MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.721
1601932543855.png

Slavic Pride

Oja, en:

Leonardo Dicaprio GIF

vx7svs223vh51.jpg

Er zit wel een RTL sausje overheen, maar dat mag de pret niet drukken. Goede docu!

Beetje objectieve serie? Mouthaan kennende stak hij nou niet echt onder stoelen of banken dat hij niet bepaald fan is van orange man

Beetje objectieve serie? Mouthaan kennende stak hij nou niet echt onder stoelen of banken dat hij niet bepaald fan is van orange man
Ja hij heeft zeker een bepaalde menig die je er duidelijk doorheen hoort. Als je zelf kritisch genoeg bent kan je dat wel filteren en is het niet zo storend. Het is iig interessant om te kijken en hij gaat bij bijzondere figuren op bezoek.

Gisteren bij 1Vandaag het eerste deel uit een repo waarin ze langs de Mississippi trekken en met voor en tegenstanders spreken, verraste mij bij de NPO.

Leek ook interessant.

• Like
Waarderingen: LM
Ja hij heeft zeker een bepaalde menig die je er duidelijk doorheen hoort. Als je zelf kritisch genoeg bent kan je dat wel filteren en is het niet zo storend. Het is iig interessant om te kijken en hij gaat bij bijzondere figuren op bezoek.
Mouthaan is zelden niet storend.

Ik had vandaag een teams meeting met Amerikaanse collega’s. Die wisten het ook allemaal niet meer. Grappig genoeg zowel Democraten als Republikeinen. Het zijn verwarrende tijden.

• Heart
Waarderingen: LM
Komt zeker omdat hij homo is he!1!!11 je discrimineert!!1!1!
Overigens schijnt dat clubje waar ACB lid van is iig niet zo'n voorstander van het homohuwelijk te zijn. In ieder geval zal de term huwelijk daarvoor problematisch zijn, zoals Jacob Rees-Mogg al eens heel eloquent heeft uitgelegd.

Dat wordt nog wat in de Senaat.

Ik had vandaag een teams meeting met Amerikaanse collega’s. Die wisten het ook allemaal niet meer. Grappig genoeg zowel Democraten als Republikeinen. Het zijn verwarrende tijden.
Dan moet je ze is een goed geschiedenis boek laten lezen, dan is het allemaal een stuk minder verwarrend :(

Overigens schijnt dat clubje waar ACB lid van is iig niet zo'n voorstander van het homohuwelijk te zijn. In ieder geval zal de term huwelijk daarvoor problematisch zijn, zoals Jacob Rees-Mogg al eens heel eloquent heeft uitgelegd.

Dat wordt nog wat in de Senaat.
What do ya know:
WASHINGTON — Justices Clarence Thomas and Samuel A. Alito Jr., who dissented from the Supreme Court’s 2015 decision establishing a constitutional right to same-sex marriage, appeared to urge the court on Monday to reconsider the ruling, which they said had invented a right with no basis in the text of the Constitution.

“By choosing to privilege a novel constitutional right over the religious liberty interests explicitly protected in the First Amendment, and by doing so undemocratically, the court has created a problem that only it can fix,” Justice Thomas wrote, in an opinion joined by Justice Alito.
Amy Coney Barett is als "heir of Salazar Slytherin Antonin Scalia (BFF van RBG op persoonlijk vlak, inhoudelijk werelden apart)" nu niet zo heel erg dol op het ontdekken van progressieve wensen in de Constitutie.

EDIT: Ik moet bekennen dat het idee van Amy Coney Barett als een soort Vrouwe Justitia, een basiliek berijdend, met blinddoek, zwaard en weegschalen, door de deuren van SCOTUS glijdend en de menigte uit elkaar drijvend, dan wel versteenend toch wel een prettig beeld is.

Laatst bewerkt:

Dan moet je ze is een goed geschiedenis boek laten lezen, dan is het allemaal een stuk minder verwarrend :(
De recente rellen en ongeregeldheden die de Dems te lang weigerden te veroordelen zijn een reden om die partij te zien als het kwaad.

De gebrekkige Covid-aanpak van de regering is een reden om deze te zien als incompetent.

Hoewel je beide zou kunnen terugvoeren op de geschiedenis en hoe dat land is georganiseerd kan ik me die twijfel voorstellen.

De recente rellen en ongeregeldheden die de Dems te lang weigerden te veroordelen zijn een reden om die partij te zien als het kwaad.

De gebrekkige Covid-aanpak van de regering is een reden om deze te zien als incompetent.

Hoewel je beide zou kunnen terugvoeren op de geschiedenis en hoe dat land is georganiseerd kan ik me die twijfel voorstellen.
Nja en de Republikeinen hebben een heleboel van de voorwaarden voor die rellen in het leven gebracht. Het is bijna stadscultuur versus platteland. En het verschil is in de usa nog veel groter dan hier.

Dat hele zwart witte wat ik vaak zie en lees heeft echt niets met de werkelijkheid te maken, maar vooral met mensen die wensdenken de waarheid te kennen.

Dat hele zwart witte wat ik vaak zie en lees heeft echt niets met de werkelijkheid te maken, maar vooral met mensen die wensdenken de waarheid te kennen.
Helemaal mee eens, ik (maar vooral mijn vrouw) heb zo nu en dan contact met collega’s in de VS en een ieder die zich er over uitspreekt is niet blij met de situatie daar op dit moment. Terwijl het voorheen echt wel trotse Amerikanen waren die.

Terug
Naar boven