Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hier op DBB.het worden in ieder geval op z'n minst 4 vermakelijke trolololjaren met Trumpie aan het roer![]()
Had je wat onderzoek gedaan dan had je gezien dat hij te groot was om te vallen. Die tweede alinea, kom op zeg, is dit het niveau waarop jij discussieert?
Dat zijn er dus 25 die in de afgelopen 20 jaar failliet zijn gegaan. Trump heeft al 5 bedrijven failliet laten gaan en ook de manier (14% rente :')) waarop is lachwekkend. Je vergeet ook dat hij the trump organization niet zelf heeft opgericht, maar heeft gekregen. Maar hij is geen slecht zakenman hoor, maar ook niet zo goed als hij zelf beweert. Donald Trump's six bankruptcies, detailed 6x failleit trouwens.
Je hoeft geen politicologie te studeren om in de kamer te komen, maar om minister president te worden moet je toch minimaal ervaring hebben in een politieke functie.... Ik zeg dit ook nergens, duidelijk dat begrijpen lezen niet je sterkste punt is.
Ik zal je even uitleggen hoe het in het bedrijfsleven gaat: er komt een functie vrij met een bepaald profiel die moet voldoen aan eisen en competenties. Als de persoon hier niet aan voldoet wordt deze niet aangenomen. Hier wordt dan naar opleiding, werkervaring, hobby's, etc. gekeken. Als je dit oprecht bekijkt dan denk ik niet dat Trump dit profiel heeft. Trumpsupporters zullen het wel anders zien.
Uuhm politiek wordt vaak bedreven door oudere mensen en dit is, zoals je zelf aanhaalt ook omdat ze meer levenservaring/politieke ervaring hebben. Best ironisch dat je mij eerst aanvalt op leeftijd, opleiding en levenservaring om daarna bij trump dit allemaal NIET in twijfel te trekken. Om goed politiek te bedrijven heb je inderdaad ervaring nodig, net zoals een goede voetballer dit ook nodig heeft. Messi was op zijn 11 geen schijn van wat die nu is.
Maar hé ik ben maar een intellectuele nerd met een PhD die maagd is. Weer goede argumenten zeg, ben je mentaal gehandicapt of wil je alleen zo overkomen?
Je hebt me overtuigd, Trump is een zegening voor de mensheid.En dus heeft iedereen van tijd tot tijd een leuke tijd. +1 Trump.

En kunnen die knakkers als eigen wereld niet lekker op tyfen naar facebook ofzo. De hele dag lees ik die zelfde onzin overal. Linkjes naar artikelen uit dezelfde mediahoek. Ik kom naar dit topic om even lekker van the Trump te genieten, niet om in discussie te vervallen met kids uit de liberal arts community.
Dit is een ode aan het grote omslagpunt. Een ode aan de blanke witte man die helemaal klaar is met alle verwijten.
Zoals ik al in een ander topic hebt gepost. Sjw tijdperk is voorbij.