apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Wat heb ik nu weer gedaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb ik nu weer gedaan?
Gemeenschappelijke eigen schuld.

Kben benieuwd wat er gaat gebeuren qua legislation als de oranje leider herkozen wordt. Ik denk dat big tech de bui al voelt hangen, hetgeen verklaard waarom ze nu zo full r*tard op hem gaan dat ze er niet eens meer sneaky over doen.Gemeenschappelijke eigen schuld.
Het volk en de overheid heeft het toegestaan dat een dienst van een privaat bedrijf een van de belangrijkste fora voor het uiten van de mening werd.
Lijntjes liggen ook wel enorm dicht bij elkaar nu. Als je bijvoorbeeld ziet dat de eigenaar van een online warenhuis ook een streamingdienst start en een krant kan kopen.Kben benieuwd wat er gaat gebeuren qua legislation als de oranje leider herkozen wordt. Ik denk dat big tech de bui al voelt hangen, hetgeen verklaard waarom ze nu zo full r*tard op hem gaan dat ze er niet eens meer sneaky over doen.
Erop of eronder.
Zou dit een "cryptische" hint kunnen zijn?ook grappig is dat random pannenkoeken met 0,0 kennis van politiek en de Verenigde Staten toch een uitgesproken tegenstander zijn van Trump,ik fabriceer dan maar een minzaam lachje en denk het er het mijne van
ik weet namelijk dat we een bepaalde familie hebben in Nederland die een veel groter track record heeft wat betreft corruptie,nepotisme ,ziekelijke geldzucht ,overspel ,machtsmisbruik maar daar staan we graag voor te zwaaien want ze zijn zo bijzonder,lol
Trump wordt hier in de media ook steeds in een slecht daglicht gesteld.ook grappig is dat random pannenkoeken met 0,0 kennis van politiek en de Verenigde Staten toch een uitgesproken tegenstander zijn van Trump,ik fabriceer dan maar een minzaam lachje en denk het er het mijne van
ik weet namelijk dat we een bepaalde familie hebben in Nederland die een veel groter track record heeft wat betreft corruptie,nepotisme ,ziekelijke geldzucht ,overspel ,machtsmisbruik maar daar staan we graag voor te zwaaien want ze zijn zo bijzonder,lol
Ik zit nog steeds te wachten op het interview van Twan Huys met Tara Read. De vrouw die itt die "actrice/danseres" geen boek te verkopen heeft of een professor met "herinneringen" die nergens aan feiten of personen gekoppeld kunnen worden, maar verhalen heeft die (deels) door anderen worden bevestigd.Trump wordt hier in de media ook steeds in een slecht daglicht gesteld door de media.
Maar als Obama hetzelfde deed werd het bejubelt
Heeft ze daar hard nodig!en het altijd zichtbare hangertje met kruisje van McEnany.
Moet zeggen dat ik het niet eerder heb gezien dat je gewoon campagnefilmpjes kan maken enkel bestaand uit uitspraken van je tegenstander.