XXL Nutrition

Verdoving

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
ik heb pas een kuur achter de rug maar ik heb er een beetje last van gekregen.

als ik slaap verdoofd mn hand altijd
ook al lig ik niet op die hand en ik heb da elke dag
eerst had ik dat niet.

door wat zou dat komen???

pas deca(griekse) + sustanon(apotheek) gekuurt

Waar heb je geinjecteerd?

Ik heb er ook last van.
Komt denk ik doordat je zo snel gegroeid bent. Ik ben uitgescheurd bij m'n oksels en het zit allemaal erg strak daar. Ik heb het vermoeden dat de aders daar flink afgeneld worden doordat de spieren zo snel gegroeid zijn. Als ik barbell curl doe heb ik er ook last van.
Denk dat het vanzelf wel wegtrekt als alles zich daar een beetje aangepast heeft :)
Gewoon een beetje ontspannen gaan liggen als je gaat slapen en ervoor zorgen dat de aders niet afgekneld worden.

Ik heb trouwens ook met deca en sus gekuurd, maar denk niet dat dit er iets mee te maken heeft. De injectieplek (alles in de bil) denk ik ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
meestal in mn schouders

Ja, ja, gelukkig ben ik niet de enige!! Heb er nu in mijn derde week ook last van. Denk idd dat het op een bepaald moment wel overgaat als de body weer wat tot rust gekkomen is.

ik heb het ook weleens het lijkt me dat je bloedvaten afknellen vanuit je schouder :D gaat wel weer over gewoon ff de tijd geven dan komt er vanzelf weer wat ruimte :p

Ik heb er toevallig nu ook last van, alleen bij mij is het van beiden handen mijn pink en ringvinger, die verdooft zijn, echt een heel irritant gevoel.

Zet nou geen middelen op oliebasis in de schouder!!!
zonde van je geld. er is te weinig spierweefselverbinding voor een optimale opname door het lichaam.

3 bekenden van me zijn er zeer slecht op vooruit gegaan en na mijn advies in de bil te injecteren hebben ze veel betere resultaten geboekt.

in de jaren 60-70 schijnt men geexperimenteerd te hebben met injecties in de schouder (middelen op oliebasis) en bleek dus niet goed te zijn.

maak deze fout niet zou ik zeggen!!

Suat zei:
Zet nou geen middelen op oliebasis in de schouder!!!
zonde van je geld. er is te weinig spierweefselverbinding voor een optimale opname door het lichaam.

3 bekenden van me zijn er zeer slecht op vooruit gegaan en na mijn advies in de bil te injecteren hebben ze veel betere resultaten geboekt.

in de jaren 60-70 schijnt men geexperimenteerd te hebben met injecties in de schouder (middelen op oliebasis) en bleek dus niet goed te zijn.

maak deze fout niet zou ik zeggen!!

Zozoz..dat is een hele bewering Suat.

Ik heb hier nog nooit van gehoord?..

Grt. D.W.

Zet zelf ook gewoon in m'n schouder hoor. Kan makkelijk, er zit genoeg spierweefsel om het op te nemen. :)

MrJ zei:
Zet zelf ook gewoon in m'n schouder hoor. Kan makkelijk, er zit genoeg spierweefsel om het op te nemen. :)

MrJ, er is idd genoeg voor opname. maar ik heb het over optimale opname. dit kan ik alleen ondersteunen door wat ik heb gelezen plus 3 mensen die dit hebben ervaren.

ik geloof er zelf heilig in. ik denk dat de bilspier (omdat dit de grootste
spier in het lichaam is) zorgt voor betere opname dan de schouder.

Ik geloof dat chemical zich ook afvroeg waarom men middelen op oliebasis in de schouder injecteert dus het lijkt erop dat hij dat ook niet verstandig vindt.
(ff ter info)

Dit en mn vorige bericht is alleen geplaatst zodat mijn mede dbb lezers de fout niet maken die mijn bekende wel hebben gedaan.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk wordt alles toch opgenomen?
Ook al zet je het subcutaan in het vetweefsel, dan duurt het wel langer maar alle werkzame stof zal uiteindelijk opgenomen worden :cool:

Suat zei:
MrJ, er is idd genoeg voor opname. maar ik heb het over optimale opname. dit kan ik alleen ondersteunen door wat ik heb gelezen plus 3 mensen die dit hebben ervaren.

ik geloof er zelf heilig in. ik denk dat de bilspier (omdat dit de grootste
spier in het lichaam is) zorgt voor betere opname dan de schouder.

De opname is even optimaal als in been of bil hoor.

Wat denk je dan dat er voor een minder optimale opname kan zorgen?

Ik geloof dat chemical zich ook afvroeg waarom men middelen op oliebasis in de schouder injecteert dus het lijkt erop dat hij dat ook niet verstandig vindt.
(ff ter info)

Tsja, en anderen trokken dat direct in twijfel.

Dit en mn vorige bericht is alleen geplaatst zodat mijn mede dbb lezers de fout niet maken die mijn bekende wel hebben gedaan.

Als JIJ erin geloofd zal het voor jou wel meerwaarde hebben. Maar om te stellen dat men direct fout zit bij injecties in de schouders is gewoon niet waar. :)

MrJ zei:
De opname is even optimaal als in been of bil hoor.

Wat denk je dan dat er voor een minder optimale opname kan zorgen?

Tsja, en anderen trokken dat direct in twijfel.

Als JIJ erin geloofd zal het voor jou wel meerwaarde hebben. Maar om te stellen dat men direct fout zit bij injecties in de schouders is gewoon niet waar. :)

dat zei ik alleen omdat ik dat ook ergens heb gelezen alleen ik weet niet meer zeker waar ( ik geloof anabolic review of mss bodypage) ik dat heb gelezen. magoed, het is alleen maar goed bedoeld. iedereen moet natuurlijk zelf weten waar ie wat injecteert.

het is inderdaad waar dat er in de schouder een wat mindere opmane is dan in de bil of been, dit is iets wat ik op school ook heb geleerd toen ik moest leren injecteren, maar om nou te zeggen dat het slecht is is zwaar overdreven. Je kan er gewoon goed injecteren maar je moet gewoon geen grote hoeveelheden in je schouder zetten

pampam zei:
het is inderdaad waar dat er in de schouder een wat mindere opmane is dan in de bil of been, dit is iets wat ik op school ook heb geleerd toen ik moest leren injecteren, maar om nou te zeggen dat het slecht is is zwaar overdreven. Je kan er gewoon goed injecteren maar je moet gewoon geen grote hoeveelheden in je schouder zetten

slecht wil ik niet zeggen maar het is imo toch zonde van je geld. wrom genoegen nemen met minder als het niet hoeft denk ik zelf.

Terug
Naar boven