Dat vindt de MSM ook.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vindt de MSM ook.

Willem Post, oud genoeg om genuanceerd te durven zijn, zei vanmorgen bij Wichten NL dat met lachen en kijken Kamela Harris wint, maar inhoudelijk Mike Pence, onverstoorbare koning, de winnaar is.
Volgens mij heeft hij die voorspellingen gedaan.
Tucker is weer lekker op dreef.
Ben niet noodzakeijk een fan van Trump of van de verlater van het Ware Geloof, Pence, maar wat zijn die Dems en hun MSM verlengstukken volkomen van het padje. Voor ons aller heil en de toekomst van de wereld moet je hopen dat het 4 more years wordt.
Enige deel van haar gezicht dat niet is platgespoten met botox, mijn vermoeden is dat de naald regelmatig iets te diep is gegaan.Idd, zeg. Zag laatst een interview of wat het dan ook was met Pelosi. Je zag de waanzin in de ogen boven het mondkapje uitkomen.
Ben nooit zo'n fan van Sean geweest en zal het vermoedelijk ook niet worden.ik zie eighenlijk alleen Tucker nog langskomen in het topic. Waar is Hannity?
ik zie eigenlijk alleen Tucker nog langskomen in het topic. Waar is Hannity?
De ophef is dat nu Trump al een derde rechter mag benoemen en de verhouding 6 - 3 wordt de Dems het idee hebben er gewoon meer rechters bij te plaatsen zodra ze de kans hebben.Snap de ophef niet zo, beide kanten kiezen toch rechters voor scotus die zij willen? En ze moeten toch wachten tot er weer een plaats vrij komt?
Voor zover ik weet heeft de GOP nog niet geopperd om meer rechters te benoemen. Ook RBG was hier tegen, maar zoals Tucker al zei, blijkbaar is die dying wish minder belangrijk.En wat warn de meningen van beide partijen vier jaar geleden?
Dat zei ik toch:Ik dacht dat er in 2016 ook een plek vacant was en dat er toen veel republikeinen publiekelijk opriepen om de aanstelling uit te stellen tot na de verkiezingen.
Wel heeft men toen niet vlak voor de verkiezingen hearings willen doen, maar toen waren Senaat en Witte Huis in verschillende handen.