Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weiner zal gewoon protective custody krijgen zo lijkt me.

Ik kan zijn speeches ook nauwelijks volgen, omdat hij met veel woorden weinig zegt en wat hij zegt een onsamenhangend geheel is. Obama kon toch een stuk beter speechen.Je weet dat twitter beperkt is tot 140 tekens eh? Even wat minder VK lezen, dat wollige taalgebruik zorgt nog voor een leesbril man!
Hij schrijft een excuusverhaal over dat er binnenkort 52 die nodig zijn om iets te veranderen te laat komen omdat er dan 60 stemmen nodig zijn (vrijdag).
Obama heeft talenten en dat is er zeker eentje. Heb wel de indruk dat er minder gesleuteld wordt aan de speeches van Trump en/of dat hij ze grotendeels zelf aanpast.Ik kan zijn speeches ook nauwelijks volgen, omdat hij met veel woorden weinig zegt en wat hij zegt een onsamenhangend geheel is. Obama kon toch een stuk beter speechen.
Ik kan zijn speeches ook nauwelijks volgen, omdat hij met veel woorden weinig zegt en wat hij zegt een onsamenhangend geheel is. Obama kon toch een stuk beter speechen.
Geeft niks hoor.

"I don't think a lot of people was educated"- LeBrain James.
supporter of genocide, constant killings
FOR THE LOVE OF GOD GET THIS PATRIOT A BRICK! THAT'S 78653 BRICKS HANDED OUT!
?