- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de eersten die de prijs zullen mogen betalen zijn de Palestijntjes want schoonzoontje is jood

Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)

fortuin vergaard door papa die overheidsgeld achterhield en zoontje die nu zegt dat hij het voor het werkvolk gaat opnemen. hehe, je moet het maar durven
Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)

Waren dat ook oplichters?
De mensen die de boel kort en klein slaan, Trump administratie doodwensen, oproepen tot geweld, zich laten betalen om te protesteren, de nuance missen door gelijk over 3e wereldoorlog te beginnen want kernwapens etc die zijn gelukkig wel heel verschillig.'t was een simpele speech voor simpel volk, moeilijke woorden zijn niet aan Trumpvoters besteed. daarna lekker kreeft eten en enkele scheten laten in een gouden badkuip
de rednecks diggen het
Best thing you'll see today. Just trust me on this one.
Obama had meer dan de halve wereld achter zich, na acht jaar
De mensen die de boel kort en klein slaan, Trump administratie doodwensen, oproepen tot geweld, zich laten betalen om te protesteren, de nuance missen door gelijk over 3e wereldoorlog te beginnen want kernwapens etc die zijn gelukkig wel heel verschillig.
Hier wat cijfers:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Er stemde ten opzichte van vorige verkiezingen meer hoogopgeleide kiezers Republikeins. Het aantal jongeren dat op Trump heeft gestemd is uiteindelijk aanzienlijk gestegen tegen verwachtingen in van de polls.
Behind Trump’s victory: Divisions by race, gender, education
Interviewer LINDA., Volkskrant magazine. En tafeldame DWDD.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Natuurlijk verkeerd begrepen en gelijk weer verwijderd.