- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik wel ja! Zo denkt de buurt dat ik nieuwe raambekleding heb hangen maar dat zijn de nicotinedampen die de ramen doet beslaan.Welkom terug, de longen nog flink geasfalteerd de laatste tijd?
Gezond en wel!
Het doet me deugd dit te horen en nog op tijd voor de herverkiezing van Trump ook!
Omgekeerd ook, er was al onrust na het verlies van Hillary en al die "vreedzame" demonstraties van die "niet-marxistische" organisatie en dat "idee" gaan al zo lekker.Valt toch niet meer te verdedigen als Biden president wordt? Kan me niet voorstellen dat er dan niet echt de pl**ris uitbreekt in de VS.
Ik denk dat het omgekeerd mee gaat vallen, om de simpele reden dat de koers en de wil van het volk dan goed duidelijk is. De bezem gaat er dan nog beter doorheen. Mensen laten zich steeds minder belazeren. Maar hey, dit is slechts mijn gevoel (en hoop)Omgekeerd ook, er was al onrust na het verlies van Hillary en al die "vreedzame" demonstraties van die "niet-marxistische" organisatie en dat "idee" gaan al zo lekker.
Herverkiezing Trump en dan even een paar blikken L&O opentrekken in samenspraak met de lokale ondernemers (uit alle afkomsten en groepen), want die worden het hardst geraakt.
Om te beginnen eens keihard optreden tegen geweld, vernieling en plunderen, even duidelijk de grenzen aangeven.
Ik hoop het ook, maar ik geloof er niets van.Ik denk dat het omgekeerd mee gaat vallen, om de simpele reden dat de koers en de wil van het volk dan goed duidelijk is. De bezem gaat er dan nog beter doorheen. Mensen laten zich steeds minder belazeren. Maar hey, dit is slechts mijn gevoel (en hoop)
Verwacht maar veel gezeik over het stemmen tellen, mail in ballots, popular vote vs electoral college, uitkomst niet erkennen, wat ze maar kunnen verzinnen.Ik denk dat het omgekeerd mee gaat vallen, om de simpele reden dat de koers en de wil van het volk dan goed duidelijk is. De bezem gaat er dan nog beter doorheen. Mensen laten zich steeds minder belazeren. Maar hey, dit is slechts mijn gevoel (en hoop)
Ja dat denk ik ook, tenzij Trump zijn overwinning overduidelijk verpletterend is. Ik geloof namelijk niets van die peilingen. We zullen zien, spannendVerwacht maar veel gezeik over het stemmen tellen, mail in ballots, popular vote vs electoral college, uitkomst niet erkennen, wat ze maar kunnen verzinnen.