MuscleMeat

Verdonk wordt wederom hand geweigerd.

boeit het?

ja, de wereld vergaat bijna:D

RubenSossa zei:
Ja, ik ken namelijk een aantal Marokkanen (slechts 2), die oké zijn, fatsoenlijk Nederlands spreken en een baan hebben. Die geef ik idd zonder problemen een hand.
Ik ken er ook maar 2 die fatsoenlijk zijn. En ik ken maar 1 turk die ook fatsoenlijk is. En 1 iranier. Ze doen allemaal HBO en UNI.
Dat wil niet zeggen dat de rest die ik niet ken crimineel is.(serieus, die k*tkneuzen die jij bedoelt, daar hebben we allemaal een hekel aan, maar dat zijn niet alle marokkanen..)

SageFrancis zei:
Ik ken er ook maar 2 die fatsoenlijk zijn. En ik ken maar 1 turk die ook fatsoenlijk is. En 1 iranier. Ze doen allemaal HBO en UNI.
Dat wil niet zeggen dat de rest die ik niet ken crimineel is.(serieus, die k*tkneuzen die jij bedoelt, daar hebben we allemaal een hekel aan, maar dat zijn niet alle marokkanen..)

True.

Ze motten verdonk op de troon zetten!
Als je opkomt voor de nederlanders ( want iedereen klaagt over de criminaliteit en agressie veroorzaakt door de buitenlanders ) noemen ze je racist..

Onzin als je racist bent ben je van mening dat een ras beter is dan een ander ras. dat heeft niets met haar standpunt te maken, ze wil gewoon iedereen het land uit die hier niets nuttig te doen hebben!

ik heb haar nog nooit horen klagen over marokanen die al jaren in nederland wonen.. ik heb haar begroting voor een concentratiekamp ook nooit gezien!

VERDONK RULES! en iedere rukker die haar hand niet wil schudden, moeten ze het land uit zetten! Geen respect!

Terug
Naar boven