AndroidHealthClinic

Verdonk krijgt geen hand van imam

hicham zei:
Volgens de islam is elk leven gelijk, een mensenleven is gelijk aan het leven van een dier,
Ah nu zijn we er...

Nu begrijp ik ook waarom ritueel slachten bij dieren evengoed moet kunnen bij mensen volgens de Islam!!!!

btw wten jullie waarom Theo van Gogh moslims oa 'geitenn**kers' noemde?

hicham zei:
Dat is een offer, éénmaal per jaar door elk hoofd van een moslimgezin, is een deel van ons geloof. Dat is wel gruwelijk en een elec schok geven zoals in NL slachthuizen niet?
Goed; jij mag kiezen: in 1 klap pijnloos dood door een schok (maar vaker nog trouwens een eveneens pijnloze "bolt" (weet ff het Nederlandse woord niet) of spartelend liggen stikken in je eigen bloed.

Maar ja, als het geloof is, dan mag alles. Toch?

exarchos zei:
btw wten jullie waarom Theo van Gogh moslims oa 'geitenn**kers' noemde?

omdat volgens de islam van hicham een mensenleven gelijk is aan dat van een dier dus...vooruit met de geit :D

Volgens miljoenen moslims zijn niet-moslims helemaal geen mensen maar honden die afgeslacht moeten worden. Dus Hicham, vertel de ongelovigen hier niet dat alle mensen gelijk zijn, maar die funamentalistische idioten.

Trouwens, kunnen alle christenen, moslims, joden enzovoort mij eens uitleggen waarom jullie geloven dat wat er in een stokoud boek uit de oudheid staat waar is? Waarom nemen jullie al die teksten uit een grijs verleden zo serieus? Er is nog nooit een grijntje bewijs geleverd dat god of allah bestaat. Het is in principe net zo belachelijk als in de kerstman of sinterklaas geloven. Ik weet ook niet zeker dat ze niet bestaan, maar dat lijkt me wel waarschijnlijker dan dat ze wel bestaan en precies zo zijn als in die rare boeken staat.
Als god wel zou bestaan, waarom zou hij dan niet gewoon eens komen vertellen hier ben ik en wat zeeën splijten ofzo? Dat gaat de ontkerkelijking wel tegen lijkt me. Laat allah dan ondertussen wat afrikanen voeden enzo, iedereen weer blij.

Laatst bewerkt:
Nu krijg je gedonder zelda :D

Er is maar 1 god en dat ben ik ! :D

Maar Zelda heeft wel gelijk, al die achterlijke achterhaalde regeltjes in een stokoud boek zorgen er voor dat hele groepen onverdraagzaam tegenover elkaar staan. En voor wat ? Wetten veranderen, maar de wetten van Allah en God moeten maar millenia lang hetzelfde blijven ? Wat een bezopen gedoe.

Wordt tijd voor een land waar alle godsdienst wordt verboden op straffe van executie, beetje extreem maar godsdienst maakt helaas meer kapot dan je lief is.

Het is wel erg stil in deze thread geworden, heb ik soms iets verkeerds gezegd?

Hey boys, ben een paar dagen weggeweest, jullie zijn weer druk bezig geweest :D
Ik ben hier niet om reclame te maken voor de islam ofzo, iedereen moet geloven in wat hij/zij wil, zolang de rest er maar geen last van heeft....toch? Maar iets meer respect voor een geloof zou wel gepast zijn.

sow loopt deze discussie nog steeds, ff 2 weekjes niet gekeken.... :)

hicham zei:
Hey boys, ben een paar dagen weggeweest, jullie zijn weer druk bezig geweest :D
Ik ben hier niet om reclame te maken voor de islam ofzo, iedereen moet geloven in wat hij/zij wil, zolang de rest er maar geen last van heeft....toch? Maar iets meer respect voor een geloof zou wel gepast zijn.

Hee Hicham, welkom terug! Ik heb ook respect voor mensen die in een opperwezen geloven, maar ik zou graag eens horen waarom je dat doet. Ik geloof zelf ook wel dat er 'meer' is tussen hemel en aarde, maar ik begrijp niet waarom bijvoorbeeld moslims of christenen zo zeker weten dat het precies zo is zoals in hún boek staat geschreven.
Als jij in een christelijk gezin was geboren had je waarschijnlijk in God en Jezus geloofd, het is dus volgens mij nogal subjectief wat je gelooft. Er is net zoveel bewijs (namelijk geen) voor welke godsdienst dan ook. Vind je het zelf dan niet een beetje raar dat iedereen maar overtuigd is van iets waar ze geen enkele reden voor hebben om in te geloven, behalve dat je ouders en de dominee/imaam zegt dat het zo is?

