XXL Nutrition

Verenigde Staten

Mooi dat ze die drek altijd kunnnen bewaren net voor de verkiezingen

Altijd een bijzonder moment als een topvrouw een topbaan krijgt, een glorieuze dag voor gelijke kansen!

Volgens de Nederlandse nieuwsuitzending die ik zag (denk NOS) is Sudan een Arabisch land, tuurlijk en Tsjetsjenië ligt in het Midden-Oosten.
Ik moet dit even rechtzetten, Trump zelf noemt dit ook een Arabisch land in zijn tweet.

Het lijkt wel een trend om Arabisch of Midden-Oosten overal voor te gebruiken waar een moslim-meerderheid is, eerdaags ook al over Armenië en Azerbeidzjan dat die in het MO zouden liggen. (Volgens Wikipedia worden de landen die niet tot de Russische Federatie behoren (mijn conclusie) soms tot het MO in brede zin gerekend, dus Armenië en Azerbeidzjan wel, maar Tsjetsjenië nooit, Sudan trouwens meer dan A en A)

Laatst bewerkt:
Een makkelijk verzamelwoord voor deze landen is Shitholistan.
Wel verwarrend, want de meeste "-stan-"landen horen juist niet bij het MO, wel een mooie aanvulling op een recente presidentiële verrijking van van het Angelsaksische taalgebied: "Shithole Countries" (Haïti en Afrika).

Jedi mindtrick:

Zelfde verhaal met Trump's uitspraak over de Proud Boys. Werd in de media direct gespinned naar een opbeurende boodschap. Sleepy Joe zei in het laatste debat zelfs dat hij 'Stand by and stand ready' heeft gezegd.

Begint episch te worden dat kanaal :D

Shit is aan

Hunter Biden Confesses Partnership With China 'Spy Chief' -- Fumes After He And Joe Named As Criminal Witnesses: Audio​

Audio file hier:

When the world needed him most, he came back

Terug
Naar boven