- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True. Daarom moet men ook niet de fout maken het te gaan vergelijken met Europa. Het is daar een cultuur ding. Tegelijkertijd zorgt die cultuur ervoor dat sporters op een voetstuk worden geplaatst en er veel gedaan wordt voor sporters in het algemeen.Wel een ietwat vreemde gewoon om voor elke sportwedstrijd het volkslied te draaien. Althans, dat kunnen wij ons niet voorstellen.
Wat mij betreft mag sport wel religie- en politiek neutraal worden. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op die idoot Neymar met een 100% Jesus bandana. Maar helaas pindabaas valt het niet aan banden te leggen.
Wel een ietwat vreemde gewoonte om voor elke sportwedstrijd het volkslied te draaien. Althans, dat kunnen wij ons niet voorstellen.
Hou wel van de stijl van Trevor Noah en Seth Meyers. Geregeld terechte kritiek met een hoop flauwe grappen er rond. Die shows gaan ook over veel meer dan enkel Trump. Als hij de idioot uithangt, kan je er natuurlijk wel zeker van zijn dat hij de revue passeert. Aan Stephen Colbert en John Oliver heb ik persoonlijk echt een bloedhekel.
Heb voor de rest dezelfde bedenkingen over de rechtse circle jerk die dbb kan zijn.

Amerika is ook het enige land ter wereld die een eigen binnenlandse honkbal competitie de 'world series' noemtWel een ietwat vreemde gewoonte om voor elke sportwedstrijd het volkslied te draaien. Althans, dat kunnen wij ons niet voorstellen.