MuscleMeat

Verdonk wordt wederom hand geweigerd.

Tjonge, dat noemen ze dan ingeburgerd, voor mij zijn ze letterlijk uitgeburgerd.

Een Minister van Integratie en Vreemdelingenzaken geen hand geven, getuigt van behoorlijk veel lef en asocialiteit.

Asociaal gedrag is Nederlanders niet vreemd, dus wat dat betreft zijn ze misschien wel beter geintegreerd dan meningeen beweert. ;)

oh brother..

Als ik Rita was zou ik nu elke imam die ik tegenkwam proberen een hand te geven. Je weet toch dat hij het niet doet en dan heb je gelijk weer gratis publiciteit.

axestream zei:
Asociaal gedrag is Nederlanders niet vreemd, dus wat dat betreft zijn ze misschien wel beter geintegreerd dan meningeen beweert. ;)

Absoluut waar, maar dat praat het nog niet goed.

Algemeen: En als zo'n imam de Koningin een hand zou weigeren, wat zeggen jullie daarvan dan?

Ik zou als ik rita was gewoon op die imam springen en zijn hand gaan betasten en dan roepen: "WHO THE b*ch NOW, MOTHER****ER!!!!!! MUHAHAHAHA" **touch*touch*touch**

RubenSossa zei:
Algemeen: En als zo'n imam de Koningin een hand zou weigeren, wat zeggen jullie daarvan dan?

Ik weet nog dat Ali b de koningin omhelsde en dat vond men hier ook niet zo leuk. Het koningshuis in het algemeen boeit me niet zoveel, ook al begroet de imam haar met een kopstoot ik lig er niet wakker van.

Corazon zei:
Ik weet nog dat Ali b de koningin omhelsde en dat vond men hier ook niet zo leuk. Het koningshuis in het algemeen boeit me niet zoveel, ook al begroet de imam haar met een kopstoot ik lig er niet wakker van.

dat getuigt van veel respect.

Ik zou Rita ook geen hand geven, maar die Imam doet het duidelijk om andere redenen. Opbokken dan, dat soort religieuze fanaten hebben we hier niet nodig.

RichardV zei:
Plas jij over je handen dan:D
Meeste bacterieen zitten op de kraan, handdoek en de deurklink. Dus was jij maar lekker je handjes.;)

Dus jij zegt nu dat jij je handjes ook niet wast... gatver Richard.. het is goed dat ik het weet.. Bij een eventuele volgende dbb.com meeting kan je nu vegeten dat ik jouw een hand geef hé... en het heeft niks met mijn geloof te maken ....

:D :D :D :D

CoD zei:
:rolleyes:
Is dit het bewijs dat de allochtoon mevrouw Verdonk aan het schaduwen is ? Hoe weet je anders dat zij haar handen niet wast... ? :p

Ik zei mischien hé.... het was dus een optie.. mischien weet die imam iets wat wij niet weten.. niet meteen op de eerste rij staan om te oordelen als je het fijne er niet vanaf weet

:D :D :D

ja wat moet je hier nou van zeggen...sommige mensen gaan echt veeeeeeeel te ver wat betreft geloof..kijk ik zou rita ook geen hand geven, maar niet vanwege geloof, puur omdat het een ******wijf is en dan zou ik er vervolgens wel mijn argumenten bij vertellen.
Die gasten die het uit religieuze redenen doen die moeten lekker terug gaan waar ze dat soort dingen WEL kunnen flikken, op deze manier krijgt elke moslim een slechte naam en dit is niet wenselijk gezien de laatste ontwikkelingen.
just my 2 cents...

Hordas zei:
ja wat moet je hier nou van zeggen...sommige mensen gaan echt veeeeeeeel te ver wat betreft geloof..kijk ik zou rita ook geen hand geven, maar niet vanwege geloof, puur omdat het een ******wijf is en dan zou ik er vervolgens wel mijn argumenten bij vertellen.
Die gasten die het uit religieuze redenen doen die moeten lekker terug gaan waar ze dat soort dingen WEL kunnen flikken, op deze manier krijgt elke moslim een slechte naam en dit is niet wenselijk gezien de laatste ontwikkelingen.
just my 2 cents...

En uh jij kent rita al een tijdje zo te horen? :D

Persoonlijk slechte ervaringen met Rita...............

@ bur
ja ze was heel slecht in ppen met die stijve bovenlip :D

Als ik Jan Marijnissen een hand zou moeten geven zou ik ook weigeren, en daarna een drol in zijn nek leggen. Vieze arbeider.

Dus Rita dat wordt voortaan zoenen met een iman

Terug
Naar boven