Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Het is dat het vandaag Onzes Heeren Hemelvaart is, anders zou je denken dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen, een poging tot een genuanceerde repo over iets dat met Trump te maken heeft bij de Natieloze Propaganda Organisatie:
 
Trump hoeft echt alleen achterover te leunen en te wachten tot Biden zich zelf kansloos maakt, als tie 't al niet is.. Democraten willen de lockdown doorzetten en stemmen via email mogelijk maken zodat ze 't weer naar hun hand kunnen zetten...
 
It's funny, 'cause that's what happend last time.

Duiding voor ThaWasteland en anderen die het wellicht nog niet hebben meegekregen:
Ik heb laatst gehoord dat als iedereen altijd in de USA zou gaan stemmen dat de republikeinen dan nooit meer zullen winnen.
 
Ik heb laatst gehoord dat als iedereen altijd in de USA zou gaan stemmen dat de republikeinen dan nooit meer zullen winnen.
Niet ondenkbaar, de grootste groep zijn de niet-stemmers.

Maar als die wel zouden gaan stemmen, dan zou het lonen je plannen aan te passen.

Zie repo 1Vandaag, who cares hoeveel mensen dood gaan in NY, voor de verkiezingen dan, die staat gaat niet anders stemmen dan Democratisch.
 
Laatst bewerkt:
Het is alleen een crime om daar te mogen stemmen, althans dat is wat een Amerikaanse collega mij verteld heeft. Het is niet zoals hier gewoon even naar het stembureau gaan. Je moet je sowieso registreren en laat dat nu net in het voordeel van de blanke elite zijn.
 
Het is alleen een crime om daar te mogen stemmen, althans dat is wat een Amerikaanse collega mij verteld heeft. Het is niet zoals hier gewoon even naar het stembureau gaan. Je moet je sowieso registreren en laat dat nu net in het voordeel van de blanke elite zijn.
Ja en nee, daar schijnt ook nogal wel eens wat Blanke liberal vooroordelen bij te zitten. In tegenstelling tot wat blanke progressive college studenten dachten (discriminatie van de lage verwachtingen) wisten zwarte Amerikanen best waar de dichstbijzijnde DMV was.

Wat ik wel eens vernomen heb is als je je registreert dat je dan ook voor jury duty in aanmerking komt, daar moet je maar zin in hebben en je kunnen veroorloven, maar ik weet niet of dat overal in iedere staat zo is.
 
Blijkt da tje daar mag stemmen als illegaal, dus zo hebben de democraten jarenlang kunnen winnen, stemmen ronselen, verzinnen etc... Toen de regering dichting onder Trump en terug open en ze 't personeel gingen oproepen, bleek er 15000 man alleen op papier te bestaan...
 
Blijkt da tje daar mag stemmen als illegaal, dus zo hebben de democraten jarenlang kunnen winnen, stemmen ronselen, verzinnen etc... Toen de regering dichting onder Trump en terug open en ze 't personeel gingen oproepen, bleek er 15000 man alleen op papier te bestaan...
Je mag er ook werken en belasting betalen als illegaal en aangezien de USA gebaseerd zijn op "no taxation without representation, mag dat omgekeerd dan ook wel.

Ernstiger is Michigan waar momenteel 3 schandalen lopen, waarvan 1 met fraude met stemmen (door Democraten, uiteraard), maar men drukker is met Trump die geen mondkapje droeg.

En natuurlijk het Jerrymandering van beide partijen.
 
Kan ook willekeurig onder alle volwassen burgers (zonder felony en geen active duty militairen, brandweer, enz) gekozen worden. En daar moet je inderdaad zin in hebben want het is strafbaar om zonder geldige verklaring niet op te komen dagen. De nodige vrije dagen worden wel vergoed, meestal zelfs door de werkgever en anders door de staat.
 
Back
Naar boven