Zelda zei:
Hee Hicham, welkom terug! Ik heb ook respect voor mensen die in een opperwezen geloven, maar ik zou graag eens horen waarom je dat doet. Ik geloof zelf ook wel dat er 'meer' is tussen hemel en aarde, maar ik begrijp niet waarom bijvoorbeeld moslims of christenen zo zeker weten dat het precies zo is zoals in hún boek staat geschreven.
Als jij in een christelijk gezin was geboren had je waarschijnlijk in God en Jezus geloofd, het is dus volgens mij nogal subjectief wat je gelooft. Er is net zoveel bewijs (namelijk geen) voor welke godsdienst dan ook. Vind je het zelf dan niet een beetje raar dat iedereen maar overtuigd is van iets waar ze geen enkele reden voor hebben om in te geloven, behalve dat je ouders en de dominee/imaam zegt dat het zo is?

hoe er in de koran over andersgelovigen en ongelovigen word geschreven weten we ondertussen al.

nu dan ff het jodendom :D

Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b

"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalk*t 772

De joden worden mensen genoemd, maar de niet-joden zijn geen mensen. Ze zijn beesten." (Talmud: Baba mezia, 114b)

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Inderdaad, het schrift leert, dat je de hond meer moet eren dan de niet-jood." (Ereget Raschi Erod. 22 30)

"Al heeft god de niet-jood geschapen, blijven zij toch beesten in een menselijke gedaante. Het past een Jood niet om gediend te worden door een beest. Daarom zal hij gediend worden door beesten in menselijke gedaantes." (Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855)

"En zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwangere beest." (Coschen hamischpat 405)

"De zielen van niet-Joden komen voort uit onreine geesten en worden varkens genoemd." (Jalk*t Rubeni gadol 12b)

"Al heeft de niet-Jood dezelfde lichaamelijke gedaante als de Jood, zijn zij in vergelijking met de Jood als een aap met een mens." (Schene luchoth haberith, p. 250 b)

"Als je eet met een niet-Jood, is het alsof je met een hond eet." (Tosapoth, Jebamoth 94b)

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeisje heeft die sterft, dan moetje geen spijt betuigen naar de Jood toe. Je moet de Jood vertellen: God zal je verlies vervangen; alsof iemand zijn runderen of ezels zijn gestorven." (Jore dea 377, 1)

"Sexueel gemeenschap met niet-Joden, is als seksueelcontact met dieren." (Talmud Sanhedrin 74b)

"Het is toegestaan om het lichaam en het leven van een niet-Jood te nemen." (Sepher ikkarim III c 25)

"Heb geen medeleven met hun, want het is gezegd: (Deuter. VII, 2): Heb geen genade met hen." (Hilkhoth Akum X, 1)

En voor de christenen is elke andere godsdienst dwaalleer, en kwamen er na christus alleen valse profeten, en alleen door jezus kom je in de hemel dus de rest pech gehad.

Moet persoonlijk niks meer hebben van die woestijn godsdiensten die ons in het verleden zijn opgedrongen. Respect voor elkander en respect voor de natuur, daar heb je geen Godsdienst voor nodig.

alle geloven opheffen.

Dan wordt het denk ik een stuk vrolijker in de wereld. :)

F*ck alle godsdiensten. Aan de ene kant zeggen ze dat elk mens gelijk is, aan de andere kant moorden ze elkaar uit omdat het zo geschreven staat. De regels zijn van duizenden jaren geleden, hoe kan je dat nu toepassen in een moderne maatschappij?

En op dat vlak had Theo VG 100% gelijk.

Religie is niet slecht. Wat (veel) mensen met religie doen, dat is slecht.

Zelda zei:

Hey Zelda, om antwoord te geven op je vraag: Ik geloof in allah en probeer te leven volgens de koran omdat ik dat zelf belangrijk vind, ik kan me erin vinden. Ik heb het deels van mijn ouders meegekregen (mijn pa bidt bijvoorbeeld niet 5x per dag en gaat niet naar de moskee, ik wel), maar ik ben wel in geinteresseerd in geraakt en probeer zoveel mogelijk volgens de regels te leven. Maar daarbij hou ik ook rekening met de regels binnen de maatschappij (ze botsen niet imo) en kan zo mijn geloven wat ik wil en niemand heeft er last van.

Hicham

Lauw zei:
Religie is niet slecht. Wat (veel) mensen met religie doen, dat is slecht.
Of mensen het nu misbruiken of niet, de invloed ervan op vrede is vaak meer negatief dan positief geweest.
Nu kan je zeggen, de situatie was waarschijnlijk niet beter geweest zonder al die religies, maar dat zullen we nooit weten. Feit is dat veel oorlogen en misdaden gebeurd zijn, juist door al die religies, dus ze zijn ergens wel de oorzaak.

Terug
Naar boven