MuscleMeat

Verenigde Staten

Gemeenschappelijke eigen schuld.:p
Het volk en de overheid heeft het toegestaan dat een dienst van een privaat bedrijf een van de belangrijkste fora voor het uiten van de mening werd.
Kben benieuwd wat er gaat gebeuren qua legislation als de oranje leider herkozen wordt. Ik denk dat big tech de bui al voelt hangen, hetgeen verklaard waarom ze nu zo full r*tard op hem gaan dat ze er niet eens meer sneaky over doen.

Erop of eronder.

Kben benieuwd wat er gaat gebeuren qua legislation als de oranje leider herkozen wordt. Ik denk dat big tech de bui al voelt hangen, hetgeen verklaard waarom ze nu zo full r*tard op hem gaan dat ze er niet eens meer sneaky over doen.

Erop of eronder.
Lijntjes liggen ook wel enorm dicht bij elkaar nu. Als je bijvoorbeeld ziet dat de eigenaar van een online warenhuis ook een streamingdienst start en een krant kan kopen.

President Donald Trump and former Vice President Biden differ on most issues, but a new proposal from Trump’s Department of Justice reveals one point of agreement: Section 230 of the Communications Decency Act needs to go. Biden has openly called for its repeal. While the proposal purports to remedy flaws in the statute, its text shows that Trump has come to bury Section 230, not reform it. And though his Justice Department is advocating what it describes as reform, Trump made his personal opinion clear in a tweet on Tuesday: “REPEAL SECTION 230!!!”

Section 230 grants internet platforms legal immunity for most of the content posted by their users and provides the legal basis for platforms like Facebook and Twitter to operate without fears of ruinous liability: Thanks to Section 230, they mostly can’t be sued for the content their users create. Section 230 also provides platforms with “Good Samaritan” protections to take down obscene or offensive speech, a measure that provides the primary legal basis for today’s content-moderation regimes.

man wat gaat er een gestoordheidsvirus rond op deze planeet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.828
Nee, we zijn gewoon zo.

ook grappig is dat random pannenkoeken met 0,0 kennis van politiek en de Verenigde Staten toch een uitgesproken tegenstander zijn van Trump,ik fabriceer dan maar een minzaam lachje en denk het er het mijne van

ik weet namelijk dat we een bepaalde familie hebben in Nederland die een veel groter track record heeft wat betreft corruptie,nepotisme ,ziekelijke geldzucht ,overspel ,machtsmisbruik maar daar staan we graag voor te zwaaien want ze zijn zo bijzonder,lol

ook grappig is dat random pannenkoeken met 0,0 kennis van politiek en de Verenigde Staten toch een uitgesproken tegenstander zijn van Trump,ik fabriceer dan maar een minzaam lachje en denk het er het mijne van

ik weet namelijk dat we een bepaalde familie hebben in Nederland die een veel groter track record heeft wat betreft corruptie,nepotisme ,ziekelijke geldzucht ,overspel ,machtsmisbruik maar daar staan we graag voor te zwaaien want ze zijn zo bijzonder,lol
Zou dit een "cryptische" hint kunnen zijn?

Ze staan er net als Trump gekleurd op.

Trump wordt hier in de media ook steeds in een slecht daglicht gesteld.

Maar als Obama hetzelfde deed werd het bejubelt

Laatst bewerkt:
Trump wordt hier in de media ook steeds in een slecht daglicht gesteld door de media.

Maar als Obama hetzelfde deed werd het bejubelt
Ik zit nog steeds te wachten op het interview van Twan Huys met Tara Read. De vrouw die itt die "actrice/danseres" geen boek te verkopen heeft of een professor met "herinneringen" die nergens aan feiten of personen gekoppeld kunnen worden, maar verhalen heeft die (deels) door anderen worden bevestigd.

Het was toch "believe all women" zonder de uitzondering dat we dat niet doen als er "progressieve belangen" en "vrouwenrechten" op het spel staan. Aanranding en verkrachting is echt heel erg, maar niet door de kandidaat die Trump zou moeten verslaan.

We mochten vrouwen toch ook niet op uiterlijkheden beoordelen, maar wel een artikel in de NYT of WP met een analyse wat de kledingstijl van ACB zou betekenen en artikelen over de jurkjes, veelal mouwloos, en het altijd zichtbare hangertje met kruisje van McEnany.

Probeer eens iemand uit te leggen dat Trump objectief gezien meer heeft gedaan voor de wereldvrede dan Obama, vraag ze eens waar die Nobelprijs voor de vrede nu eigenlijk voor was, behalve "being president and black". Suggereer dat Trump een betere keuze is dan Hillary omdat hij geen oorlog begonnen is en dat zij alleen al om te bewijzen dat een vrouw CiC kan zijn en ook omdat ze in de zakken van het militair-industrieel complex en Wallstreet zit allang ergens "boots on the ground" had gehad.

Moet zeggen dat ik het niet eerder heb gezien dat je gewoon campagnefilmpjes kan maken enkel bestaand uit uitspraken van je tegenstander.

Dianne Feinstein heeft nog steeds een hekel aan Katholieken in het algemeen en ACB in het bijzonder.

The Dogma Lives Loudly Within Me, werd een geuzenkreet, T-shirts, mokken, alles!

en het altijd zichtbare hangertje met kruisje van McEnany.
Heeft ze daar hard nodig!

tumblr_mv1x96j7q61qzswero2_250.gif

Laatst bewerkt:
Ongeloofelijk wat een soap zich afspeelt nu in de VS. Volgend jaar een goede fim :)

Terug
Naar boven