XXL Nutrition

Verenigde Staten

Oioi dwdd dit zal ik maar niet gaan doen.

Whaha dwdd is erger dan verwacht lol

Er waren voldoende positieve woorden uit zijn speech te halen. Geen enkele nog gezien. Wat een volk toch ook. Totaal verslagen. Epic.

Lol na dat protest lied van Moby, die maanden geleden al totaal anti-Trump onzin op facebook aan het posten was, heeft de emotie het hele programma over genomen. Sjiiii ze gaan nu full r*tard. Alle neuzen dezelfde kant op zoals we het gewend zijn.

Gemiste kans. Als ze net wat minder op het gaspedaal waren gaan zitten was het zowaar nog geloofwaardig. Maar nu besef je je dat ze volledig aan de breinwas zitten.

Iedereen weet toch dat emoties boven rationele argumenten staan, je bent toch geen racist?

Pocahontas gaf ook acte de présence
0578-4140152-Senator_Elizabeth_Warren_in_a_pink_scarf_arrives_at_the_Capitol_-a-23_1484937580356.jpg

Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)

Het heeft grotendeels te maken met een beweging welke al jaren gaande is en steeds groter wordt met Trump als een van de recente hoogtepunten van die beweging. Als Trump, als Wilders, als een .. vul maar in; het voor elkaar krijgen dat de gevestigde orde o.a. standpunten overnemen (al is het maar gedeeltelijk) dan zorgt dat voor de nodige balans. Politieke correctheid is de nagel aan de doodskist van de 'democratie'. Wat grote groepen mensen zien en ervaren strookt al langer niet met het beeld dat politici in het algemeen naar voren brengen. Erger nog, als je afwijkt van dat beeld word je al snel in een bepaalde hoek gedrukt. De hoek van extreem rechts, racist etc. Zie je ook in dit topic.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.175
0000578-4141310-But_even_Tristan_s_interest_in_the_situation_eventually_waned-m-20_1484949324296.jpg

3C5502AF00000578-4141310-image-a-55_1484937283974.jpg

C00000578-4141310-CHEESE_Little_Tristan_Trump_makes_a_silly_face_at_the_camera-m-3_1484948218361.jpg

3C55019300000578-4140152-image-a-300_1484936723910.jpg

• Like
Waarderingen: mat

Wat mensen tevens aanspreekt; hij is een entrepreneur, outsider, zakenman, geen gevestigde orde, anti-immigratie, anti-jihad, niet politiek correct, niet bang om tegen schenen aan te schoppen en beslissingen te nemen. En Hillary is ook een goede reden om te stemmen op Trump.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.178
Moest er ook aan denken. :D

Deze reacties alleen al waren een stem op Trump waard.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven