- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silva zei:
ook weer zo'n k*tredenering van jou!Yzord zei:MOet je eens in Iran op vakantie gaan en je wijf zonder doekie laten lopen...nou dan heb je de poppetjes aan het dansen. Maar zeggen wij dat het doekie van ons geloof niet mag, dan wordt je vrouwtje opgepakt en in jail gegooid.
Lief volk
boogie zei:Geen kwaad met kwaad vergelden. Wat de **** boeit het nou of iemand je een hand geeft of niet? Lekker belangrijk hé! Net zoals een burqaverbod; zwaar overtrokken struisvogelpolitiek. Laten we het anders eens gaan hebben over het feit dat bijstandmoeders in rotterdam structureel zo'n 50 euro tekort komen in de maand om rond te komen. Lijkt mij iets nuttiger.

agreeboogie zei:ook weer zo'n k*tredenering van jou!
laten we dan ook meteen homo's op gaan hangen, want dat doen zij toch ook?!
Geen kwaad met kwaad vergelden. Wat de **** boeit het nou of iemand je een hand geeft of niet? Lekker belangrijk hé! Net zoals een burqaverbod; zwaar overtrokken struisvogelpolitiek. Laten we het anders eens gaan hebben over het feit dat bijstandmoeders in rotterdam structureel zo'n 50 euro tekort komen in de maand om rond te komen. Lijkt mij iets nuttiger.
Ja, niet dus. Hij is net geslaagd voor zijn inburgeringscursus. :EricR zei:Ik zou Rita ook geen hand geven, maar die Imam doet het duidelijk om andere redenen. Opbokken dan, dat soort religieuze fanaten hebben we hier niet nodig.
haha! Maar ik heb wel gelijk hè Rob G HoodRob G zei:Bwhahaha![]()
Volgens mij heeft Wouter Bos de account van Boogie gehacked!![]()
Maar jouw opvoeding heeft niks te maken met dit? Want, die imam is ook netjes opgevoed, volgens de normen en waarden van zijn levenswijze. Hem is geleerd geen hand te geven aan vrouwen. Daarnaast volg jij niet zo'n geloof, en zou jij dus wel netjes een hand geven. Jouw normen en waarden.RubenSossa zei:Ik zou zelfs Rosenmoller en Woutertje Bos een hand geven, hoewel ik ze één van de grootste hypocrieten van het westelijk halfrond vind.
Waarom? Omdat ik netjes ben opgevoed, volgens degelijke Limburgse standaards.

LangeMan zei:Een hand geven is uit de tijd, geef gewoon een box.
SageFrancis zei:Maar jouw opvoeding heeft niks te maken met dit? Want, die imam is ook netjes opgevoed, volgens de normen en waarden van zijn levenswijze. Hem is geleerd geen hand te geven aan vrouwen. Daarnaast volg jij niet zo'n geloof, en zou jij dus wel netjes een hand geven. Jouw normen en waarden.
Zou jij een marokkaan in een groepje een hand geven zonder wrok te koesteren?![]()