XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.261
Weiner zal gewoon protective custody krijgen zo lijkt me.

giphy.gif

Ik kan zijn zooi nooit lezen. Kan die vent geen volzinnen maken?

Je weet dat twitter beperkt is tot 140 tekens eh? Even wat minder VK lezen, dat wollige taalgebruik zorgt nog voor een leesbril man!

Hij schrijft een excuusverhaal over dat er binnenkort 52 die nodig zijn om iets te veranderen te laat komen omdat er dan 60 stemmen nodig zijn (vrijdag).

Je weet dat twitter beperkt is tot 140 tekens eh? Even wat minder VK lezen, dat wollige taalgebruik zorgt nog voor een leesbril man!

Hij schrijft een excuusverhaal over dat er binnenkort 52 die nodig zijn om iets te veranderen te laat komen omdat er dan 60 stemmen nodig zijn (vrijdag).
Ik kan zijn speeches ook nauwelijks volgen, omdat hij met veel woorden weinig zegt en wat hij zegt een onsamenhangend geheel is. Obama kon toch een stuk beter speechen.

Ik kan zijn speeches ook nauwelijks volgen, omdat hij met veel woorden weinig zegt en wat hij zegt een onsamenhangend geheel is. Obama kon toch een stuk beter speechen.
Obama heeft talenten en dat is er zeker eentje. Heb wel de indruk dat er minder gesleuteld wordt aan de speeches van Trump en/of dat hij ze grotendeels zelf aanpast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.269
InB4 Godwin

• Like
Waarderingen: mat

Laatst bewerkt:

"I don't think a lot of people was educated"- LeBrain James.

supporter of genocide, constant killings :roflol:

FOR THE LOVE OF GOD GET THIS PATRIOT A BRICK! THAT'S 78653 BRICKS HANDED OUT!

Laatst bewerkt:

Vrouw wordt meegezogen in smerig links spelletje en ontwaakt. Honest stuf.

Even serieus boys, kunnen jullie hier nou echt nog om lachen?

Zeg maar alle Trump haters, zitten jullie nou echt te schaterlachen achter die late night shows met al die goedzakken die grapjes over Trump maken?

Zeg maar, de anti-Trump hype die dan leeft onder een bepaalde slag volk, en dan die retoriek er om heen, daar wil je toch ook weer niet bij horen?

Ok dat je niet in de Trump train stap, dat is je keuze en is te begrijpen. Maar je moet toch ook wel beetje lauwe pis krijgen van dat volk wat iedere dag weer wat te mekkeren heeft over Trump? Die echte actieve links mensen? Dat type mens waarvan je op facebook al lang geen notifications meer krijgt omdat ze alles van Clowntje Klaver liken.

Terug
Naar boven