XXL Nutrition

Verenigde Staten

Of:
Cuomo veroordeelt Trump dat hij een zwaar handhavingsmiddel inzet voor een fotomoment.

Cuomo dreigt een zwaar handhavingsmiddel in te zetten tegen zware wanordelijkheden.

Zo kan het ook.

Ik ben niet echt een fan van de Verpleeghuis Vuller en zijn Corono Kelder broer, maar hier zou je hem eerder moeten complimenteren dat hij niet het leger weigert in te zetten omdat Trump zegt dat het moet.
Cuomo complimenteren? Voor de chaos die hij totaal niet onder controle heeft door democrat wanbeleid? Zijn corona aanpak verliep ook al zo soepeltjes.

Maar los van dat, de eerste zin in dat bericht van Cuomo staat los van het fotomoment.

Trump dat hij een zwaar handhavingsmiddel inzet
Die guard, park police, en secret service zijn daar altijd, that's why you don't f**k around near the white house. Guard dacht ik tenminste, maar dacht dat big T die sowieso ook al aan het begin van de riots los had gelaten in washington?

^ Vraagt wat na en laat overheids bronnen een andere indruk maken dan dat Trump plots bedacht om die peacefull protestors te terroriseren. Waarschuwingen erbij misschien niet gehoord ken gebeuren maar niks aan de hand als ik het zo zie. Noemt ook een curfew en andere artikelen van jeweetwelwie titelen nu dat peacefull protests defied curfew for hours! Toch niet helemaal de grond in geslagen dus.

Ik had zelf al eerder een filmpje gezien van vlak voor deze volgende waarin wat jeugd over het hek geklommen was en die linie van agenten toen vanaf het veld naar voren naar het hek kwam.

Deeper reporting reveals that protesters did begin to get arrested, throwing water bottles, rocks and other projectiles at the oncoming police.

“As many of the protesters became more combative, continued to throw projectiles, and attempted to grab officers’ weapons, officers then employed the use of smoke canisters and pepper balls.” Monahan’s statement also described “caches of glass bottles, baseball bats and metal poles hidden along the street.”

Peaceful protest?

Deeper reporting reveals that protesters did begin to get arrested, throwing water bottles, rocks and other projectiles at the oncoming police.

“As many of the protesters became more combative, continued to throw projectiles, and attempted to grab officers’ weapons, officers then employed the use of smoke canisters and pepper balls.” Monahan’s statement also described “caches of glass bottles, baseball bats and metal poles hidden along the street.”

Peaceful protest?
Van die wapens grijpen had ik nog gemist joh. Zal wel na dat bij het hek zijn geweest, na het ontruimen/wegdrijven ingezet was. Daarvoor leek wel prima peaceful.

Cuomo complimenteren? Voor de chaos die hij totaal niet onder controle heeft door democrat wanbeleid? Zijn corona aanpak verliep ook al zo soepeltjes.

Maar los van dat, de eerste zin in dat bericht van Cuomo staat los van het fotomoment.
Wat mij betreft is de eerste zin een feitelijke mededeling en gaat het shameful over de tweede.

Die guard, park police, en secret service zijn daar altijd, that's why you don't f**k around near the white house. Guard dacht ik tenminste, maar dacht dat big T die sowieso ook al aan het begin van de riots los had gelaten in washington?
Mijn klacht blijft dat je op die manier iets laat schoonvegen voor:
1. een splitscreen tijdens je speech;
2. een fotomomentje doen.

Peaceful protest?
Je citeert erg selectief, volgens mij staan er nog een heleboel vragen open.

Je kan je ook afvragen waarom dat plein een kwartier voor de avondklok moest worden schoongeveegd, waarom niet de avondklok afwachten en dan de perimeter oprekken.

Mijn klacht blijft dat je op die manier iets laat schoonvegen voor:
1. een splitscreen tijdens je speech;
2. een fotomomentje doen.
Volgens het artikel zijn er mogelijk redenen dat het niet speciaal daarvoor was.

