MuscleMeat

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

De aankomende twee weken gaat er nog een shitload aan dirt over de Bidens naar buiten komen. Altijd amuserend die Amerikaanse verkiezingen.
 
en daarna het nagenieten
Nothing like the sweet taste of liberal tears!

Misschien doe uitzending van Jinek nog eens terugkijken, heerlijk.

En die Women's March met foefmutsjes, prachtig. Deze ronde kan ACB naar ze zwaaien, "this is what girl power looks like!"
 
Laatst bewerkt:
Volgens de polls staat Biden nog steeds voor om de presidentsverkiezingen te winnen, maar wat denkt DBB? Kan een van de mods misschien een poll toevoegen aan dit topic wovano Galen LM?

Vraag: Wie gaat de presidentsverkiezingen winnen in november?
- Biden.
- Trump.
-(optioneel: er zijn alleen maar verliezers).
 
Groezelig vettige kop van Cenk die veranderde toen de tables turnde was episch
 
Ze gaan blerren he als het niet zo gaat zoals mevrouw het wil.

*denkt aan roger stone akkefietje*
 
Heerlijk dat stemgeluid van Trey Gowdy, ik kan ook goed naar Lindsey Graham luisteren, Southern Gentlemen.
 
Volgens de polls staat Biden nog steeds voor om de presidentsverkiezingen te winnen, maar wat denkt DBB? Kan een van de mods misschien een poll toevoegen aan dit topic wovano Galen LM?

Vraag: Wie gaat de presidentsverkiezingen winnen in november?
- Biden.
- Trump.
-(optioneel: er zijn alleen maar verliezers).
Poll toegevoegd
 
Nu op NPO2, bij BNN-VARA, iets over Biden, net Clarence Thomas.

EDIT:
2Doc

The Choice 2020
 
Dat gedweep en bewieroking met die Bernie. Hopelijk zijn we eindelijk in 2024 verlost van zn gerun. dan liever 'beto'.
 
Dat gedweep en bewieroking met die Bernie. Hopelijk zijn we eindelijk in 2024 verlost van zn gerun. dan liever 'beto'.
Beto ken ik nog niet zo goed, is dat de moeite?

Dwepen doe ik alleen met Tulsi Gabbard van de overige kandidaten, die heeft de boodschap om het zwevende midden aannte trekken.
 
Back
Naar boven