AndroidHealthClinic

Verdonk wordt wederom hand geweigerd.

Ik zou zelfs Rosenmoller en Woutertje Bos een hand geven, hoewel ik ze één van de grootste hypocrieten van het westelijk halfrond vind.

Waarom? Omdat ik netjes ben opgevoed, volgens degelijke Limburgse standaards.

Silva zei:
Dus Rita dat wordt voortaan zoenen met een iman

Is ze pot dan?

iman.jpg

Maargoed die imam kan ze best een keer zoenen.

Yzord zei:
MOet je eens in Iran op vakantie gaan en je wijf zonder doekie laten lopen...nou dan heb je de poppetjes aan het dansen. Maar zeggen wij dat het doekie van ons geloof niet mag, dan wordt je vrouwtje opgepakt en in jail gegooid.

Lief volk
ook weer zo'n k*tredenering van jou!
laten we dan ook meteen homo's op gaan hangen, want dat doen zij toch ook?!

Geen kwaad met kwaad vergelden. Wat de **** boeit het nou of iemand je een hand geeft of niet? Lekker belangrijk hé! Net zoals een burqaverbod; zwaar overtrokken struisvogelpolitiek. Laten we het anders eens gaan hebben over het feit dat bijstandmoeders in rotterdam structureel zo'n 50 euro tekort komen in de maand om rond te komen. Lijkt mij iets nuttiger.

boogie zei:
Geen kwaad met kwaad vergelden. Wat de **** boeit het nou of iemand je een hand geeft of niet? Lekker belangrijk hé! Net zoals een burqaverbod; zwaar overtrokken struisvogelpolitiek. Laten we het anders eens gaan hebben over het feit dat bijstandmoeders in rotterdam structureel zo'n 50 euro tekort komen in de maand om rond te komen. Lijkt mij iets nuttiger.

Bwhahaha :roflol:

Volgens mij heeft Wouter Bos de account van Boogie gehacked! :eek:

Beetje druk maken om niks weer.

Als je weet dat iemand vanuit zijn geloofsovertuiging geen hand mag geven, ga er dan ook niet om vragen.
Zoals mijn maat Corazon als zei: lekker makkelijk scoren zo.

Ongelofelijk dat dit nog steeds nieuws is, en dat mensen telkens weer verontwaardigd zijn.

Boogie is gewoon linkcoïtustremist of communist. Kan niet anders. Ik vraag me af hoeveel die betaald krijgt van Groenlinks en PvdA om hier te preken. :roflol:

ze zijn iig ingeburgerd:D

ach...als ze geen dingen van ons willen overnemen, nemen we toch dingen van hun over? diefstal?HAND DRAF!!!verkrachting? KOP DRAF:p

boogie zei:
ook weer zo'n k*tredenering van jou!
laten we dan ook meteen homo's op gaan hangen, want dat doen zij toch ook?!

agree:thumbs:

EricR zei:
Ik zou Rita ook geen hand geven, maar die Imam doet het duidelijk om andere redenen. Opbokken dan, dat soort religieuze fanaten hebben we hier niet nodig.
Ja, niet dus. Hij is net geslaagd voor zijn inburgeringscursus. ::D

Het lijkt me trouwens knap lastig, als je geen vreemde mannen of vrouwen mag aanraken. Het is duidelijk dat Mohammed tijdens het opstellen van de Islamitische leefregels nog nooit van trams of metro’s had gehoord, en ook niet van koninginnedag in Amsterdam. Maar daar komen dus geen echte moslims?

hij doet iets wat niet tegen de wet is, wat is er daar mis mee?

Volgens mij he... verzint zij dit allemaal... Zoals wij allemaal weten is ze zo scheel als een aardappel... Ze dénkt dat ze een hand geeft in de richting van die mensen, maar in het echt steekt ze haar hand 180graden de andere kant uit.

Ik wil trouwens wedden dat die Kay van der Linde die baardapen heeft ingehuurd voor Verdonks campagne. haha, wat een beest van een wijf is het ook hè!

Rob G zei:
Bwhahaha :roflol:

Volgens mij heeft Wouter Bos de account van Boogie gehacked! :eek:
haha! Maar ik heb wel gelijk hè Rob G Hood ;)
Ik vind het ook idioten, maar goed aanstoot nemen aan een paar mannetjes met baarden die geen hand durven geven vind ik teveel eer. Nogmaals; waar maken we ons druk om.

RubenSossa zei:
Ik zou zelfs Rosenmoller en Woutertje Bos een hand geven, hoewel ik ze één van de grootste hypocrieten van het westelijk halfrond vind.

Waarom? Omdat ik netjes ben opgevoed, volgens degelijke Limburgse standaards.
Maar jouw opvoeding heeft niks te maken met dit? Want, die imam is ook netjes opgevoed, volgens de normen en waarden van zijn levenswijze. Hem is geleerd geen hand te geven aan vrouwen. Daarnaast volg jij niet zo'n geloof, en zou jij dus wel netjes een hand geven. Jouw normen en waarden.

Zou jij een marokkaan in een groepje een hand geven zonder wrok te koesteren?;)

Een hand geven is uit de tijd, geef gewoon een box.

Een vrouw geven ze geen hand maar als ze elkaar tegen komen geven ze 3 kussen,stelletje fl**kers;)

SageFrancis zei:
Maar jouw opvoeding heeft niks te maken met dit? Want, die imam is ook netjes opgevoed, volgens de normen en waarden van zijn levenswijze. Hem is geleerd geen hand te geven aan vrouwen. Daarnaast volg jij niet zo'n geloof, en zou jij dus wel netjes een hand geven. Jouw normen en waarden.

Zou jij een marokkaan in een groepje een hand geven zonder wrok te koesteren?;)

Ja, ik ken namelijk een aantal Marokkanen (slechts 2), die oké zijn, fatsoenlijk Nederlands spreken en een baan hebben. Die geef ik idd zonder problemen een hand.

Terug
Naar boven