Je kan je ook afvragen waarom dat plein een kwartier voor de avondklok moest worden schoongeveegd, waarom niet de avondklok afwachten en dan de perimeter oprekken.
Kan natuurlijk elk moment gedaan worden indien nodig. Ik denk zelf aan de paar jonkies die over het hek klommen, dat de linie daarvoor naar voren kwam en gezien de tijd (en volgens het artikel gezien de planning om perimeter te verzetten) gelijk hup.

Moet je bij een avondklok trouwens niet om die tijd allang weg zijn? Dus eerder vertrekken.. of je moet kunnen teleporteren.

Gun die oude man nou dat momentje buiten na al die dagen schuilen in z'n bunker

Hoe komen ze er eigenlijk bij dat ie in de bunker zit?

Hij hoeft zich nergens zorgen om te maken in het witte huis. Al klimmen 1000 man over het hek, niemand gaat het huis halen. Het enige dat je dan hebt zijn een heleboel bodybags.

Hoe komen ze er eigenlijk bij dat ie in de bunker zit?

Hij hoeft zich nergens zorgen om te maken in het witte huis. Al klimmen 1000 man over het hek, niemand gaat het huis halen. Het enige dat je dan hebt zijn een heleboel bodybags.

The Guardian, zegt genoeg. Kan niet eens het hele artikel lezen, dus hoe komen ze aan de informatie? Wat is hun bron?

Maar los van dat, jullie weten toch wel dat Trump niet veel te zeggen heeft over zijn eigen veiligheid? De Secret Service is daar verantwoordelijk voor. Die maken de beslissingen om hem te verplaatsen indien ze dat nodig vinden.

Maar zeggen dat Trump vluchtte met zijn staart tussen zijn benen is natuurlijk veel sensationeler en volgt het narratief.

The Guardian, zegt genoeg. Kan niet eens het hele artikel lezen, dus hoe komen ze aan de informatie? Wat is hun bron?

Maar los van dat, jullie weten toch wel dat Trump niet veel te zeggen heeft over zijn eigen veiligheid? De Secret Service is daar verantwoordelijk voor. Die maken de beslissingen om hem te verplaatsen indien ze dat nodig vinden.

Maar zeggen dat Trump vluchtte met zijn staart tussen zijn benen is natuurlijk veel sensationeler en volgt het narratief.
Open dan een incognito tabblad...

Komt van deze krant

Wat een p*ssy is het ook, geen echte held zoals Biden! Ik denk dat Biden door deze actie 2020 in de pocket heeft. Trump heeft nu al paar keer laten zien geen sterke leider te zijn vooral in crisis situaties. Ik heb nu al zin in de verkiezingen van november.

Not the man we deserve but who we need

geen echte held zoals Biden!
:roflol:
Ik denk dat Biden door deze actie 2020 in de pocket heeft.
:haha: ".... you ain't black!"
Trump heeft nu al paar keer laten zien geen sterke leider te zijn vooral in crisis situaties.
Trump-stemmers zijn Law & Order-stemmers, hoe groter de chaos, hoe harder er moet worden ingegrepen.

Het zou kunnen dat de rellen de aandacht voldoende afleiden van zijn Corona-aanpak. Deze strijd is nog lang niet gestreden.
Ik heb nu al zin in de verkiezingen van november.
:clap: Ik ook, gezellig!

Ik denk dat Biden door deze actie 2020 in de pocket heeft.

Ja man, in the pocket. Trump maakt geen schijn van kans.
Goodfellas-Hilarious-laugh.jpg

Trump-stemmers zijn Law & Order-stemmers, hoe groter de chaos, hoe harder er moet worden ingegrepen.

Het zou kunnen dat de rellen de aandacht voldoende afleiden van zijn Corona-aanpak. Deze strijd is nog lang niet gestreden.
Precies.

Hoe meer ze slopen met deze protests, des te meer stemmen dit juist op gaat leveren voor Trump. Met name wanneer democrat governours en burgemeesters niet of zwak optreden en Trump de puinhoop opruimt. Amerikanen houden van een president die orde op zaken kan stellen en die niet bang is om hard in te grijpen wanneer dat nodig is.

Natuurlijk schreeuwen de kranten en media moord en brand, maar het merendeel van de Amerikanen ziet niets lievers dan de politie die met de lange lat over die protesters heengaat.

Weak president is weak.
Screenshot_20200603-192220~2.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven