MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.302
Wel een ietwat vreemde gewoonte om voor elke sportwedstrijd het volkslied te draaien. Althans, dat kunnen wij ons niet voorstellen.

Laatst bewerkt:
Wel een ietwat vreemde gewoon om voor elke sportwedstrijd het volkslied te draaien. Althans, dat kunnen wij ons niet voorstellen.
True. Daarom moet men ook niet de fout maken het te gaan vergelijken met Europa. Het is daar een cultuur ding. Tegelijkertijd zorgt die cultuur ervoor dat sporters op een voetstuk worden geplaatst en er veel gedaan wordt voor sporters in het algemeen.

• #6.304
Wat mij betreft mag sport wel religie- en politiek neutraal worden. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op die idoot Neymar met een 100% Jesus bandana. Maar helaas pindabaas valt het niet aan banden te leggen.

Wat mij betreft mag sport wel religie- en politiek neutraal worden. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op die idoot Neymar met een 100% Jesus bandana. Maar helaas pindabaas valt het niet aan banden te leggen.

Beetje patriotisme mag wel vind ik.

• #6.307
Dat zijn interlands, vriend. :)

De fop-Italiaan doet niet mee.

Laatst bewerkt:
  • #6.308

lkAXINll.jpg

Savage :roflol:

Makes sense

Ik snap niet helemaal waarom die top teams uberhaupt met zulke figuren werken. Er zijn er vast genoeg uit de college league die net zo goed spelen en wel gewoon normaal kunnen doen.

In elk ander geval maak je met een record of met zulk soort imago bij geen enkele werkgever in de VS kans.

These have started to pop up.
jjXHC6rl.jpg

Hou wel van de stijl van Trevor Noah en Seth Meyers. Geregeld terechte kritiek met een hoop flauwe grappen er rond. Die shows gaan ook over veel meer dan enkel Trump. Als hij de idioot uithangt, kan je er natuurlijk wel zeker van zijn dat hij de revue passeert. Aan Stephen Colbert en John Oliver heb ik persoonlijk echt een bloedhekel.

Heb voor de rest dezelfde bedenkingen over de rechtse circle jerk die dbb kan zijn.
:roflol:

----------

----

Laatst bewerkt:
Goede marketing voor de wapen sales aan JPN, SK.

Waar hebben clinton, bush en obama precies op gefaald als het aan komt op NKO? Een directe confrontatie lijkt mij bijzonder onwenselijk voor alle betrokken partijen

Terug
Naar boven