- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:Asociaal gedrag is Nederlanders niet vreemd, dus wat dat betreft zijn ze misschien wel beter geintegreerd dan meningeen beweert.![]()
SageFrancis zei:Ik zou als ik rita was gewoon op die imam springen en zijn hand gaan betasten en dan roepen: "WHO THE b*ch NOW, MOTHER****ER!!!!!! MUHAHAHAHA" **touch*touch*touch**

RubenSossa zei:Algemeen: En als zo'n imam de Koningin een hand zou weigeren, wat zeggen jullie daarvan dan?
Corazon zei:Ik weet nog dat Ali b de koningin omhelsde en dat vond men hier ook niet zo leuk. Het koningshuis in het algemeen boeit me niet zoveel, ook al begroet de imam haar met een kopstoot ik lig er niet wakker van.
RubenSossa zei:

RichardV zei:Plas jij over je handen dan![]()
Meeste bacterieen zitten op de kraan, handdoek en de deurklink. Dus was jij maar lekker je handjes.![]()

CoD zei:![]()
Is dit het bewijs dat de allochtoon mevrouw Verdonk aan het schaduwen is ? Hoe weet je anders dat zij haar handen niet wast... ?![]()

SageFrancis zei:Ik zou als ik rita was gewoon op die imam springen en zijn hand gaan betasten en dan roepen: "WHO THE b*ch NOW, MOTHER****ER!!!!!! MUHAHAHAHA" **touch*touch*touch**

Hordas zei:ja wat moet je hier nou van zeggen...sommige mensen gaan echt veeeeeeeel te ver wat betreft geloof..kijk ik zou rita ook geen hand geven, maar niet vanwege geloof, puur omdat het een ******wijf is en dan zou ik er vervolgens wel mijn argumenten bij vertellen.
Die gasten die het uit religieuze redenen doen die moeten lekker terug gaan waar ze dat soort dingen WEL kunnen flikken, op deze manier krijgt elke moslim een slechte naam en dit is niet wenselijk gezien de laatste ontwikkelingen.
just my 2 cents...