XXL Nutrition

Verdonk is nu anti-moslim geworden..weg met homo moslims

axestream zei:
Staat daar nog steeds in de wet dat op het bedrijven van coïtus door mensen van hetzelfde geslacht de doostraf staat. Ook dat staat in het rapport, echter Rita haalt er alleen uit wat voor haar interessant is.

Ach zo komt ze weer eens in het nieuws. Binnenkort zal ze verklaren dat het alleen een voornemen tot een besluit was...blablabla. Kamerdebat volgt nog.
Juist, en al zou het niet in de wet staan.. al zouden het normen en waarden zijn, dat zou alsnog een bedreigende situatie zijn voor hen..

Ijzeren Rita? Mevrouw doet gewoon d'r werk iets secuurder dan anderen. Leest 3 rapporten helemáál uit ipv een half rapport naast zich neer te leggen en te zeggen: Gratie veur iedereen!

Dat Joegoslavische meisje wordt door de media opgevoerd als zielig voorbeeld maar mevrouw was sinds een jaartje héél secuur bezig met haar plannen, sloeg kansen in de wind om haar diploma thuis in Joegoslavie te halen, came through the Holland-backdoor met een Frans toeristenvisum om vervolgens de afspraak te schenden die zij had, met ouders en Staat, dat ze 7000 euro(!!) meekregen met de belofte daar te blijven.

En wie lopen er voorop in dit mediaspektakel, de feiten in de wind slaand?

Juist.

Secuurder met moord op je geweten?
Net zoals de asielzoekers die terug moesten naar congo? of? kaart ik nu iets aan waardoor ik tegen veel schenen trap? ;)

DBC01 zei:
Ijzeren Rita? Mevrouw doet gewoon d'r werk iets secuurder dan anderen. Leest 3 rapporten helemáál uit ipv een half rapport naast zich neer te leggen en te zeggen: Gratie veur iedereen!

Ijzeren Rita, ja. Ze zit daar niet voor niks. Heeft weinig met haar kwalificaties voor dat ambt te maken. Dat ze zgn secuur werkt heeft daar niks mee te maken. Bekijk haar CV eens. Ik maak me er niet druk om. Nog een jaartje en dan is het voorbij.

Het is zeker waar, wat er gezegd wordt. Uitgeprocedeerde asielzoekers uit Iran worden nu wel terug gestuurd. Dat zij homo zijn, heeft daar niets mee te maken in feite. Homofiele Iranezen hebben respijt gekregen, omdat gedacht werd, dat de situatie voor hen gevaarlijk was in Iran. Dat blijtk dus niet zo te zijn, dus kunnen ze gewoon terug.
Waar het mij dus om gaat is, dat de media weer alleen toespitst op de coïtusuele geaardheid van deze Iranezen en daarmee inspeelt op het sentiment van "het volk". Oftewel propeganda voor onze linkse rakkers.

Ja dat werd ook gezegd voor een paar asielzoekers die terug werden gestuurd naar Nigeria en daar in de cel werden gegooid. Dat brachten een paar Engelse journalisten aan het licht.:rolleyes:

Silva zei:
Ja dat werd ook gezegd voor een paar asielzoekers die terug werden gestuurd naar Nigeria en daar in de cel werden gegooid. Dat brachten een paar Engelse journalisten aan het licht.:rolleyes:
Je kunt ook niet altijd alles uitsluiten en ik vind, dat je ook niet altijd naar individuele zaken kunt kijken. Elke persoon is anders en heeft andere zaken op zijn kerfstok. Waarschijnlijk zijn er honderden Nigerianen teruggestuurd, maar zijn er een paar opgepakt. Om die er uit te lichten en als verwijt voor te schotelen is niet eerlijk, vind ik. Geen enkel proces is 100% zonder fouten en dat zou ook niet reëel zijn.

Mighty zei:
Je kunt ook niet altijd alles uitsluiten en ik vind, dat je ook niet altijd naar individuele zaken kunt kijken. Elke persoon is anders en heeft andere zaken op zijn kerfstok. Waarschijnlijk zijn er honderden Nigerianen teruggestuurd, maar zijn er een paar opgepakt. Om die er uit te lichten en als verwijt voor te schotelen is niet eerlijk, vind ik. Geen enkel proces is 100% zonder fouten en dat zou ook niet reëel zijn.

Ben ik met je eens, maar helaas is de eerste reactie van Verdonk altijd echter heel stellig. Ipv te zeggen dat ze geen uitspraken over iets kan doen en eerst het onderzoek afwacht is de eerste reactie ontkenning.

Dat is idd te makkelijk, maar ik kan me daar zelf ook wel iets bij voorstellen. Heeft ook een beetje met diplomatiek te maken. Dat is natuurlijk geen excuus, maar je hoeft hier maar 1 dingetje iets anders te verwoorden dan wat men verwacht en ze hangen je op. Rationaliteit is meestal ver te zoeken dan.
Ik vind ook niet, dat je haar werk op individuele gevallen moet beoordelen, want dan is er altijd wel iets te vinden wat niet deugt.

dj_phreak zei:
Ieder buirgerpikkie op dit forum die denkt het beter te weten dan de daarvoor bestemde instantie lult hoogstvermoedelijk uit zijn/haar nek.
Dit burgerpikkie vormt zijn eigen mening. En dat kan prima dankzij het internet. Uiteraard bestaat er nog de kans dat ik gruwelijk wordt voorgelogen door al die linkse organisaties, en dat Iran een land is waar homo's met rust worden gelaten. Maar ik denk het niet.

