Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hij heeft zeker een bepaalde menig die je er duidelijk doorheen hoort. Als je zelf kritisch genoeg bent kan je dat wel filteren en is het niet zo storend. Het is iig interessant om te kijken en hij gaat bij bijzondere figuren op bezoek.Beetje objectieve serie? Mouthaan kennende stak hij nou niet echt onder stoelen of banken dat hij niet bepaald fan is van orange man
Mouthaan is zelden niet storend.Ja hij heeft zeker een bepaalde menig die je er duidelijk doorheen hoort. Als je zelf kritisch genoeg bent kan je dat wel filteren en is het niet zo storend. Het is iig interessant om te kijken en hij gaat bij bijzondere figuren op bezoek.
Komt zeker omdat hij homo is he!1!!11 je discrimineert!!1!1!
Heb je daar een betaalde account voor nodig?Er zit wel een RTL sausje overheen, maar dat mag de pret niet drukken. Goede docu!Home
www.videoland.com
14 dagen gratis, daarna €5. Heb je die bonus van je meteen een goed doel gegeven.
Daarvoor kijk ik te weinig tv, heb onlangs een Netflix-abo en heb nog veel in te halen.14 dagen gratis, daarna €5. Heb je die bonus van je meteen een goed doel gegeven.
fl**ker toch op met je LMbti+alfabet!Komt zeker omdat hij homo is he!1!!11 je discrimineert!!1!1!
Overigens schijnt dat clubje waar ACB lid van is iig niet zo'n voorstander van het homohuwelijk te zijn. In ieder geval zal de term huwelijk daarvoor problematisch zijn, zoals Jacob Rees-Mogg al eens heel eloquent heeft uitgelegd.Komt zeker omdat hij homo is he!1!!11 je discrimineert!!1!1!
Dan moet je ze is een goed geschiedenis boek laten lezen, dan is het allemaal een stuk minder verwarrendIk had vandaag een teams meeting met Amerikaanse collega’s. Die wisten het ook allemaal niet meer. Grappig genoeg zowel Democraten als Republikeinen. Het zijn verwarrende tijden.

What do ya know:Overigens schijnt dat clubje waar ACB lid van is iig niet zo'n voorstander van het homohuwelijk te zijn. In ieder geval zal de term huwelijk daarvoor problematisch zijn, zoals Jacob Rees-Mogg al eens heel eloquent heeft uitgelegd.
Dat wordt nog wat in de Senaat.
Amy Coney Barett is als "heir ofWASHINGTON — Justices Clarence Thomas and Samuel A. Alito Jr., who dissented from the Supreme Court’s 2015 decision establishing a constitutional right to same-sex marriage, appeared to urge the court on Monday to reconsider the ruling, which they said had invented a right with no basis in the text of the Constitution.
“By choosing to privilege a novel constitutional right over the religious liberty interests explicitly protected in the First Amendment, and by doing so undemocratically, the court has created a problem that only it can fix,” Justice Thomas wrote, in an opinion joined by Justice Alito.
Ik had vandaag een teams meeting met Amerikaanse collega’s. Die wisten het ook allemaal niet meer. Grappig genoeg zowel Democraten als Republikeinen. Het zijn verwarrende tijden.
De recente rellen en ongeregeldheden die de Dems te lang weigerden te veroordelen zijn een reden om die partij te zien als het kwaad.Dan moet je ze is een goed geschiedenis boek laten lezen, dan is het allemaal een stuk minder verwarrend![]()
Nja en de Republikeinen hebben een heleboel van de voorwaarden voor die rellen in het leven gebracht. Het is bijna stadscultuur versus platteland. En het verschil is in de usa nog veel groter dan hier.De recente rellen en ongeregeldheden die de Dems te lang weigerden te veroordelen zijn een reden om die partij te zien als het kwaad.
De gebrekkige Covid-aanpak van de regering is een reden om deze te zien als incompetent.
Hoewel je beide zou kunnen terugvoeren op de geschiedenis en hoe dat land is georganiseerd kan ik me die twijfel voorstellen.
Well boek raad je me aan? En waarom?Dan moet je ze is een goed geschiedenis boek laten lezen, dan is het allemaal een stuk minder verwarrend![]()
Helemaal mee eens, ik (maar vooral mijn vrouw) heb zo nu en dan contact met collega’s in de VS en een ieder die zich er over uitspreekt is niet blij met de situatie daar op dit moment. Terwijl het voorheen echt wel trotse Amerikanen waren die.Dat hele zwart witte wat ik vaak zie en lees heeft echt niets met de werkelijkheid te maken, maar vooral met mensen die wensdenken de waarheid te kennen.