me keel van toen ik ze in de wagen zag zitten met het hoofd in hun handen op weg naar de galg:kots:

we moeten open staan voor andere culturen.. maar echt makkelijk is het niet he? zodra mensen geloof TE serieus nemen dan gaat het fout, het is gewoon zo.. Ik geloof niet in de bijbel of de koran, misschien dat ik daarom zo open minded ben? ???

zij is echt gek. Echt waar. Cray-zay!

Die homo's die teruggestuurd worden, als ik hen was zou ik de illegaliteit in gaan in nederland. Als ze teruggestuurd worden... lordy, dan zijn ze toch dood.

Lauw zei:
Hoezo dan? is het niet waar dan wat er gezegd wordt?

@ Dj Phreak: best erg dat Verdonk (schijnbaar) zo naief is dat te geloven. ik bedoel de feiten liegen er niet om. De 2 jongetjes van Corazon zijn foto zijn betrapt op aan elkaar friemelen en zijn toen opgehangen. Dat was in 2005, dus misschien is er wel veel veranderd.... :rolleyes:

@ RobG: sorry? een homo in Iran is ten dode opgeschreven, dat gaat wel wat verder als een vwo examen....
Het is zeker waar, wat er gezegd wordt. Uitgeprocedeerde asielzoekers uit Iran worden nu wel terug gestuurd. Dat zij homo zijn, heeft daar niets mee te maken in feite. Homofiele Iranezen hebben respijt gekregen, omdat gedacht werd, dat de situatie voor hen gevaarlijk was in Iran. Dat blijtk dus niet zo te zijn, dus kunnen ze gewoon terug.
Waar het mij dus om gaat is, dat de media weer alleen toespitst op de coïtusuele geaardheid van deze Iranezen en daarmee inspeelt op het sentiment van "het volk". Oftewel propeganda voor onze linkse rakkers.

SageFrancis zei:
zij is echt gek. Echt waar. Cray-zay!

Die homo's die teruggestuurd worden, als ik hen was zou ik de illegaliteit in gaan in nederland. Als ze teruggestuurd worden... lordy, dan zijn ze toch dood.

Hoezo, hebben ze in blokletters !!!GAY!!! op hun voorhoofd getatoeëerd? Alsof ze terplekke op het vliegveld geliquideerd worden omdat ze naar homo ruiken ofzo.

Rob G zei:
Hoezo, hebben ze in blokletters !!!GAY!!! op hun voorhoofd getatoeëerd? Alsof ze terplekke op het vliegveld geliquideerd worden omdat ze naar homo ruiken ofzo.

Wat denk je dat zulke dingen niet bekend zijn? Ooit in iran geweest? Daar hoeft iemand maar te zeggen dat je gay bent en je hebt al een probleem. Naief.

Die mensen hebben meer kans om te blijven leven hier in nederland dan in iran op dit moment.

SageFrancis zei:
Wat denk je dat zulke dingen niet bekend zijn? Ooit in iran geweest? Daar hoeft iemand maar te zeggen dat je gay bent en je hebt al een probleem. Naief.

Die mensen hebben meer kans om te blijven leven hier in nederland dan in iran op dit moment.

Nee nooit in Iran geweest. Maar als ik er was zou ik denk ik een aantal van die fundi's beschuldigen van homocoïtusuele geaardheid, als ik jou verhalen moet geloven.

Rob G zei:
Nee nooit in Iran geweest. Maar als ik er was zou ik denk ik een aantal van die fundi's beschuldigen van homocoïtusuele geaardheid, als ik jou verhalen moet geloven.
Mijn verhalen?, kijk naar die foto dat zegt al genoeg. We hebben geen last van die homo's hier. In Iran blijkbaar wel, dankzij dat regime dat er nu heerst.

Die fundi's mogen van mij ook de pot op.

Whaha, denk je dat ze in Iran last hebben van de homo's? Ze hebben last van hun eigen inferieure hersen capaciteiten!

tja lastig...kunnen we die zone bij de gazastrook niet tot islamitisch homodorp dopen..zijn we van al het gezeik af!!

Ik wacht gewoon rustig af tot de eerste martel/galg praktijken aan het daglicht komen

Staat daar nog steeds in de wet dat op het bedrijven van coïtus door mensen van hetzelfde geslacht de doostraf staat. Ook dat staat in het rapport, echter Rita haalt er alleen uit wat voor haar interessant is. Laten ze het eerst maar eens uit de wet halen en dan kijk je de boel een tijdje aan of het in de praktijk ook echt veilig is voor die mensen.

Ach zo komt ijzeren Rita weer eens in het nieuws. Binnenkort zal ze verklaren dat het alleen een voornemen tot een besluit was...blablabla. Kamerdebat volgt nog.

Terug
Naar boven