XXL Nutrition

Verenigde Staten

Hele journaille had op moeten stappen bij die persconferentie

dus Trump is een mislukte zakenman ?

o.k ,weer wat geleerd van een stel puisterige pubers met een studiebeurs ,OV kaart en roestige fiets hier op DBB :roflol:

In z'n reacties lijkt hij soms wel een kind van 6.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
[Link niet meer beschikbaar]

President-elect Donald Trump met with Robert Kennedy Jr., a prominent vaccine skeptic, on Tuesday. According to incoming White House press secretary Sean Spicer, the two discussed “the issues pertaining to vaccines and immunizations.”

After the meeting concluded, Kennedy told reporters that Mr. Trump had asked him to “chair a commission on vaccination safety and scientific integrity.” Kennedy said he told Mr. Trump he would chair such a commission, and that their meeting was held at Mr. Trump’s request.
:'‑)

ik heb eerder hier gelezen dat het niet de bedoeling is dat je je kritisch uit over meneer trump @mat dus wil je gewoon weer naar facebook gaan met je linkse vaccinatie hobby's

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.987
Over welke vaccins gaat het dan? Ben eens iemand tegengekomen wiens lichaam volledig aardappel is door een vaccinatie. Het was tegen baarmoederhalskanker dacht ik.

Over welke vaccins gaat het dan? Ben eens iemand tegengekomen wiens lichaam volledig aardappel is door een vaccinatie. Het was tegen baarmoederhalskanker dacht ik.
Hij verkondigt al sinds 2005 tot nu dat een bepaald bewaarmiddel in vaccinaties (thimerosal) autisme veroorzaakt. Terwijl de wetenschap dat tegenspreekt.

Is nog eens een conspiracy nut ook.
During one 2011 segment on his Air America radio show, he accused government scientists of being “involved in a massive fraud.” He said they skewed studies to demonstrate the safety of thimerosal. “I can see that this fraud is doing extraordinary damage to the brains of American children,” he said.

Last year, he gave the keynote speech at an anti-vaccine gathering in Chicago. There, he said of a scientist who is a vocal proponent of vaccines and already the object of much hate mail from anti-vaccine activists that this scientist and others like him, “should be in jail, and the key should be thrown away.”
ik heb eerder hier gelezen dat het niet de bedoeling is dat je je kritisch uit over meneer trump @mat dus wil je gewoon weer naar facebook gaan met je linkse vaccinatie hobby's
Heb geen feestboek :(

Iedereen loopt te azen wat hij kan om ook maar wat te vinden over Trump wat negatief te interpreteren is. Het is echt zielig gewoon.

De campagne van Hilary was eerst een soort feitelijke en dat liep stroef. Toen is ze de woman card gaan spelen en gaf ze in op Trumps framing, nog fouter. Toen is ze in beraad gegaan bij swerelds grootste master of persuasion dr Cialdini en is ze het Trump spel gaan spelen: angst.

- Trump is onvoorspelbaar, wil je zijn hand boven de rode knop?
- Trump is een racist en gaat jullie (iedere niet blanke) haten en deporteren.
- Trump haat vrouwen en homo's
- Trump heeft gefaald in zaken en gaat dat weer doen maar nu staat er meer op het spel.

Trump heeft ook zijn powers of persuasion gebruikt en dat heeft hem zo ver gebracht.

Maar je ziet hoe hardnekkig deze bovenstaande punten zijn. Vooral als ze dag na dag worden herhaald als een soort mantra. Zelfs nadat ze uitvoerig gedebunked zijn. Feiten maken niet meer uit als de emotie gezet is. Dit praat je niet meer uit de hoofden van mensen. Klaar. Trump haters zien alleen datgene wat bovenstaande punten bevestigd. Confirmation bias is zo extreem dat het lachwekkend is.

Zojuist zie ik een gozert die screenshot op facebook posten over trump golden shower. Serieus, gast die normaal nog wel verstand heeft.

- een foto van een krantenknipsel
- van een tweet (!!!)
- zonder bron
- met speculaties
- die direct al waren gedebunked.

