MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Dit zal Angelina niet leuk vinden.

Wederom te koop lopen met eigen domheid. Erg pijnlijk. Twitter is het social media kanaal van alle geloofwaardige journalisten in de wereld, in alle vakgebieden. Wellicht kunnen jullie de schifting niet maken. Dat is niet erg. Die mensen hebben we ook nodig.
Verzin je dat nou zelf, of heb je dat ergens gelezen op social media?

Zeker. Dat maakt het mislukken van de democratie ook een feit. Mensen met een IQ van onder de 90, die mogen stemmen en blind achter de populistische politicus aan lopen.
In jouw utopische samenleving mogen alleen übermenschen met blond haar en een iq van 130+ natuurlijk stemmen.

Hmm.. waar heb ik dit soort ideeën eerder gehoord.

Laatst bewerkt:
In jouw utopische samenleving mogen alleen übermenschen met blond haar en een iq van 130+ natuurlijk alleen stemmen.
Hoewel ik het eens ben met je standpunt moet je toch eens leren dat je jezelf met een Godwin gewoon direct buiten spel zet..

Hoewel ik het eens ben met je standpunt moet je toch eens leren dat je jezelf met een Godwin gewoon direct buiten spel zet..
I know, I know.

M'n punt is meer dat het nogal ironisch is dat de 'liberalen' onder ons steeds met zulke fascistische ideeën komen. De Godwin was ook niet echt serieus bedoelt ;).

Trumps oproep tot eenheid straalt zelfs door tot op dbb!

In jouw utopische samenleving mogen alleen übermenschen met blond haar en een iq van 130+ natuurlijk alleen stemmen.

Dit is dus een typisch voorbeeld. Je bent niet eens in staat om een juiste conclusie uit mijn verhaal van vijf regels te trekken. Je bent in feite gewoon geestelijk gehandicapt. En dat mag dan een stem hebben in het beleid van ons land. Zelfs jij zou moeten snappen dat dat complete waanzin is. Nogmaals de bevestiging, dat het concept van een democratie, zoals wij die kennen, gefaald heeft.

Dit is dus een typisch voorbeeld. Je bent niet eens in staat om een juiste conclusie uit mijn verhaal van vijf regels te trekken. Je bent in feite gewoon geestelijk gehandicapt. En dat mag dan een stem hebben in het beleid van ons land. Zelfs jij zou moeten snappen dat dat complete waanzin is. Nogmaals de bevestiging, dat het concept van een democratie, zoals wij die kennen, gefaald heeft.

Moet echt een ware kwelling zijn voor u om in een failed democracy en omringd door idioten die in de meerderheid zijn te leven.

:D

Nou nou, het zit je wel diep hè?

:roflol:

@Tractortje Maar ff serieus, hoe voelt dat nou om als super intelligent wezen dagelijks door het leven te gaan terwijl je overal op straat omringd wordt door primitieve levensvormen? Het lijkt mij echt een kwelling.

Mensen zoals @Tractortje zijn de reden dat ik de verkiezing van Trump erg positief vind. Prachtig om die kwaadheid bij dat soort mensen te zien. Trump gaat waarschijnlijk niet veel bereiken, maar dat is ook helemaal niet belangrijk. Het wordt vier jaar lang lachen om boze gekkies.

Mensen zoals @Tractortje zijn de reden dat ik de verkiezing van Trump erg positief vind. Prachtig om die kwaadheid bij dat soort mensen te zien. Trump gaat waarschijnlijk niet veel bereiken, maar dat is ook helemaal niet belangrijk. Het wordt vier jaar lang lachen om boze gekkies.

Daarvoor alleen al zou je op Trump stemmen ;)

De trump aanhangers hier zie ik ook vrijwel uitsluitend vanuit de hoogte reageren en redeneren, het is een mens eigen om zich beter te voelen dan zijn medemens

Geen zin om het hele topic te lezen. Volgens mij wel veel Trump voorstanders hier. Ik heb me nogal omringd met mensen die, min of meer, dezelfde denkwijzen als ik er op na houden. Dat is absoluut niet pro Trump. Als ik op social media zoek, kom ik weinig argumenten tegen, die in het voordeel van Trump spreken. Ook niet van Republikeinen. Wat zijn inhoudelijke argumenten die de verkiezing (en het gedrag) van Trump rechtvaardigen? (linkjes/artikelen mogen ook)

- Trump is een stem tegen de groeiende groep belerend sprekende sjw's die steeds overheersender lijkt te worden;
- sjw staat voor al het gemekker over white privilage, feminisme, blm, de bizarre manier waarop in het westen de blanke man als schuldige voor zo'n beetje alles wordt geacht;
- de gemiddelde sjw kan niet vaak rationeel denken, is hypocriet en doet uit de hoogte, zegt mensen te willen binden maar is continu bezig anders denkenden weg te zetten als dom, rasistisch, etc;
- Trump heeft zich verder op een geniale wijze door de primaries heen geknalt en op een toch wel doordachte wijze het politieke spel perfect gespeeld;
- niemand lijkt dat in te zien en de meeste denken alleen dat hij dom schreeuwt, terwijl hij een voorop gezet perfect plan uitwerkt;
- dat alleen is voor mij reden om een bepaalde vorm van respect voor de man te hebben;
- iedereen zet hem weg als dom, maar ze snappen niet wat zijn strategie is, wat weer aangeeft dat de mensen die zichzelf zo slim vinden toch niet helemaal snappen wat er speelt;
- de social media die jij noemt wordt overheerst door liberals (facebook, twitter, etc);
- ze komen van linkse universiteiten en hebben erg veel moeite objectief te zijn;
- dat is niet gek want journalist zijn wil niet zeggen dat je nou zo een bijster slimme persoon bent, het is geen rocket science;
- dus niemand zit meer echt te wachten op de mening van journalisten, de sfeer op social media, etc;
- het feit dat als je zegt dat je Trump goed vind je door iedereen belachelijk wordt gemaakt terwijl je facebook timeline vol staat met anti-Trump propaganda is reden genoeg;
- mijn vijand's vijand is mijn vriend principe;
- verder is daarbij natuurlijk Hilary uitermate trieste tegenpartij dus het 'niet Hilary' principe gaat ook op;
- het heel fijn is om al die mensen die zo lang de spot drijven met alles wat niet hen is nu te zien verdrinken in verdriet en zo een beetje ieder niveau van verwerking van een tegenslag te zien doormaken;
- het nu leedvermaak is en toch wel stukje voldoening om de tranen te zien vloeien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.260
Kalm jongens, ik weet dat we gewoon allemaal Vidal missen. :(

Terug
Naar boven