Fitness Seller

Verenigde Staten

hihi

Obama 2009

peak_obama_from_wash-mon.jpg

Trump

peak-trump-from-wash-mon.jpg

iets met eerste zwarte president en inauguratie op een plek die omringt is door Democraten

Je ziet zelfs niemand daar op balkon bij het witte huis, cherry picked much :roflol:

't was een simpele speech voor simpel volk, moeilijke woorden zijn niet aan Trumpvoters besteed. daarna lekker kreeft eten en enkele scheten laten in een gouden badkuip

de rednecks diggen het

fortuin vergaard door papa die overheidsgeld achterhield en zoontje die nu zegt dat hij het voor het werkvolk gaat opnemen. hehe, je moet het maar durven

dat wordt 4 jaar dolle pret

de eersten die de prijs zullen mogen betalen zijn de Palestijntjes want schoonzoontje is jood

Laatst bewerkt:
Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)

En hoe is het daar in je groepje gelijk denkenden?

Goede bron van info :D

Laatst bewerkt:
Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)
:roflol:

:roflol::roflol::roflol:

Obama had meer dan de halve wereld achter zich, na acht jaar is het zoeken om iets te noemen dat goed heeft uitgepakt. Om maar aan te geven, voorspellen is lastig. Trump had ook de beste speechschrijvers kunnen huren en een gelikte speech kunnen afleveren waar de halve wereld mierzoet van werd maar zo is hij niet. Hij zal verbinding moeten veroorzaken door daden en dat wordt een beste klus. Zijn achterbaan heeft nu de hoop op hem, dat mag en kan hij niet verliezen. Tegelijkertijd is er een grote groep die niet op hem heeft gestemd, daar moet hij ook iets mee.
't was een simpele speech voor simpel volk, moeilijke woorden zijn niet aan Trumpvoters besteed. daarna lekker kreeft eten en enkele scheten laten in een gouden badkuip

de rednecks diggen het
De mensen die de boel kort en klein slaan, Trump administratie doodwensen, oproepen tot geweld, zich laten betalen om te protesteren, de nuance missen door gelijk over 3e wereldoorlog te beginnen want kernwapens etc die zijn gelukkig wel heel verschillig.

Hier wat cijfers:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er stemde ten opzichte van vorige verkiezingen meer hoogopgeleide kiezers Republikeins. Het aantal jongeren dat op Trump heeft gestemd is uiteindelijk aanzienlijk gestegen tegen verwachtingen in van de polls.

Behind Trump’s victory: Divisions by race, gender, education

Obama had meer dan de halve wereld achter zich, na acht jaar

De mensen die de boel kort en klein slaan
, Trump administratie doodwensen, oproepen tot geweld, zich laten betalen om te protesteren, de nuance missen door gelijk over 3e wereldoorlog te beginnen want kernwapens etc die zijn gelukkig wel heel verschillig.

Hier wat cijfers:

Er stemde ten opzichte van vorige verkiezingen meer hoogopgeleide kiezers Republikeins. Het aantal jongeren dat op Trump heeft gestemd is uiteindelijk aanzienlijk gestegen tegen verwachtingen in van de polls.

Behind Trump’s victory: Divisions by race, gender, education

Niet te vergeten Trump supporter belagen met een troep (want alleen durven ze niet) om ze vervolgens wat klappen te geven en hun auto's te vernielen met een bende terwijl ze in hun wagen zaten. Dit gebeurde zelfs voor de verkiezingen.

Het zou eens andersom moeten zijn mocht Hillary gewonnen hebben en Trump supporters deden wat er nu gebeurd.

Zielige mensen die in een democratie anderen belagen fysiek geweld aandoen (altijd in groep) en met de dood bedreigen omdat ze op iemand anders stemmen.

kijk eens ,in het AD een Trumpiaanse reactie :

"Misschien was het ook wel een idee geweest om tegen gezonde mensen, die in de bijstand lopen, te zeggen "daar kan je gaan werken en volgende week houd je bijstand op".

Interviewer LINDA., Volkskrant magazine. En tafeldame DWDD.
Natuurlijk verkeerd begrepen en gelijk weer verwijderd.

triest en ziek teringwijf , als een rechtse rakker zoiets had geplaatst bij Obama was meteen het arrestatieteam binnengestormd

Bijna een jaar oud, zo rollen ze.

Laatst bewerkt:
Vind het wel vreemd dat oproepen tot het vermoorden van iemand kan. Door bepaalde mensen/ groeperingen toch.

Blm supporters en trump tegenstanders oa.(dood aan de politie dood ,dood aan de blanken aan Trump enz. scanderen op straat)Maar als andere mensen dit zouden doen dan zullen er gevolgen zijn. En terecht natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.198
Vrijheid van meningsuiting. Niet zo zeiken, Johny.

The West is The Best.

En dat mag gezegd worden tegen culturen die hier niks aan en/ of onvoldoende willen bijdragen.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven