AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

"I don't think a lot of people was educated"- LeBrain James.

supporter of genocide, constant killings :roflol:

FOR THE LOVE OF GOD GET THIS PATRIOT A BRICK! THAT'S 78653 BRICKS HANDED OUT!

Welke gast laat zich bestelen door een unisex dwerg? Whaha, fail.

Even serieus boys, kunnen jullie hier nou echt nog om lachen?

Zeg maar alle Trump haters, zitten jullie nou echt te schaterlachen achter die late night shows met al die goedzakken die grapjes over Trump maken?

Zeg maar, de anti-Trump hype die dan leeft onder een bepaalde slag volk, en dan die retoriek er om heen, daar wil je toch ook weer niet bij horen?

Ok dat je niet in de Trump train stap, dat is je keuze en is te begrijpen. Maar je moet toch ook wel beetje lauwe pis krijgen van dat volk wat iedere dag weer wat te mekkeren heeft over Trump? Die echte actieve links mensen? Dat type mens waarvan je op facebook al lang geen notifications meer krijgt omdat ze alles van Clowntje Klaver liken.
Hou wel van de stijl van Trevor Noah en Seth Meyers. Geregeld terechte kritiek met een hoop flauwe grappen er rond. Die shows gaan ook over veel meer dan enkel Trump. Als hij de idioot uithangt, kan je er natuurlijk wel zeker van zijn dat hij de revue passeert. Aan Stephen Colbert en John Oliver heb ik persoonlijk echt een bloedhekel.

Heb voor de rest dezelfde bedenkingen over de rechtse circle jerk die dbb kan zijn.

Hou wel van de stijl van Trevor Noah en Seth Meyers. Geregeld terechte kritiek met een hoop flauwe grappen er rond. Die shows gaan ook over veel meer dan enkel Trump. Als hij de idioot uithangt, kan je er natuurlijk wel zeker van zijn dat hij de revue passeert. Aan Stephen Colbert en John Oliver heb ik persoonlijk echt een bloedhekel.

Heb voor de rest dezelfde bedenkingen over de rechtse circle jerk die dbb kan zijn.
Trevor vind ik wel een irritant mannetje die vaak niet goed onderbouwd en maar conclusies trekt. Dat staat natuurlijk wel in schril contrast met die rechtse meuk wat een en al fake news en onzin is.

xw4Fr2Ym.jpg

Deze uitspraak is zo fout op zoveel punten. Well done Mike. Well done.

:roflol:

Sowieso, approval schmapproval.

Barack Obama schreef z'n teksten ook niet zelf, dat deed Jon Favreau voor hem en Trevor Noah heeft idd al grappigere zaken omtrent Trump gebracht. ik kan wel beamen dat als je teveel op iemand zijn kap zit zoals in dit geval op Trump, het op de lange duur een beetje afgezaagd begint te worden. als alles wat hij zegt wordt opgeblazen lijkt het meer op een heksenjacht dan dat het nog entertainend is. langs de andere kant heeft hij er met z'n taalgebruik ook zelf wat om gevraagd, je oogst wat je zaait en dan moet je maar tonen dat je een olifantenvel hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.297
ik kan wel beamen dat als je teveel op iemand zijn kap zit zoals in dit geval op Trump, het op de lange duur een beetje afgezaagd begint te worden. als alles wat hij zegt wordt opgeblazen lijkt het meer op een heksenjacht dan dat het nog entertainend is.

Het heeft ook alleen maar een averechts effect. Vreemd dat sommige media dit nog steeds niet door hebben.

Terug
Naar boven