Mensen die Trump haten vanwege het stigma dat hij sexualiteit en geaardheid veroordeeld. Dat soort mensen grijpen bovenstaande aan en veroordelen een vermeend Golden Shower verhaal.

Meryl streep wordt door alle mensen geshared. Dame die zo een dubbele standard heeft dat het bizar is (quote Marget Tatcher in haar speeches: "if you want people to talk about something, ask man. If you want something get done, ask a woman". En de hele zaal is dolenthousiast.

Stop gewoon even en plaats dit in context. Kijk hoe ver de liberals en sjw's gaan om deze verkiezingsuitslag te vewerken. De cognitieve dissonantie is verbazingwekkend. De hypocritie bij mensen en het feit dat ze het NIET ZIEN is, zelfs voor iemand als ik die geen hoge pet heeft van de gemiddelde mens) is verbazingwekkend.

De verwijten over angst, haat zaaien, alles. Kijk wat er gebeurd in USA. In Nederland. De intollerantie bij links en sjw is aan het PIEKEN.

Fascinerend. Ik had het eerste boek van Cialdini al gelezen en ben nu bezig met zijn nieuwe.

Deze verkiezingen hebben mij zo veel hoop gegeven dat ik zie dat zeker 90% van de mensen zo eenvoudig te manipuleren is. Zelf zichzelf hoog inschattende mensen qua intellect. Ik wist dat het erg was door predictably irrational boeken in die trend en mijn interesse in decision making.

Maar dit is beyond. Dit ga ik zo enorm uitbuiten. Ik ben het nu al aan het verwerken in mijn werk. Feiten verkopen niet, emotie bepaald en daarna gaan mensen het verantwoorden door interpretatie van die feiten. Met de juiste emotie is iedere vraagprijs te rechtvaardigen. Time to put it to the test.

Iedereen loopt te azen wat hij kan om ook maar wat te vinden over Trump wat negatief te interpreteren is. Het is echt zielig gewoon.

De campagne van Hilary was eerst een soort feitelijke en dat liep stroef. Toen is ze de woman card gaan spelen en gaf ze in op Trumps framing, nog fouter. Toen is ze in beraad gegaan bij swerelds grootste master of persuasion dr Cialdini en is ze het Trump spel gaan spelen: angst.

- Trump heeft gefaald in zaken en gaat dat weer doen maar nu staat er meer op het spel.

Trump heeft ook zijn powers of persuasion gebruikt en dat heeft hem zo ver gebracht.

Maar je ziet hoe hardnekkig deze bovenstaande punten zijn. Vooral als ze dag na dag worden herhaald als een soort mantra. Zelfs nadat ze uitvoerig gedebunked zijn. Feiten maken niet meer uit als de emotie gezet is. Dit praat je niet meer uit de hoofden van mensen. Klaar. Trump haters zien alleen datgene wat bovenstaande punten bevestigd. Confirmation bias is zo extreem dat het lachwekkend is.

Zojuist zie ik een gozert die screenshot op facebook posten over trump golden shower. Serieus, gast die normaal nog wel verstand heeft.

- van een tweet (!!!)
- zonder bron
- met speculaties

Mensen die Trump haten vanwege het stigma dat hij sexualiteit en geaardheid veroordeeld. Dat soort mensen grijpen bovenstaande aan en veroordelen een vermeend Golden Shower verhaal.

Meryl streep wordt door alle mensen geshared. Dame die zo een dubbele standard heeft dat het bizar is (quote Marget Tatcher in haar speeches: "if you want people to talk about something, ask man. If you want something get done, ask a woman". En de hele zaal is dolenthousiast.

Stop gewoon even en plaats dit in context. Kijk hoe ver de liberals en sjw's gaan om deze verkiezingsuitslag te vewerken. De cognitieve dissonantie is verbazingwekkend. De hypocritie bij mensen en het feit dat ze het NIET ZIEN is, zelfs voor iemand als ik die geen hoge pet heeft van de gemiddelde mens) is verbazingwekkend.

De verwijten over angst, haat zaaien, alles. Kijk wat er gebeurd in USA. In Nederland. De intollerantie bij links en sjw is aan het PIEKEN.