Het is schijnbaar de volgende afweging? Of je laat die homos hier blijven met als risico dat alle illegale plotseling homo zijn. Of je stuurt ze terug met het risico dat ze daar opgeknoopt worden. Ik kies voor het eerste.

Ik snap dit beleid eigenlijk niet zo goed van ons kabinet. Hebben we een allochtonen probleem in Nl? Ja. Is dit de oplossing? Nee. Want het allochtonen probleem in Nl wordt veroorzaakt door een groep intolerante hufters die onze cultuur, religie en normen en waarden weigert te accepteren. En je raadt het al, die hebben vaak al lang een Nederlands paspoort. :mad:

Ik ben het helemaal met lauw eens.

Ik dacht dat 't om het feit ging dat de heren een jongen daar hadden verkracht en daarom vermoord zouden worden:rolleyes:

Homo's zijn niet ten dode opgeschreven. Zolang ze zich maar inhouden!

volgens mij is het door vele mensenrechtenverdragen waar NL partij van is verboden om mensen terug te sturen naar gebieden waar hun leven overduidelijk in gevaar gebracht zal worden..

Rob G zei:
Kerel, het is elke dag weer wat anders. De media pakt er een individueel geval uit en gaat inspelen op het sentiment van de mensen. Je begrijpt ook wel dat als Verdonk vandaag die homocoïtusuele asielzoekers hier laat, morgen elke asielzoeker homofiel is geworden. Moet je nu dan maar elke homo uit elk islamitisch land hiereen halen? Sorry maar ik zie dat echt niet zitten. Zo veranderd er niets, 100 jaar geleden werd je hier als homo ook niet echt gewaardeerd, maar daarom gingen niet alle homo's imigreren.

klasse rob g

Gelukkig voor de Iraanse homo's en christenen. Ze hoeven nog niet terug.;)

SageFrancis zei:
zij is echt gek. Echt waar. Cray-zay!

Die homo's die teruggestuurd worden, als ik hen was zou ik de illegaliteit in gaan in nederland. Als ze teruggestuurd worden... lordy, dan zijn ze toch dood.

Kap jij is met dat gezeur altijd van je, die 2 homomoslims mogen blij zijn dat ze hier nog even geweest zijn anders waren ze al dood geweest.

En kvind het vervelend dat ze terug moeten en kans lopen dood te gaan, er moeten gewoon regels zijn voor het aannemen van buitenlanders hiet zo blijft het aan de gang, straks leeft hier 60% van de mensen nog op straat omdat er geen ruimte meer is om huizen te bouwen. Waarom gaan ze niet naar finland? Zo'n groot land zo weinig mensen als je wil kan je er zelfs nog een eland in de kont boren.

martie zei:
Kap jij is met dat gezeur altijd van je, die 2 homomoslims mogen blij zijn dat ze hier nog even geweest zijn anders waren ze al dood geweest.

En kvind het vervelend dat ze terug moeten en kans lopen dood te gaan, er moeten gewoon regels zijn voor het aannemen van buitenlanders hiet zo blijft het aan de gang, straks leeft hier 60% van de mensen nog op straat omdat er geen ruimte meer is om huizen te bouwen. Waarom gaan ze niet naar finland? Zo'n groot land zo weinig mensen als je wil kan je er zelfs nog een eland in de kont boren.
Zeg Smartie, wil je discussie voeren of niet(en dat is 17..)? Of moet ik met de kudde meegaan en bullshit aan horen en medeplichtig zijn moord? Idiot.
Jij vind het helemaal niet vervelend, aan die posts van je te lezen.
Dit gaat om islamitische homo's die AL in nederland zijn who the **** heeft het over dat homo's hier heen moeten komen. GRENZEN ZIJN DICHT. remember? Hoe oud ben je anyway? En wat een domme onzin, 60% op straat. Je kan echt duidelijk zien dat je niet weet waar het overgaat. 60%.. hahahhaa jezus man, als ik alleen het woordje vergrijzing typ dan heb ik genoeg gezegd.

SageFrancis zei:
Zeg Smartie, wil je discussie voeren of niet(en dat is 17..)? Of moet ik met de kudde meegaan en bullshit aan horen en medeplichtig zijn moord? Idiot.
Dit gaat om islamitische homo's die AL in nederland zijn who the **** heeft het over dat homo's hier heen moeten komen. GRENZEN ZIJN DICHT. remember? Hoe oud ben je anyway? En wat een domme onzin, 60% op straat. Je kan echt duidelijk zien dat je niet weet waar het overgaat. 60%.. hahahhaa jezus man, als ik alleen het woordje vergrijzing typ dan heb ik genoeg gezegd.

*begint buitenlanders nog minder te mogen*

SageFrancis zei:
Sage francis waar ben je mee bezig...
Je begrijpt toch zelf ook wel dat je kan blijfen typen maar dat het niks uithaalt....
Laat het gewoon gaan en bemoei je er niet meer mee, ik klik dit soort paginas ook meestal gewoon weg

Wat niet weet wat niet deert, geen zin in constante geka*nker op allochtonen waarvan de meerheid niet eens weet wat ze zeggen, en op een paar leden na niet eens inhoudelijk op dingen ingaat maar gewoon loopt te bashen

Terug
Naar boven