AndroidHealthClinic

Verdonk: 'Hirsi Ali heeft niets te vrezen'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken zal Ayaan Hirsi Ali niet uitzetten. Dat valt op te maken uit de reactie die ze na afloop van de ministerraad deed, op beweringen dat Hirsi Ali waarschijnlijk nog meer heeft gelogen over haar verleden dan zij eerder al had toegegeven.

Verdonk zegt dat de kwestie met haar partijgenote zich 14 jaar geleden heeft afgespeeld, en dat als ze in 1992 minister zou zijn geweest, zij Hirsi Ali ook zou hebben uitgezet. Nu heeft Hirsi Ali niets meer te vrezen volgens de VVD'er. Dit is vrij opmerkelijk, omdat de VWO-scholiere Taida Pasic niet langer in Nederland mocht blijven. Een beslissing van Verdonk, welke zij verdedigde met de woorden "Taida liegt en bedriegt".

Eerder vroeg kamerlid Hilbrand Nawijn aan minister Verdonk of Ayaan niet uitgezet kon worden. Hij was in de leugens van de Somalische getuimeld, en had als toenmalig directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) haar onterecht een verblijfsvergunning toegekend.

(bron:fok.nl)

Meten met 2 maten heet dat verdonkey....:rolleyes:

loser.gif

Voor verdonk en hirsi hoeri.

Achjah ben niet verbaasd over de gang van zaken...
Die schele grafhoer zal wel gelijk hebben :rolleyes:

Wat een hypocriete b*ch is verdonk, liegen is liegen, en dan nog wel zo hoog in de politiek ook....

Ayaan kan gewoon nooit meer serieus genomen worden en moet oprotten!

Wat ik alleen niet begrijp alhoewel de zaak verjaard is dat al die VVD-ers het afdoen als normaal. Ze hebben willens en wetens meegewerkt aan het verjaren van die zaak, want ze wisten een groot gedeelte van de feiten al voordat de zaak verjaarde.

Wat ík niet snap, ik dat zulke mensen toch nog in de politiek en daarmee in de bekendheid willen komen. Ze zullen toch zelf ook wel zo slim zijn, dat een verleden als dat van haar toch wel achterhaald zal worden.

Ik word zo spuugzat van dit gedoe
Het is en blijft gewoon terecht dat taida eruit is geknikkerd
Eerlijk is eerlijk
Maar dat ze Hirshi MAGAN er niet uitgooien is naar mijn mening ZEER hypocriet en meten met twee maten
Mijn credits gaan uit naar Hirshi ali
Ze heeft het geniaal aangepakt en wist heel het volk te bedonderen
Nederland en het parlement is niet meer belangrijk voor haar...
Ze stoot lekker rustig door naar het vn volgens mij
Leugenachtige troela

verdonk jokt ook stelselmatig, zelfs twee keer bij een en zelfde vraagstuk over informatie verstrekking aan herkomstlanden van teruggestuurde vluchtelingen. om maar niet spreken over haar leugens mbt de schiphol bajes.
darom moeten verdonk en ali gestenigd worden
nee serieus, er was toch ook sprake van verjaring bij die illegale turk die hier 20 jaar had gewoond en alsnog terugmoest.

ik vind dat verdonk nu consistentie en spierballen moet tonen, anders valt zij echt hopeloos door de mand met haar over mn lijk attitude.. BIATCH>

Laatst bewerkt:
Wat een woede :D

Yzord zei:

Ik geloof dat bij Taida dezelfde reacties kwamen maar dan van de andere kant van het spectrum. Die werd afgeschilderd als de duivel zelve, tja nu krijgt Ayaan de volle laag.

Toch lijkt een praatgroep mij geen verkeerd idee, mannen.

We hebben DBB al en ach het werd tijd dat er een keertje terecht werd gebashed.

een persoon die onrechtmatig heeft gehandeld en de staat zelve heeft genaaid en nadien parlementslid wordt van diezelfde staat moet keihard aangepakt worden. als ze verantwoordelijkheidsgevoel heeft dan stapt ze hopelijk uit eigen beweging wel op. daarna moet ze teruggestuurd worden naar land van herkomst terwijl verdonk de nodige informatie verstrekt over Ayaan aan de Somalische autoriteiten..

ik kan me overigens niet voorstellen dat VVD hier niets van af wist, als je een malafide allochtoonse politica aanneemt in je partij dan zul je toch wel enig onderzoek instellen naar de achtergrond van zon persoon

Tja, Rita doet zich wel voor als iemand die bikkelhard is. Maar wanneer iemand geen nummertje is, is het dus blijkbaar een stuk lastiger om zo hard te blijven.

CoD zei:
Tja, Rita doet zich wel voor als iemand die bikkelhard is. Maar wanneer iemand geen nummertje is, is het dus blijkbaar een stuk lastiger om zo hard te blijven.

CoD, vraag me toch al een tijdje af, betekend jouw afkorting in je naam "Call of Duty"? :D

martie zei:
CoD, vraag me toch al een tijdje af, betekend jouw afkorting in je naam "Call of Duty"? :D

Dat is niet de eerste keer dat ik die vraag krijg :P ; Maar het antwoord is nee. Tot twee weken geleden had ik het spel nog nooit gespeeld.

van mij mag ze blijven :thumbup:

Terug
Naar boven