XXL Nutrition

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Beto ken ik nog niet zo goed, is dat de moeite?

Dwepen doe ik alleen met Tulsi Gabbard van de overige kandidaten, die heeft de boodschap om het zwevende midden aannte trekken.
Nee, omdat de NOS hem promoot. En jij bent alleen maar voor tulsi omdat je het een lekker ding vindt
 
Nee, omdat de NOS hem promoot. En jij bent alleen maar voor tulsi omdat je het een lekker ding vindt
Nee, maar het helpt wel. Als een van de weinigen, met Yang, heeft ze niet dat extreem linkse verhaal omarmt. En Hillary haat haar en ze heeft Kamela de primaries uitgeluld. Toen het Hillary vs Bernie was zou Tulsi zijn running mate worden, daar komt die opmerking vandaan.

Ik ben ook heel erg voor ACB, een getrouwde moeder van bijna 50 met 7 kinderen, waarvan 5 zelf gedragen.

En van Kayleigh McEnany met haar dubbele mastectomie.

En natuurlijk meer van Tucker Carlson dan van Ingraham met haar Angles.
 
Laatst bewerkt:
Sterling: Een dislike ook echt :roflol:

Want Trump doet alles echt heel goed?
Communisme altijd -1 :roflol:

En nee, absoluut niet. Had gehoopt dat hij dit keer -als een president- boven al dat geleuter zou staan en zijn plannen belangrijker zou maken dan het kapotmaken van zijn tegenstander. Toch denk ik dat hij het de afgelopen 4 jaar boven verwachting goed heeft gedaan.

Supercut van ACB om het goed te maken?
 
Trump is lekker bezig. Sudan en Israël normaliseren hun banden.


Weer een vredesdeal. Beste president sinds een lange tijd. Niet vreemd dat de warmongers hem haten.
Volgens de Nederlandse nieuwsuitzending die ik zag (denk NOS) is Sudan een Arabisch land, tuurlijk en Tsjetsjenië ligt in het Midden-Oosten.

Waar blijft die Nobelprijs, Obama kreeg m voor minder (niets).
 
Communisme altijd -1 :roflol:

En nee, absoluut niet. Had gehoopt dat hij dit keer -als een president- boven al dat geleuter zou staan en zijn plannen belangrijker zou maken dan het kapotmaken van zijn tegenstander. Toch denk ik dat hij het de afgelopen 4 jaar boven verwachting goed heeft gedaan.

Supercut van ACB om het goed te maken?
Wat dat betreft ben ik makkelijk te pleasen, die Kamela ook weer daags na haar debat met een variant op I'm still talking met dat raar getimede lachje, even sympathiek als Hillary Clinton, wiens man volgens Gishlaine in de Epstein Express zat.

Toch vind ik dat een gezondheidszorg als in een Europees land een kwestie van beschaving.
 
Trump, op punten, debat weer gewonnen.
Beste analyse: dat ie het ook normaal kan betekent dat hij zichzelf prima kan controleren.

Wat ik ervan gezien heb was Trump beter dan Biden en het vorige debat, misschien wel z'n beste ooit.

Als de Nederlandse MSM niet durven zeggen dat Biden gewonnen heeft, dan weet je het wel, Trump duidelijke winnaar.

Hopelijk is het genoeg om de terreur van de SJW BLM fascisten te stoppen.
 
Hoeveel procent kans is er wel niet dat een 78 jarige man wel niet dood gaat in zn presidents termijn? Eind van zn tweede termijn is ie 86. Of gaat ie sowieso niet runnen in 2024?
 
Wat dat betreft ben ik makkelijk te pleasen, die Kamela ook weer daags na haar debat met een variant op I'm still talking met dat raar getimede lachje, even sympathiek als Hillary Clinton, wiens man volgens Gishlaine in de Epstein Express zat.

Toch vind ik dat een gezondheidszorg als in een Europees land een kwestie van beschaving.
Sowieso worden veel dingen die wij als Nederlander normaal vinden in Amerika als (zeer) links gedachtegoed beschouwd. De gemiddelde ‘rechtse’ Nederlander zou in de VS gewoon links van het midden vallen.
Overigens: qua gezondheidsverzekeringsstelsel lijkt het nu nog allemaal zeer goed, maar dat houden we geen 50 jaar meer vol.
 
Snowflakes zijn snowflakes, of ze nu links, centrum of rechts zijn. Het maakt niet uit.
 
Hoeveel procent kans is er wel niet dat een 78 jarige man wel niet dood gaat in zn presidents termijn? Eind van zn tweede termijn is ie 86. Of gaat ie sowieso niet runnen in 2024?
Bij Biden is het beste alternatief dat ie dood gaat, niet dat ik hem dat wens, maar dat hij meer en meer seniel steeds meer als een handpop gebruikt wordt.

Zijn "Come on man" hangt me al evenveel de keel uit als "I'm talking"-Kamela.
 
Bij Biden is het beste alternatief dat ie dood gaat, niet dat ik hem dat wens, maar dat hij meer en meer seniel steeds meer als een handpop gebruikt wordt.

Zijn "Come on man" hangt me al evenveel de keel uit als "I'm talking"-Kamela.
Ik heb nog nooit iemand zo schaamteloos zien liegen.
 
Hier het volledige 60 minutes interview dat dalijk uitgezonden wordt. Verstandig van Trump om dit zelf ook te laten opnemen aangezien het interview zwaar geedit naar 12 to 15 minuten zal verschijnen.


Bizar wat daar in de VS gebeurd. Blij te zien dat de mensen niet meer in de media manipulatie trappen. Nu west-europa nog.
 

Does the phrase "Dark Winter" sounds familiar? It should: it was a code name for a simulated bio terror anthrax attack on the US in 2001.

It involved testing the infrastructure of the US to see how it would handle a bio terror attack and the various responses to it. During last night's debate, hidin' biden made multiple mentions to the US was about to have a "Dark Winter." Keep in mind, this was in response to the "your plan/you in office" type question. Meaning, that even if he wins the US is potentially looking at another (because anyone with two brain cells can see covid was the first) bio terror attack as the justification for more draconian measure designed to strip people of their civil liberties.


:eek: :eek: :eek:
 
Hier het volledige 60 minutes interview dat dalijk uitgezonden wordt. Verstandig van Trump om dit zelf ook te laten opnemen aangezien het interview zwaar geedit naar 12 to 15 minuten zal verschijnen.


Bizar wat daar in de VS gebeurd. Blij te zien dat de mensen niet meer in de media manipulatie trappen. Nu west-europa nog.
2020, het jaar waarin interviewers gewoon maar zijn gaan debatteren.
 
Back
Naar boven