- Waardering
- 2
dream warrior zei:nee christenen zie je idd in het nieuws niet als halve garen met AK-47's in de lucht vuren en zich te pletter schreeuwen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dream warrior zei:nee christenen zie je idd in het nieuws niet als halve garen met AK-47's in de lucht vuren en zich te pletter schreeuwen

Ah nu zijn we er...hicham zei:Volgens de islam is elk leven gelijk, een mensenleven is gelijk aan het leven van een dier,
Goed; jij mag kiezen: in 1 klap pijnloos dood door een schok (maar vaker nog trouwens een eveneens pijnloze "bolt" (weet ff het Nederlandse woord niet) of spartelend liggen stikken in je eigen bloed.hicham zei:Dat is een offer, éénmaal per jaar door elk hoofd van een moslimgezin, is een deel van ons geloof. Dat is wel gruwelijk en een elec schok geven zoals in NL slachthuizen niet?
exarchos zei:btw wten jullie waarom Theo van Gogh moslims oa 'geitenn**kers' noemde?

nee, juist niet. Wie zwijgt stemt toe.Zelda zei:Het is wel erg stil in deze thread geworden, heb ik soms iets verkeerds gezegd?

hicham zei:Hey boys, ben een paar dagen weggeweest, jullie zijn weer druk bezig geweest![]()
Ik ben hier niet om reclame te maken voor de islam ofzo, iedereen moet geloven in wat hij/zij wil, zolang de rest er maar geen last van heeft....toch? Maar iets meer respect voor een geloof zou wel gepast zijn.
Zelda zei:Hee Hicham, welkom terug! Ik heb ook respect voor mensen die in een opperwezen geloven, maar ik zou graag eens horen waarom je dat doet. Ik geloof zelf ook wel dat er 'meer' is tussen hemel en aarde, maar ik begrijp niet waarom bijvoorbeeld moslims of christenen zo zeker weten dat het precies zo is zoals in hún boek staat geschreven.
Als jij in een christelijk gezin was geboren had je waarschijnlijk in God en Jezus geloofd, het is dus volgens mij nogal subjectief wat je gelooft. Er is net zoveel bewijs (namelijk geen) voor welke godsdienst dan ook. Vind je het zelf dan niet een beetje raar dat iedereen maar overtuigd is van iets waar ze geen enkele reden voor hebben om in te geloven, behalve dat je ouders en de dominee/imaam zegt dat het zo is?
Zelda zei:Hee Hicham, welkom terug! Ik heb ook respect voor mensen die in een opperwezen geloven, maar ik zou graag eens horen waarom je dat doet. Ik geloof zelf ook wel dat er 'meer' is tussen hemel en aarde, maar ik begrijp niet waarom bijvoorbeeld moslims of christenen zo zeker weten dat het precies zo is zoals in hún boek staat geschreven.
Als jij in een christelijk gezin was geboren had je waarschijnlijk in God en Jezus geloofd, het is dus volgens mij nogal subjectief wat je gelooft. Er is net zoveel bewijs (namelijk geen) voor welke godsdienst dan ook. Vind je het zelf dan niet een beetje raar dat iedereen maar overtuigd is van iets waar ze geen enkele reden voor hebben om in te geloven, behalve dat je ouders en de dominee/imaam zegt dat het zo is?
Lauw zei:Religie is niet slecht. Wat (veel) mensen met religie doen, dat is slecht.
Of mensen het nu misbruiken of niet, de invloed ervan op vrede is vaak meer negatief dan positief geweest.Lauw zei:Religie is niet slecht. Wat (veel) mensen met religie doen, dat is slecht.