- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat is wat trump zelf letterlijk gezegd heeft. "People are scared". Read Donald Trump's Subdued Victory SpeechEn welke Trump supporters hebben dan allemaal bang van een scheet (zoals jij zelf zegt)? Zijn die allemaal exact hetzelfde? Als het over trump stemmers gaat mag je ze wel allemaal over dezelfde kam scheren ?
Hoeveel ervaring had Obama?
En je merkt het ook als je de argumenten van een groep trumpsupporters hoort, bang voor de islam, bang voor mexicanen, bang voor het verlies van hun banen, etc.
Goed argument, maar welke politieke ervaring heeft hij dan? In zijn cv (Donald Trump résumé: once a college drop-out, now a presidential candidate) zie ik namelijk geen ervaring staan, jij wel? Een paar miljard dollar, maakt je nog geen goede president en dit is een van de slechtste argumenten die ik heb gehoord om op hem te stemmen. Vooral als die failliet is gegaan. Ze heeft wat niet laten zien? dat ze de meeste stemmen heeft gekregen? Dat de meeste amerikanen haar zagen zitten als president?De man heeft geen 0 politieke ervaring (wellicht zelfs meer dan Obama had voor zijn aantreden), heeft niet altijd gefaald en een cv waar jij misschien om kan lachen maar alsof dat uitmaakt met een paar miljard dollar. Hillary heeft het de afgelopen decennia niet laten zien, ondanks 30 jaar ervaring en invloed. Waar ben je zo bang voor? Waarom wil jij hem telkens afserveren, wat brengt dit jou? Serieuze vraag.
Waar ik bang voor ben is héél simpel; iemand op een van de belangrijkste (zo niet de belangrijkste) positie van de wereld hebben die daar totaal niet voor geschikt is. En nu zeg je natuurlijk, maar dan moet je afwachten, want hij heeft nog niks gedaan bla bla. Met die logica kunnen we iedereen even 4 jaar de tijd geven om president te zijn, want tja het pakt mogelijk wel goed uit? Waar ik ook bang voor ben is dat hij amerika gaat afsluiten en daardoor de financiële markt en dus ons (Nederland) gaat raken. Want zoals je misschien niet doorhebt zijn wij heel erg afhankelijk van handel en vooral met amerika. Los nog van het feit dat hij de gehele wereld kan destabiliseren en ervoor kan zorgen dat Rusland/China de touwtjes in handen gaat krijgen. Zij staan cultureel net wat verder van ons af en hanteren daarom wat andere morele waarden. Wat zij dus gaan doen als ze meer macht hebben is iets waar ik mij oprecht zorgen om maak.
Het grappigste vind ik nog het gebash op de democraten, zijn jullie al vergeten dat de republikeinen hem uitkotste en uitlachte? Zijn eigen partij vertrouwt hem niet eens en ziet hem als een ongeleid projectiel.

Maar hé laten we vooral grappige filmpjes van vage wijven posten (moest er zelf wel om lachen) en zeggen dat het daarom goed is dat Trump president is.