Fascinerend. Ik had het eerste boek van Cialdini al gelezen en ben nu bezig met zijn nieuwe.

Deze verkiezingen hebben mij zo veel hoop gegeven dat ik zie dat zeker 90% van de mensen zo eenvoudig te manipuleren is. Zelf zichzelf hoog inschattende mensen qua intellect. Ik wist dat het erg was door predictably irrational boeken in die trend en mijn interesse in decision making.

Maar dit is beyond. Dit ga ik zo enorm uitbuiten. Ik ben het nu al aan het verwerken in mijn werk. Feiten verkopen niet, emotie bepaald en daarna gaan mensen het verantwoorden door interpretatie van die feiten. Met de juiste emotie is iedere vraagprijs te rechtvaardigen. Time to put it to the test.
De geest is uit de fles. Daarom zie je bepaalde groepen hardnekkig vasthouden aan hetgeen houvast gegeven heeft de afgelopen decennia. Dat spat nu meer en meer uit elkaar. Bij veel (twintigers) dertigers/ veertigers speelt mogelijk ook nog een bepaalde loyaliteit mee naar de opvoeding van c.q. naar de ouders. De babyboom generatie. Je weet wel, na de oorlog. Wanneer het grotere plaatje ontbreekt en de omgeving krampachtig blijft vasthouden aan oude idealen en oplossingen blijf je makkelijk meegezogen worden. Dan stel ik mij zo voor dat je na je werk thuiskomt, gaat avondeten en op de bank ploft terwijl DWDD als een warm bad aanvoelt omdat die sterk verwijzen naar de herinneringen vanuit de jeugd en de eigen waarheid.

Voorts heb je ook de mensen die net zo extreem zijn als religieuze gekkies als het aankomt op geloven, niet in een God maar o.a. in maakbare samenlevingen. Naïviteit speelt ook een rol. Zie Hanneke Groenteman, toch een uithangbord van links/ VARA/ Gutmensch. Pas zeer recent kwam ze tot de ontdekking dat er 'een andere kant' is in de huidige samenleving. Daar werd ze toch wel bang van. Go figure. Ogen gaan nu pas open. Paar jaar geleden werd haar tas gestolen en toen had ze het vermoeden uitgesproken dat de daders op bontkraagjes leken. Dit werd opgepikt door GeenStijl en toen was het allemaal nee was niet zo, heb het niet goed gezien e.d. Zolang 'ze' iets ontkennen kunnen ze blijven geloven dat iets niet bestaat en kunnen ze met de roze bril in de eigen wereld ronddolen. Af en toe komen ze uit die wereld, meestal met dat vingertje (zie Streep).

Edit: even een fragment opgezocht :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat een janktopic (aan beide kanten) is dit geworden. Ben geen Trump-fan maar is verder gewoon een kwestie van 'deal with it'. Door te janken over hem gaat hij echt niet weg.

Mooi topic, jongens. Keep the discussies coming!

• Like
Waarderingen: mat

- van een tweet (!!!)
- zonder bron
- met speculaties

Hahaha wat ben je toch een lompe boer zeg. Heb je over die conclusie nou zolang moeten doen? En dat voor iemand die koste was kost intellectueel wil overkomen. Ben je mogelijk autistisch, want daar lijkt het verdomd veel op.:roflol:

Katatonia luisteren rechtvaardigd de tijd voor repliek. Maar goed tis weer arguing on the internet.

