AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Dat vindt de MSM ook. :thinking:
322A376C-476D-40FD-BC36-BA21DF7BF6E8.png

Spreekt ook weer boekdelen natuurlijk.

Willem Post, oud genoeg om genuanceerd te durven zijn, zei vanmorgen bij Wichten NL dat met lachen en kijken Kamela Harris wint, maar inhoudelijk Mike Pence, onverstoorbare koning, de winnaar is.

Sowieso, die stem van Harris, wat een verschrikking!

Spreekt ook weer boekdelen natuurlijk.

Het geeft mij wel hoop dat de overheids en media manipulatie nu zo aan de oppervlakte komt. En dan te bedenken dat Noam Chomsky zijn boek Manufacturing Consent zo'n 30 jaar geleden heeft geschreven

Tucker is weer lekker op dreef.

Ben niet noodzakeijk een fan van Trump of van de verlater van het Ware Geloof, Pence, maar wat zijn die Dems en hun MSM verlengstukken volkomen van het padje. Voor ons aller heil en de toekomst van de wereld moet je hopen dat het 4 more years wordt.

Analyse op Sky News:

Laatst bewerkt:
Tucker is weer lekker op dreef.

Ben niet noodzakeijk een fan van Trump of van de verlater van het Ware Geloof, Pence, maar wat zijn die Dems en hun MSM verlengstukken volkomen van het padje. Voor ons aller heil en de toekomst van de wereld moet je hopen dat het 4 more years wordt.

Idd, zeg. Zag laatst een interview of wat het dan ook was met Pelosi. Je zag de waanzin in de ogen boven het mondkapje uitkomen.

Idd, zeg. Zag laatst een interview of wat het dan ook was met Pelosi. Je zag de waanzin in de ogen boven het mondkapje uitkomen.
Enige deel van haar gezicht dat niet is platgespoten met botox, mijn vermoeden is dat de naald regelmatig iets te diep is gegaan.

:roflol:

Denk eraan dames en heren, morgen beginnen de hearings en komt ACB met een openingsstatement!

Laatst bewerkt:
ik zie eigenlijk alleen Tucker nog langskomen in het topic. Waar is Hannity?

Laatst bewerkt:
Snap de ophef niet zo, beide kanten kiezen toch rechters voor scotus die zij willen? En ze moeten toch wachten tot er weer een plaats vrij komt?

Snap de ophef niet zo, beide kanten kiezen toch rechters voor scotus die zij willen? En ze moeten toch wachten tot er weer een plaats vrij komt?
De ophef is dat nu Trump al een derde rechter mag benoemen en de verhouding 6 - 3 wordt de Dems het idee hebben er gewoon meer rechters bij te plaatsen zodra ze de kans hebben.

Dat hoeven geen goede rechters te zijn, waarschijnlijk is een JD al een discriminerende hindernis, ze moeten wel het recht op 72 genders kunnen lezen in de Constitutie en duidelijk kunnen maken tot welke onderdrukte slachtoffergroep ze horen. Als het maar geen blanke hetero christenen zijn!

En wat warn de meningen van beide partijen vier jaar geleden?

En wat warn de meningen van beide partijen vier jaar geleden?
Voor zover ik weet heeft de GOP nog niet geopperd om meer rechters te benoemen. Ook RBG was hier tegen, maar zoals Tucker al zei, blijkbaar is die dying wish minder belangrijk.

Wel heeft men toen niet vlak voor de verkiezingen hearings willen doen, maar toen waren Senaat en Witte Huis in verschillende handen.

Overigens is het grote gevaar dat SCOTUS, en daar deed darling RBG ook gewoon aan mee, vaak voor grote bedrijven en tegen mkb en burgers uitspreekt, daar zijn veel meer zaken van en meer impact dan een Christelijke banketbakker die geen taart wil maken met twee 69ende lesbo's erop.

RBG nam het ook op voor mannen die te maken hadden met discriminerende regels, bij de Dems proberen ze mensen wijs te maken dat als je man bent en helemaal indien ook blank, je nooit gediscrimineerd kan worden, je hebt immers WP.

Het gaat onder de vlag van Kritische Theorie helemaal de verkeerde kant op, dit wordt echt de hel op aarde. Kijk maar eens rond op de Twitter van Conceptual James en durf dan te zeggen dat je niet bang bent en dat het wel los zal lopen!

• Like
Waarderingen: BB_
Ik dacht dat er in 2016 ook een plek vacant was en dat er toen veel republikeinen publiekelijk opriepen om de aanstelling uit te stellen tot na de verkiezingen.

Ik bedoelde te zeggen dat ik niet weet wat er feitelijk is gebeurt (ja, ik weet dat dat vaak het geval is), ik weet alleen dat veel Republikeinse gouverneurs e.d. in allerlei media hun mening verkondigden dat het uitgesteld moest worden.

En het is nog vroeg hè na een paar hele korten nachten voor mij.

Terug
Naar boven