- Hij was te groot om te vallen. Hoe wordt je zo groot? Met 1 miljoen? Nee daar moet je goed mee om gaan. Jouw argument is in de trend 'aan de final table van world series of poker zit iemand met een chip stack die zo groot is dat hij de all-in van iedereen kan callen zonder zelf weg gespeeld te worden'. Het deelnemersveld aan het begin van het toernooitje mag je ook in overweging nemen.
- 5% van de meest succesvolle 500 bedrijven. Nuance. Dat is niet representatief voor globaal ondernemend mens. Jij kijkt naar de final table om in de poker metafoor te blijven en komt met een argument als 'slechts 1 persoon aan tafel heeft een rebuy gedaan'. Niet cherry picken, ik heb je de 1e link gegeven die ik tegen kwam en niet het stuk gelezen. De faalratio van ondernemen is 'common knowledge'. Trump zit behoorlijk goed.
- belasting schmelasting. Hij is geen maatschappelijk werker. Ik denk dat Trump in zijn leven zo voldoende belasting betaald heeft om een klein dorp te voorzien van een uitkering. Je verward ethiek met ondernemen. Ik heb in mijn leven nog geen ondernemer gesproken die niet alle wetten gebruikt die mogelijk zijn om de belasting afdracht zo laag mogelijk te houden. Maargoed wellicht moet ik me meer gaan begeven in de kringen van de 'maatschappelijke ondernemers'.
- 6 bedrijven. Wat maakt het uit? Waar zit jij met je hoofd? Mainstream media got you. Kijk naar zijn algehele prestaties op zakelijk vlak.
- Hij is geen slecht zakenman hoor? Wat is daarin jouw referentiekader? Dit klinkt alsof jij in je omgeving wel wat betere zakenmannen kent, maar goed Trump is nog prima.
- zo goed als hij zelf beweerd. Branding. Imago. Dat is zijn eigen merk wat hij ook in detail omschrijft in zijn schrijven.
- je zegt dat mensen iemand willen met 0% ervaring. Het tegenargument. Dat was de context. Verder wil ik niet per definitie niet per see een peroon 'met minimaal politieke ervarng' (wat is dat precies? Paar jaartjes wethouder zijn?)
- jij gaat mij even uitleggen hoe het in het bedrijfsleven werkt. Altijd al willen weten hoe die wereld werkt. "Blabla. Hobbies". Hahaha. Ik vraag me af hoeveel sollicitaties jij hebt gedaan en voor wat voor functies. Goed ik zal het onthouden mocht ik ooit een baan gaan zoeken.
- politiek wordt bedreven door jada jada. Goh, weer wat van je geleerd.
- ik vraag naar je leeftijd omdat uit alles lijkt dat je nog jong bent en praat vanuit een collegebank perpectief.
- jij hebt geen PhD dat moge duidelijk zijn.

Later, als je oud bent, en wat jaartjes in het 'zakenleven' mee hebt gedraaid zullen de woorden van je leraren/professoren worden getest.
- Hij heeft dat bedrijf gekregen, hij heeft het NIET opgericht en groot gemaakt. Als jouw vader jou een van de grootste bedrijven ter wereld geeft met goede adviseurs, is het best moeilijk om te falen, maar dat is hem toch nog een paar keer gelukt.
- Is ook niet representatief dat je een miljoenen bedrijf krijgt van je vader...:haha:
- https://www.nytimes.com/2016/10/02/us/politics/donald-trump-taxes.html?_r=0 ja inderdaad hij heeft meer belasting betaald, nou wauw, wat is je punt?
- Dus Trump is volgens jou de beste zakenman ter wereld?
- ja en dat maakt hem in mijn ogen ook een volslagen idioot. Wel begrijpelijk dat veel mensen daarin trappen.
- Mijn punt is dat hij té weinig ervaring heeft om president te zijn en dan vooral op politiek vlak. Jij zegt dat het bedrijfsleven veel raakvlakken heeft met politiek en hij daarom wel geschikt is.

Mooi hoe je net zoals Trump meteen probeert karaktermoord te plegen en mij als een bepaald 'iets' weg te zetten. Mogelijk word je in de toekomst nog volwassen. Als je boven de 30 bent en op deze wijze discussieert dan heb ik oprecht medelijden met je.
Wat heb jij dan zoal bereikt want je zet jezelf neer als een super succesvol persoon?

EDIT: ik zou je ook wat minder op het internet gaan bevinden en wat meer in de echte wereld gaan komen. Lachwekkend hoe je in je ogen bubbel leeft en denkt dat de wereld voor een groot gedeelte uit sjw's en ander linkse mensen bestaat. Ze zijn er wel, in je youtube videoo'tjes, maar in het echte leven zijn ze er bijna niet hoor.

Terug
Naar boven